Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Wat voor een heb ik??  (gelezen 3475 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bero

  • Gast
Wat voor een heb ik??
« Gepost op: mei 23, 2012, 03:37:18 am »

Hoi allemaal,
ik heb via via een vouwwagen gekocht die ik morgen ga ophalen.
De eisen waren niet hoog. 1. hij moest niet rot zijn, 2. tent moest goed en waterdicht zijn. 3. banden moesten goed zijn.
Nu waren er ook weinig foto's van de binnenkant, meer alleen de buitenkant en het typeplaatje..
Daar staat heel mooi Conway CL / 88 op maar ik kan daar helemaal niets over vinden welk model dat nou is?
Wie kan me opweg helpen en me vertellen welke ik heb, dan kan ik daarna gericht dingen (uit)zoeken :)
Alvast bedankt!

Bero


Gelogd

C5CCV

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.358
  • Merk Vouwwagen: CCCX
Re: Wat voor een heb ik??
« Reactie #1 Gepost op: mei 23, 2012, 07:21:31 am »

In ieder geval eentje uit 1988; voor wat het model betreft vermoed ik dat het een camberley betreft en zo te zien met een voortent van 300cm diepte, is zo niet zo goed te zien.

(wij hadden veerheen een Conway Mirage met een voortent van 300cm; je had ze ook met een voortent van 240cm waar je dan weer een los tussenstuk van 100cm in kon zetten)
Gelogd

muis

  • Gast
Re: Wat voor een heb ik??
« Reactie #2 Gepost op: mei 23, 2012, 08:55:38 am »

Het is zo te zien een Contiki L, bij deze wagen zit de voortent vast aan de wagentent en wordt dus niet losgeritst. Deze wagen werdt geleverd als Contiki, contiki L en contiki DL.

In onderstaande link staat de folder van de wagen met meer gegevens
http://forum.vouwwagenclub.info/index.php/topic,6137.0.html

Hier ook nog een link naar een instructieboekje waar dit type ook in staat.
http://forum.vouwwagenclub.info/index.php/topic,6105.0.html
Gelogd

caspar

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.053
Re: Wat voor een heb ik??
« Reactie #3 Gepost op: mei 23, 2012, 09:22:30 am »

als je hem hebt ff wat foto,s bij plaatsen we willen de rest wel zien
en als het een contiki is ik heb nog een andere tent leggen want ik heb er gister een uitelkaar gehaald
Gelogd

bero

  • Gast
Re: Wat voor een heb ik??
« Reactie #4 Gepost op: mei 23, 2012, 03:42:16 pm »

Hartelijk bedankt mensen!
Ik zie zo en zo al een voordeel van dit type! Vroeger met onze oude vouwwagen gingen eerst de bedden open en daarna het doek.. nadeel: als het nat was, was het bed ook meteen nat..

Ik ga hem vanavond ophalen en dan waarschijnlijk morgen eens openvouwen.
en dan plaats ik wat foto's.

groeten
bero
Gelogd

muis

  • Gast
Re: Wat voor een heb ik??
« Reactie #5 Gepost op: mei 23, 2012, 04:23:32 pm »

Ja dat is een heel groot voordeel want bij het dichtklappen gaan idd eerst de bedden en daarna komt de tent op de plank en dus niet bij de matrassen :J Veel plezier met ophalen en uitproberen
Gelogd

bero

  • Gast
Re: Wat voor een heb ik??
« Reactie #6 Gepost op: mei 24, 2012, 03:00:53 am »

Nou hij staat op het terrein en is inderdaad een Contiki L. Kon hem niet meer uitproberen omdat ik naar me nachtdienst moest.
Heb wel heel even beetje gekeken enzo, enigste wat wel jammer is is dat er geen kook gedeelte bij zit, maar dat is op te lossen.
Voor de rest kreeg ik er best wel wat bij. Grondzeil van goeie kwaliteit, koffiezetapparaat  KK, waterkoker, elektra kabel, parasol met voet. Man had ook plankjes gemaakt met gaatjes voor de tentstokken, alles genummerd en een hele berg haringen en elastieken.
Ben benieuwd morgen hoe het me vergaat om hem om te zetten in me eentje. En dan ook even wat fototjes plaatsen.

Groeten
Bero
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal