Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 »   Omlaag

Auteur Topic: Welke standenstoel?  (gelezen 14246 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Klepklap

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 198
  • Merk Vouwwagen: HK Spacer 2003
Re: Welke standenstoel?
« Reactie #15 Gepost op: juni 04, 2012, 10:29:42 pm »

Deze waren inderdaad ook in de aanbieding. Nee, wij hebben de marinestoeltjes, dus zonder standen. We wilden wat compactere maar sterke stoeltjes voor erbij.
Gelogd

Angel

  • Gast
Re: Welke standenstoel?
« Reactie #16 Gepost op: juni 16, 2012, 02:29:28 pm »

Nou vandaag de knoop doorgehakt en een Crespo AL-240 gekocht zijn wel aan de dure kant 89,95, maar ja als het goed is gaan ze ook jaren mee. AL-237 hebben we ook nog over getwijfeld, maar met mijn lengte van 1.90 was de AL-240 voor 5 euro meer toch iets comfortabeler. We hebben er uiteindelijk maar 1 gekocht en we gaan nu dus op vakantie met 1 crespo en 1 lafuma.
Gelogd

leeuw

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 550
  • Kyte S
Welke standenstoel?
« Reactie #17 Gepost op: juni 16, 2012, 05:38:43 pm »

Ik heb getwijfeld over de crespo al-238 maar ben uiteindelijk voor de campart gegaan. Was goedkoper dan de crespo met 15 % korting en daarna nog jaja 10 clubkorting bijnerica in zeist. Ik heb jarenlang dukdalf stoelen gehad en nog steeds, maar met mijn lengte 1,98 m kreeg ik last van slapende benen door het afknellen vannde bloedsomloop.

Afgelopen hemelvaart met familie op pad en in zo'n campart stoel gezeten, meerdere uren en geen last.

Nog wen paar weken en dan genoegntijd om de stoel te testen. Zal hier nog wel mijn ervaring posten
Gelogd

marleejenrob

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 100
  • Merk Vouwwagen: trigano ocean 3.15
  • kamperen= klapkoets, skottelbroi en senseo mee!
Re: Welke standenstoel?
« Reactie #18 Gepost op: juni 16, 2012, 06:15:03 pm »

 vorig jaar hebben we 1 setje van 2 stuks, die van de anwb  gekocht, zeer dik tevreden en vorige week nog 2 stuks voor de kids.
die van de action waren de onderbuis aardig doorgebogen, dat ging niet meer.
Maar nu hebben we 4 van de anwb voor 135,00 euries (65 +69)
 :> :> :>
Gelogd

Taan

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 391
  • Merk Vouwwagen: Dethleffs 510TK 2003
Re: Welke standenstoel?
« Reactie #19 Gepost op: juni 19, 2012, 10:19:57 am »

Mijn vrouw had 2 crespo AL237 gehaald. Omdat deze zo lekker plat zijn. Samen met 2 gewone klapstoeltjes moesten deze dan voorin de vouwwagen. Ze kunnen dan precies op een stapeltje.
Wat we ons niet geraliseerd hadden was dat deze stoelen vrij breed en hoog zijn. Dat past dus helemaal niet. De breedte is niet zo'n probleem maar de lengte wel.

Nu gaan we die terugbrengen en ruilen voor de AL235. Die zijn even plat, maar de rugleuning is lager. De stoel is dus korter als hij ingevouwen is en dat past precies wel.
Gelogd

Angel

  • Gast
Re: Welke standenstoel?
« Reactie #20 Gepost op: juni 19, 2012, 12:24:54 pm »

Ja wij hebben getwijfeld tussen de 237 en 240, omdat ik een lange rugleuning fijn vindt zitten. Hebben uiteindelijk voor 240 gekozen. De stoelen gaan toch onder het dekzeil dus plek zat. Toen we de stoel achterin de auto wilde leggen om naar huis te gaan vanaf de winkel paste het niet. Dus tussen de voorstoelen en de achterbank, maar dat was wel even passen en meten met 2 kinderen in de kinderstoelen. Maar uiteindelijk gelukt.
Gelogd

Ccindy

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.450
  • Merk Vouwwagen: Raclet Panama Up GL 2017
Re: Welke standenstoel?
« Reactie #21 Gepost op: juni 19, 2012, 01:34:45 pm »

vorig jaar hebben we 1 setje van 2 stuks, die van de anwb  gekocht, zeer dik tevreden en vorige week nog 2 stuks voor de kids.
die van de action waren de onderbuis aardig doorgebogen, dat ging niet meer.
Maar nu hebben we 4 van de anwb voor 135,00 euries (65 +69)
 :> :> :>

Hier zojuist ook een setje van twee binnen gekregen. Mooie stoelen, zitten prima en zijn mooi plat op te vouwen. Helaas was er geen lounge-aanzetdeel meer verkrijgbaar, maar misschien kom ik die nog ergens tegen, want het lijkt me wel lekker om er eentje bij te hebben. Nu nog ergens een losse stoel zien te vinden voor ons zoontje van bijna 6, maar misschien komen we die in het najaar nog wel tegen in de uitverkoop.
Gelogd
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

Taan

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 391
  • Merk Vouwwagen: Dethleffs 510TK 2003
Re: Welke standenstoel?
« Reactie #22 Gepost op: juni 19, 2012, 01:47:58 pm »

Hoe plat is plat?
Gelogd

Ccindy

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.450
  • Merk Vouwwagen: Raclet Panama Up GL 2017
Re: Welke standenstoel?
« Reactie #23 Gepost op: juni 19, 2012, 02:13:53 pm »

Hoe plat is plat?

Tja, plat is natuurlijk een relatief begrip, waar iedereen weer andere criteria aan stelt, maar ik vind ze redelijk plat. Ik heb even 2 fotootjes gemaakt:


Gelogd
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

Bosje

  • Gast
Re: Welke standenstoel?
« Reactie #24 Gepost op: juni 19, 2012, 02:23:06 pm »

Tja, plat is natuurlijk een relatief begrip, waar iedereen weer andere criteria aan stelt, maar ik vind ze redelijk plat. Ik heb even 2 fotootjes gemaakt:

Ja dat is plat! WW WW WW
Gelogd

Theun1957

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 199
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Kavango game drive
Re: Welke standenstoel?
« Reactie #25 Gepost op: juni 19, 2012, 05:16:01 pm »

Zien er perfect uit,
Hoeveel cm is het nu toptaal 2 op elkaar. heb zelf max 24 cm hoogte.
mvg
Gelogd

Ccindy

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.450
  • Merk Vouwwagen: Raclet Panama Up GL 2017
Re: Welke standenstoel?
« Reactie #26 Gepost op: juni 19, 2012, 05:33:15 pm »

Zien er perfect uit,
Hoeveel cm is het nu toptaal 2 op elkaar. heb zelf max 24 cm hoogte.
mvg

Heb even gemeten: 21 cm

Maar ik weet niet of het platter kan als ik ze om en om leg, want ik had ze al op de vliering gelegd, dus dat is lastig draaien en zo. Maar meer dan 21 cm dus sowieso niet.
Gelogd
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

fbez

  • Gast
Re: Welke standenstoel?
« Reactie #27 Gepost op: juni 19, 2012, 06:02:08 pm »

Gelogd

Bosje

  • Gast
Re: Welke standenstoel?
« Reactie #28 Gepost op: juni 19, 2012, 08:54:49 pm »

Is dit wat?



http://www.anwb.nl/webwinkel/reis-en-cadeauartikelen,/reisartikelen/zitten-en-slapen/stoel-opblaasbaar-luxe-2p.html

Is maar één standje (dus  :off), wel gezellig en kan errug plat.
Gaaf zo'n love-seat voor op de camping, neemt inderdaad niet veel ruimte in.
Gelogd

Stori

  • Gast
Re: Welke standenstoel?
« Reactie #29 Gepost op: juni 19, 2012, 09:04:00 pm »

Heb even gemeten: 21 cm

Maar ik weet niet of het platter kan als ik ze om en om leg, want ik had ze al op de vliering gelegd, dus dat is lastig draaien en zo. Maar meer dan 21 cm dus sowieso niet.

Wij hebben een ander type, maar om en om is inderdaad platter. Dat bochtje bovenaan heb je dan aan beide zijden. Als je heel plat wil inpakken, moet je zeker geen grote bocht als hoofdsteun kopen want dat maakt het pakket behoorlijk breder.
Ik heb zelf geen inpakprobleem, 2 volwassenen en plaats zat, maar die hoofdsteunen schijnen nooit op mijn hoogte te staan en duwen tegen mijn achterhoofd waardoor mijn hoofd en nek een vervelende knik maken. Voor mij dus een (bijna)rechte rugleuning.
En oh ja, voor de Crespo stoelen regelmatig de popnagels en verbindingen nakijken en bijstellen/bijvijzen.
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal