Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 »   Omlaag

Auteur Topic: portable tv/dvd/radio/cd-speler  (gelezen 8682 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lotte

  • Gast
portable tv/dvd/radio/cd-speler
« Gepost op: juni 06, 2012, 05:01:00 pm »

Hallo medeklappers,

met 2 jonge kindjes lijkt het mij (vooral op regenachtige dagen) handig te hebben een portable tv/dvd/radio/cd-speler (4-in-1 combi).
Bij voorkeur met een mogelijkheid om rechtstreeks een coaxkabel aan te kunnen sluiten.
Weet iemand of zoiets bestaat of/en heeft iemand ervaring met zo'n apparaat?
Gelogd

Hanneke

  • Gast
portable tv/dvd/radio/cd-speler
« Reactie #1 Gepost op: juni 06, 2012, 05:12:39 pm »

We hebben alleen de normale dvdschermpjes gehad 2stuks, geen idee of het kam met een coaxkabel, maar volgens mij kun je ze wel op de tv aansluiten.
Wij gebruiken inmiddels de ipad als dvdspeler. Gaat perfect en scheelt een hoop gezeul met dvd's. Hij wordt bij ons overigens alleen onderweg gebruikt. Niet op de camping.
Gelogd

jelijn

  • Gast
Re: portable tv/dvd/radio/cd-speler
« Reactie #2 Gepost op: juni 06, 2012, 06:08:33 pm »

Op onze portable dvd spelertjes kun je ook cd-tjes luisteren, maar radio ontvangen........geloof niet dat ik dat al eens gehoord heb. Zal laatst wel ergens een advertentie van de combi met een game console, kon je dus spelletjes spelen op je portable dvdspeler, is vast te googlen....
Gelogd

poldertoerist

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.349
Re: portable tv/dvd/radio/cd-speler
« Reactie #3 Gepost op: juni 06, 2012, 06:07:22 pm »

zoiets?

http://www.mediamarkt.nl/mcs/product/PHILIPS-PD7030-12,10259,346222,223669.html#infoTabNav

Deze heeft een TV tuner, dus zeer waarschijnlijk ook een aansluiting. Op een DVD-speler is het ook altijd mogelijk om cd's af te spelen dus daarmee is deze al 3 in 1. Maar een apparaat waar ook Radio bij inzit... oei, dat zal moeilijk worden. Zelf gebruik ik altijd mijn Telefoon en hang ik daar een klein draagbaar luidsprekertje aan. dat ding kocht ik ooit bij de Digros voor ik meen een euro of 6.  Ik heb overigens een telefoon van 33euro (prepaid) waarmee ik maar wil zeggen dat de meeste telefoons wel een FM-tuner hebben zodat je radio kunt luisteren.


Gelogd
Adventure Awaits

jelijn

  • Gast
Re: portable tv/dvd/radio/cd-speler
« Reactie #4 Gepost op: juni 06, 2012, 06:47:17 pm »

Ik vond hem al...was in de folder van Kruitvat deze week.....
Gelogd

Klavertjes

  • Global modderklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.784
  • Merk Vouwwagen: Opus Camper all-road 2022
  • Opus Camper all-road 2022
Re: portable tv/dvd/radio/cd-speler
« Reactie #5 Gepost op: juni 06, 2012, 06:51:16 pm »

Deze van Marquant misschien een optie? Voldoet aan bijna alle wensen.
Gelogd
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

C5CCV

  • Klap prof
  • ****
  • Online Online
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.358
  • Merk Vouwwagen: CCCX
Re: portable tv/dvd/radio/cd-speler
« Reactie #6 Gepost op: juni 06, 2012, 07:04:51 pm »

Mijn zwager heeft zo'n ding van de Aldi, is met een 19" scherm. Kan als TV fungeren, dvd/cd speler zit achterop en ook een radio met antenne is van de partij.
Eens in de zoveel-tijd komen ze in de diverse foldertje voorbij, altijd met een 19" scherm.

Zie onderstaande link, of ff zoeken op medion.com, link werkt door dat errutje niet goed.

http://www.medion.com/nl/electronics/prod/MEDIONŽ+LIFEŽ+P12036+18%2C5%22+LED+TV+incl.+DVD-speler/30013608A1;jsessionid=D214961D86FA08B79C7F29EFBC87F487.appserv14?category=home_cinema_66&recId=&wt_mc=nl.intern.m-shop.pro-pla.on-ma&wt_cc1=m-shop_topseller_home_cinema-1-links&wt_cc2=30013608A1&wt_cw=30.2.8&utm_source=Internetseite-intern&utm_medium=Kachel&utm_content=home_cinema_1-links&utm_campaign=Kategoriekachel-Hotspots&utm_term=30013608A1
« Laatst bewerkt op: juni 06, 2012, 07:07:30 pm door nunogconway »
Gelogd

Hanneke

  • Gast
portable tv/dvd/radio/cd-speler
« Reactie #7 Gepost op: juni 06, 2012, 11:49:06 pm »

Let ook eens op de meestal jaarlijks terugkerende aanbieding vd intertoys:?100 voor een dubbele dvd speler. Merkloos,maar werkt prima. Overigens is bij ons wel de 12 v stekker kapot en die valt niet na te bestellen. Het hoofd scherm wordt thuis wel gebruikt nog, maar nr 2 heeft stroom nodig om te kunnen gebruiken.
Gelogd

Ccindy

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.450
  • Merk Vouwwagen: Raclet Panama Up GL 2017
Re: portable tv/dvd/radio/cd-speler
« Reactie #8 Gepost op: juni 07, 2012, 08:03:01 am »

@Hanneke: je kunt gewoon een losse 12V stekker kopen, de andere eraf knippen, draadjes een stukje strippen en aansluiten. Dat kan zelfs ik.  ;)
Gelogd
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

Van_looney

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 213
  • Merk Vouwwagen: Combi-Camp Country
Re: portable tv/dvd/radio/cd-speler
« Reactie #9 Gepost op: juni 07, 2012, 08:56:37 am »

De kleine DVD speler die wij hebben past op de hoofdsteunen van de auto, bezit een batterij en dubbel scherm zodat de kids ook in de VW van een filmpje kunnen genieten.

Gelogd

bosi

  • Gast
Re: portable tv/dvd/radio/cd-speler
« Reactie #10 Gepost op: juni 07, 2012, 02:19:51 pm »

Wij hebben u al een aantal jaren deze dvdspeler/tv/radio.

http://www.bcc.nl/salora-dvp7028dvb.html
 (Er zijn nog meer aanbieders)

Ok je hebt niet het grootste scherm, maar wel afstandbediening, een USB poort en cardreader, oplader met accupack (minimaal 2 uurtjes zonder dat je hem moet opladen), omvormer zodat hij direct aan de 220V kan, maar ook een 12 Volt plug voor in de auto. Opberg hoes voor alles, die je ook aan de leuning van je auto kunt hangen.
Coax ingang voor de "normale" analoge tv en radio, maar digitale tv is mogelijk. tulp ingangen voor je video of foto camera, mini jack voor de koptelefoon. En voor een prijs tussen de 70-80 euri toch een heel compleet toestel.
Gelogd

Lotte

  • Gast
Re: portable tv/dvd/radio/cd-speler
« Reactie #11 Gepost op: juni 07, 2012, 09:19:11 pm »

Bedankt allemaal voor jullie reacties.

@ Bosi; dit is volgens mij precies wat ik zoek.
Nog wel 1 vraagje; hoe is de ontvangst van de radio met de bijgeleverde antenne?
Vergelijkbaar met een simpel radio-tje met een metalen uitschuifantenne? 
Gelogd

Angel

  • Gast
Re: portable tv/dvd/radio/cd-speler
« Reactie #12 Gepost op: juni 07, 2012, 09:30:39 pm »

Wij hebben ook een ook 2 dvd schermpjes voor in de auto. Hierop kun je een USB stick op aansluiten en ook een SD-kaartje en dus ook DVD's uiteraard en voordeel van deze vind ik dat ze ook afzonderlijk van elkaar kunnen spelen dus wil de ene bob de bouwer zien en de ander Dora kan dat. Alleen is het advies om ze dan allebei een koptelefoontje op te laten zetten.

Ik moet wel zeggen dat ze bij ons voornamelijk in de auto gebruikt worden en op de camping zelden of het moet echt slecht weer zijn, maar daar gaan we maar niet van uit.
Gelogd

bosi

  • Gast
Re: portable tv/dvd/radio/cd-speler
« Reactie #13 Gepost op: juni 08, 2012, 08:20:01 am »

Bedankt allemaal voor jullie reacties.

@ Bosi; dit is volgens mij precies wat ik zoek.
Nog wel 1 vraagje; hoe is de ontvangst van de radio met de bijgeleverde antenne?
Vergelijkbaar met een simpel radio-tje met een metalen uitschuifantenne?

Helaas is de ontvangst met de bijgeleverde (magnetische voet) antenne belabberd, deze antenne is eigenlijk alleen bedoelt voor de ontvangt van digitale tv (DVB-T met smartcard).
Aangesloten op de coax krijg je alle "normale analoge" zenders gewoon binnen. Ik laat meestal op de vakantie bestemming de zenders automatisch zoeken.

Wij gebruiken deze dvd/tv eigenlijk uitsluitend voor de kids (in de auto en op de camping) en om s'avonds een keer het journaal te kijken.
Om er een gezellig tv avondje van te maken is het beeldscherm gewoon te klein en we hebben op vakantie ook niet echt behoefte aan dit soort zaken.

Wij hebben nokia telefoons en deze beschikken over een ingebouwe radio (oorplug setje dient gelijk als antenne) en die gebruik ik soms als we aan het strand zitten of s'avonds als ik een boek zit te lezen.
Zo wie zo, gebruiken we voor de dvd/tv en radio alleen koptelefoons, als voormalig piramide tent campeerders weten wij hoe storend het is om de hele dag en/of avond naar het TV/radio geluid van je buren te moeten luisteren, na 4 dagen naast een carav.... tuperware kampeerdoos op wielen  :# met bijna 24 uur per dag tv en/of radio geluid aan te hebben gestaan, zijn we van pure elende gaan verkassen naar een andere plek.
Gelogd

ff

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 468
  • Merk Vouwwagen: (ex) Jamet Louisiana
    • FF.FM
Re: portable tv/dvd/radio/cd-speler
« Reactie #14 Gepost op: juni 08, 2012, 02:32:42 pm »

Wij nemen een oude laptop mee.
Gelogd
Pagina's: 1 2 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal