Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 »   Omlaag

Auteur Topic: kussenbox als distetelbak  (gelezen 6500 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Madonome

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 63
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee
kussenbox als distetelbak
« Gepost op: juni 15, 2012, 07:54:01 pm »

Op onze nieuwe Trigano Odyssee zit geen distel en de distelbakken op marktplaats vinden we aan de kleine kant. Nu zit ik te denken om een kustof kussenbox te monteren als distelbak.

Iemand ervaring mee?

Mark
« Laatst bewerkt op: juni 16, 2012, 07:39:51 am door Madonome »
Gelogd

nikkel1964

  • Gast
Re: kussenbox als distetelbak
« Reactie #1 Gepost op: juni 15, 2012, 08:10:35 pm »

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar het lijkt me dat dit kunststof niet sterk genoeg is en zal gaan scheuren door het gehobbel onderweg?

Er zijn overigens aluminium disselbakken te kust en te keur verkrijgbaar, als je even de zoekfunctie van dit forum gebruikt kom je heel wat ervaringen tegen!
Gelogd

C5CCV

  • Klap prof
  • ****
  • Online Online
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.358
  • Merk Vouwwagen: CCCX
Re: kussenbox als distetelbak
« Reactie #2 Gepost op: juni 15, 2012, 08:20:07 pm »

Op onze nieuwe Trigano Odysseem zit geen distel........


Gelukkig maar, zou ook wel erg vreemd zijn als er van alles op de vouwwagen aan het groeien is. ;)


We zullen het maar op een dissel houden. Maar er zit altijd en dissel op anders kan ie niet aan de wagen hangen, dus ik vraag me af wat je precies bedoelt.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Dissel_(transport)
« Laatst bewerkt op: juni 15, 2012, 08:25:29 pm door nunogconway »
Gelogd

gaan

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 803
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee 2012
  • als de klapper zonder klap klapt dan klopt het.
Re: kussenbox als distetelbak
« Reactie #3 Gepost op: juni 15, 2012, 08:20:20 pm »