Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Holtkamper flyer binnentent alternatief  (gelezen 12662 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mieke

  • Gast
Re: Holtkamper flyer binnentent alternatief
« Reactie #15 Gepost op: mei 13, 2015, 09:12:07 pm »

Bij ons zit er een klemmetje aan het buitendoek vast op een stukje stof, dit klemmetje zet je dan weer vast aan de binnentent.
Zo blijft de binnentent dus dicht bij het buitendoek. Dit zat er dus al, heb ik niet zelf gedaan, maar ik denk dat je het wel zelf kan maken.
Was er bij onze Flyer idd ook. En heb er op gepiekerd hoe ik dit aan de tent van de Spacer vast moet krijgen zonder te beschadigen. Ben er nog niet uit. Maat thanks voor het meedenken.
Ik had gewerkt met strijkstrips klittenband maar dit houdt dus niet.
Gelogd

saraey

  • Gast
Re: Holtkamper flyer binnentent alternatief
« Reactie #16 Gepost op: mei 24, 2015, 05:29:47 pm »

Hoi, wat leuk om al die tips te lezen😄!

Op dit moment proberen we de vouwwagen voor het eerst uit. En wat is het leuk! Ben de hele dag bezig te bedenken hoe we het allemaal gaan doen. De bisonkit houdt prima op het hout van de lade (is ook geen 35 graden😜). Maar op de onderkant van de tent houdt het (nog) niet. Iemand tips daarvoor? Evt andere lijm? Op de deksel heb ik plakhaakjes geplakt (waar je normaal handdoeken aan hangt) van rvs. Lijkt stevig te blijven zitten en kan hoekjes grondzeil binnentent er zo in hangen. Zit prima. Hoop dat deksel alleen nog dicht gaat zo. Maar dat zie we straks als we m inklappen.
Verder vind ik dat beide binnententen aardig hangen. Niet perfect maar voor ons prima. Ik ben blij. Kunnen we allemaal mugdicht slapen :> ik zal wat foto's laten zien.

Bij het inklappen en inschuiven van de bedlade ben ik erg benieuwd of beide tenten kunnen blijven zitten.
We gaan het gewoonvoorzichtig proberen. Spannend allemaal.

Al met al ben ik blij met de binnententen voor een leuke prijs (en heel veel verstelwerk plus materiaal kosten, wat toch nog behoorlijk opliep. Maar ja...)

Groetjes Eyke
Gelogd

saraey

  • Gast
Re: Holtkamper flyer binnentent alternatief
« Reactie #17 Gepost op: mei 24, 2015, 05:34:51 pm »

En hier de foto's.
Gelogd

Marc1980

  • Gast
Re: Holtkamper flyer binnentent alternatief
« Reactie #18 Gepost op: juni 14, 2015, 09:34:48 pm »

Geweldig :>

Weinig moeite, brilliante oplossing!

Gelijk 1 besteld bij de wit! En verdient de schoonheidsprijs niet? Je had onze oude binnentent moeten zien!!

thnx!

En nog even een vraagje

Hoe bevestigen jullie de gordijntjes? en laten jullie deze zitten met in/uit klappen?

We hebben  ook een flyertje
Gelogd

saraey

  • Gast
Re: Holtkamper flyer binnentent alternatief
« Reactie #19 Gepost op: juni 14, 2015, 09:47:29 pm »

 Hoi Mark1980,

Dank je, we zijn er idd best tevreden mee zo😄👍🏼. De binnentent op de lade hebben we laten zitten bij het inklappen. Bij het openklappen volgende x zien we hoe het er dan bij hangt. Maar voorzichtig inklappen ging prima. De binnentent op de klep moeten we nog iets aanpassen dus die hebben we er voor t inklappen uitgehaald.
Gordijntjes hebben we met gordijnspiraal (te koop bij kwantum of bouwmarkt etc) opgehangen, (dat gaat heel makkelijk) en laten we hangen bij inklappen. Gaat prima.
Leuk dat jullie ook zo'n binnentent hebben besteld. Succes ermee. Hoop dat t naar tevredenheid zal zijn! Ben benieuwd.

Groetjes Eyke
Gelogd

Swazus

  • Gast
Re: Holtkamper flyer binnentent alternatief
« Reactie #20 Gepost op: juni 17, 2015, 05:44:02 pm »

Kijk aan zulke info heb je nog eens wat, bij onze flyer zijn de gordijntjes bij de bak echt ver versleten en daar een binnentent hebben is toch wel wenselijk met kleine kinderen.

Gr François
Gelogd

aerodeck

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 50
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone T&T
Re: Holtkamper flyer binnentent alternatief
« Reactie #21 Gepost op: september 03, 2015, 12:18:14 pm »

Ik heb uiteindelijk de binnentent (ook bij De Wit gekocht) niet gebruikt en heb mijn moeder eens lief aangekeken ;-)
Voor in de bak vond ik die tent namelijk veel te laag... erg lastig met erin stappen, etc.

En zie hier... onze 'custom made' binnentent voor de Flyer.
En tevens meteen horgaas in de slaapcabine op de bedlade laten maken.
Gelogd
Had: Holtkamper Flyer Membrane (2002)
Heeft: Aart Kok Livingstone T&T (2015)

CJ-Petra

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 369
  • Merk Vouwwagen: Polynorm met Gordigear Taiga
Re: Holtkamper flyer binnentent alternatief
« Reactie #22 Gepost op: september 03, 2015, 01:16:43 pm »

Mooi gemaakt door je moeder!
Gelogd

Mieke

  • Gast
Re: Holtkamper flyer binnentent alternatief
« Reactie #23 Gepost op: september 03, 2015, 05:29:33 pm »

Datis heel mooi gemaakt! WW
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal