Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Gebruik Membrane Airco Systeem Holtkamper Cocoon  (gelezen 5098 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

leeuw

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 550
  • Kyte S
Re: Gebruik Membrane Airco Systeem Holtkamper Cocoon
« Reactie #15 Gepost op: augustus 21, 2015, 06:18:03 pm »

Volgens mij heeft het principe pas nut bij 30+ temperaturen. Bij ons werkt het openzetten van de horgaas ramen al voldoende. Heb het dus nog nooit langere tijd in de praktijk getest. Alleen om open te ritsen om het ongedierte er tussen vandaan te halen.
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: Gebruik Membrane Airco Systeem Holtkamper Cocoon
« Reactie #16 Gepost op: augustus 21, 2015, 06:41:50 pm »

Volgens mij heeft het principe pas nut bij 30+ temperaturen. Bij ons werkt het openzetten van de horgaas ramen al voldoende. Heb het dus nog nooit langere tijd in de praktijk getest. Alleen om open te ritsen om het ongedierte er tussen vandaan te halen.
Dit jaar veelvuldig gebruikt ivm de hitte aan de Drome. En open gehad om met name de krekels er tussen uit te halen. die waren dit jaar erg aanwezig in France.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: Gebruik Membrane Airco Systeem Holtkamper Cocoon
« Reactie #17 Gepost op: augustus 21, 2015, 06:46:23 pm »

hunh..... waarom zou een HK bezitter liever geen hulp zoeken, leg eens uit?

Ben zelf een HK-er en voor zover ik weet redelijk normaal (in hoeverre dat bestaat), maar ik praat gewoon met anderen ongeacht hun kampeermiddel en voel me niets meer of minder en schroom ook niet om hulp te bieden of te vragen.

Zou ook niet weten waarom een HK-er zoveel anders zou zijn. Maar misschien mis ik wederom iets?
Ik gaf al aan dat ik zelf niet zo van hulp vragen ben. Kan me prima zelf redden en hou er beslist niet van om anderen om hulp te vragen. Overigens help ik zelf wel iedereen, doe ik graag.
Wat mijn andere opmerking betreft. Tja, je krijgt al snel opmerkingen over de HK als er iets niet lukt. Dat merk ik hier op het forum ook af en toe. Wellicht niet verkeerd bedoeld, maar toch....
En voor er weer een wedervraag komt, ik bedoel er helemaal niets mee. Met onze Jametic vroeg ik ook niemand om hulp.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal