Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Holtkamper Kyte 2015, 10 Ampere niet voldoende!  (gelezen 10225 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jeroenluppes

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 47
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte xl windforce
  • No wahalla
Re: Holtkamper Kyte 2015, 10 Ampere niet voldoende!
« Reactie #15 Gepost op: augustus 23, 2015, 08:33:47 pm »

Hallo,

Wij hebben ook sinds dit jaar een kyte windforce met dubbele pompen en zijn er mee naar Frankrijk geweest. We hebben 4 campings gehad waarvan 2 met maximaal 6 ampère en hebben geen enkel probleem gehad, 1 camping had maar 4 ampère en hebben het daar maar handmatig gedaan :P ik was wel nieuwsgierig maar mijn wederhelft was het er niet mee eens. :H. Ik moet wel zeggen dat ik het windforce systeem heerlijk vind, maar handmatig opzetten gaat wel net zo makkelijk.
Gelogd

Wammus

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 121
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper kyte windforce
Re: Holtkamper Kyte 2015, 10 Ampere niet voldoende!
« Reactie #16 Gepost op: augustus 24, 2015, 09:28:32 am »

Ik heb exact dezelfde ervaring als jeroen.....
Gelogd

Edwinv

  • Gast
Re: Holtkamper Kyte 2015, 10 Ampere niet voldoende!
« Reactie #17 Gepost op: augustus 24, 2015, 11:57:25 pm »

Ik blijf het bijzonder vinden dat HK zo'n windforce systeem heeft ontwikkeld.
De waterpomp is voorzien van batterijen ipv stroom met als argument dat je je kraantje kan gebruiken als je geen stroom voor handen hebt..... En dan komen ze met windforce.
Ik kan het niet rijmen. Naar ik heb begrepen kan je alleen nog een kyte bestellen met zo'n systeem.
HK is echt aan het doorslaan en vervreemden hun (potentiele) klanten met een verkoopprijs die torenhoog aan het woorden is.

We hebben een kyte waar we super blij mee zijn. Maar als ik nu de keuze zou hebben wordt het geen kyte meer. Puur om de prijs
Gelogd

Matthijs_164

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 295
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte XL 2012
Re: Holtkamper Kyte 2015, 10 Ampere niet voldoende!
« Reactie #18 Gepost op: augustus 25, 2015, 06:14:54 am »

Wat zou je nu kiezen als alternatief?
Gelogd

jeroenluppes

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 47
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte xl windforce
  • No wahalla
Re: Holtkamper Kyte 2015, 10 Ampere niet voldoende!
« Reactie #19 Gepost op: augustus 25, 2015, 04:18:43 pm »

Wat Edwin zeg ben ik het mee eens. Wij zaten toendertijd te wikken en wegen tussen de cocoon areo (met windforce) en de kyte xl zonder windforce omdat ze qua prijs toen vrijwel gelijk lagen, maar hebben na lang nadenken voor een kyte gekozen omdat die meer binnen ruimte had en ik in het windforce geen meerwaarde zag. Toen wij bij Hk kwamen we er geen keus meer en zat het er standaard op ( prijs was wel +- €1000,- hoger dan ons eerste bezoek :H hoezo gratis erbij ::)) het heeft voor mij nog steeds geen meerwaarde en had in het begin ook een beetje een beetje last van schaamte gevoelens maar nu geen last meer van gemak dient de mens denk nu maar. Ik denk stiekem wel dat de reden is dat het er standaard op zit allen maar is omdat Hk anders bang is dacht te weinig verkocht wordt de ontwikkelingskosten moeten er wel uit natuurlijk! En qua opzetgemak en grote is er geen vergelijkbare vouwwagen te vinden in mijn ogen dus als het budget het toelaat zal ik zo weer een Kyte kopen.

Het heeft niks meer met het topic te maken maar ja :)
Gelogd

Spiegelbeeld

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 724
  • HK Cocoon, klappen doe je pas onder Lyon
Re: Holtkamper Kyte 2015, 10 Ampere niet voldoende!
« Reactie #20 Gepost op: augustus 25, 2015, 05:56:55 pm »

Misschien hebben sommige last van de uitvoering en prijs van de Kyte, vind het persoonlijk ook veel te duur en zo'n oppomp gedoe overbodig.

Maar op de terugweg vanuit de Ardesche hebben we diverse klapkarren zien rijden waaronder 6 keer een Kyte! Er was geen enkele klapkar die we zoveel gezien hebben, mag je dan de conclusie trekken dat HK een cashcow heeft?

Blijkbaar zijn ze enorm populair en heeft HK een schot in de roos. Jarenlang intensieve marketing levert nu heel veel op. Niets instapmodelletje voor weinig, gewoon de hoofdprijs vragen.

Eigenlijk heel knap, maar bijna 20k is wel heel veel. Onze Cocoonetje kost heel veel minder en is en blijft heerlijk in zijn eenvoud en comfort.  Bovendien hebben wij als mooi weer kampeerders en oudere kinderen niets aan al die binnenruimte.

Maar met ampere heeft dit allemaal weinig te doen. Misschien tijd voor een test met de diverse amperages?
« Laatst bewerkt op: augustus 25, 2015, 05:58:53 pm door Spiegelbeeld »
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal