Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3   Omlaag

Auteur Topic: kyte laag op de weg  (gelezen 10105 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

nikkel1964

  • Gast
Re: kyte laag op de weg
« Reactie #30 Gepost op: augustus 22, 2015, 01:49:43 pm »

Je moet met het verhogen van de wagen tov de as, op zich een goed idee, wel rekening houden met de situatie dat ook de instap van het bed hoger wordt.

Even nieuwsgierig: kom je niet in de problemen met het opzetten van je tent als je de wagen verhoogd? Ik neem aan dat e.e.a. ontworpen is in bepaalde verhoudingen/afmetingen? Of zit daar voldoende speling in?
Gelogd

campingloge

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 385
  • Merk Vouwwagen: Opblaasbare Kyte Full Options
Re: kyte laag op de weg
« Reactie #31 Gepost op: augustus 22, 2015, 04:26:25 pm »

Even nieuwsgierig: kom je niet in de problemen met het opzetten van je tent als je de wagen verhoogd? Ik neem aan dat e.e.a. ontworpen is in bepaalde verhoudingen/afmetingen? Of zit daar voldoende speling in?

Daar is in principe voldoende speling aanwezig als je het verhogen niet te bont maakt. Het grondzeil is ruim bemeten en de staanders hebben ruim voldoende stel mogelijkheid. Echter, ik heb een keer gehad dat de staplaats van achter na voor zo schuin afliep dat het grondzeil aan de achterkant van de wagen, bij de keuken, wel een beetje krap werd toen ik 'm waterpas had gezet. We hebben daar niet gekookt maar anders had m'n vrouw een trappetje nodig gehad om in de pannen te roeren.  :#
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal