Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Holtkamper Spacer inpakperikelen: wat kan er nog bovenop het matras en dekbed?  (gelezen 2363 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

zaazen

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 21
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Spacer Expedition

Vorige week een 2e hands Spacer membrane gekocht. Na een aantal jaren met de Flyer op pad geweest te zijn, kost even tijd om een nieuw model je weer helemaal eigen te maken. We zijn daarom gisteren en vandaag gaan proefkamperen. Conclsuei: we zijn er mee in onze nopjes, maar we zoeken ook naar manieren om zo makkelijk mogelijk te klappen.
Het zou helpen als er naast een matras (8 cm) en onze dekbedden nog andere spullen op het bed kunnen. Dat lukte bij onze Flyer goed(2 seconden-tentjes, kussens) maar het lijkt wel of dat bij de Spacer niet of lastiger gaat. Onze kussens en die van de kinderen gaat bv niet eens. We willen de tent niet forceren, dus we zijn benieuwd naar jullie inpakroutine wat betreft het zaken boven op het bed. Op het HK-forum lees ik er niets over. Uberhaupt scoort de Spacer niet hoog qua items...de klapperts zijn er blijkbaar mee in hun nopjes 😘
Gelogd

Diep

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 453
  • Merk Vouwwagen: Ex,Holtkamper Kyte XL
Re: Holtkamper Spacer inpakperikelen: wat kan er nog bovenop het matras en dekbed?
« Reactie #1 Gepost op: augustus 30, 2015, 12:05:43 am »

Onze vorige vw was een Spacer. Ik vond het een ideale vouwwagen.
Op het bed kun je volgens mij niet heel veel kwijt. Slaapzakken en dan houd het wel op.
Als de deksel wat lastiger sloot dan lieten wij onze kinderen op de deksel lopen.  8) sceelde wel :J
Gelogd

Mieke

  • Gast
Re: Holtkamper Spacer inpakperikelen: wat kan er nog bovenop het matras en dekbed?
« Reactie #2 Gepost op: augustus 30, 2015, 11:51:46 am »

Bij ons liggen er de 2 SI matjes van de kinderen op. En ons bed is opgedekt maar dat is natuurlijk niet veel onderlaken, laken en twee dunne dekens. Wij hebben wel nog een froli op onze lattenbodem dus dit neemt ook nog wat extra plek in. Dus er zou toch nog iets extra bij jullie moeten bij kunnen. Mijn ervaring leert wel dat de meeste tentstof aan de disselkant bij elkaar ligt en dat er dus meer ruimte is aan de andere kant. Echt dikke dingen dat betwijfel ik. Wij kiezen altijd om platte dingen te leggen, mik altijd tussen de tentstokken.
Hoofdkussen liggen in de auto, kinderen gebruiken deze om tijdens de rit wat te dutten :).
Gelogd

Kole

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 124
  • Kole Tenttrailers
Re: Holtkamper Spacer inpakperikelen: wat kan er nog bovenop het matras en dekbed?
« Reactie #3 Gepost op: augustus 30, 2015, 12:18:12 pm »

Met beide ervaring. Ladebak van de Flyer is wat dieper ivm buizenframe.
Daarnaast hebben jullie nu een Membrane Airco, toch iets meer stof dan de basic Spacer.

Bij ons kon er bij de Spacer Membrane Airco behalve een dekbed nog twee self inflatable matrasjes (naast elkaar) op, meer lukte helaas niet.
Daarnaast wel heel veel ruimte onder de latenbodem.


Succes en plezier gewenst met de Spacer
Gelogd

Tom

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 360
  • Merk Vouwwagen: Roadmaster
  • Roadmaster Family S
Re: Holtkamper Spacer inpakperikelen: wat kan er nog bovenop het matras en dekbed?
« Reactie #4 Gepost op: augustus 30, 2015, 01:36:06 pm »

Wij hadden bij onze spacer het schuimmatras, dan een topper en nog een tafel liggen maar dan houdt het ook echt wel op.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal