Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: 907 te hoog voor James Cook keuken  (gelezen 4466 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Duuk

  • Gast
907 te hoog voor James Cook keuken
« Gepost op: september 20, 2015, 11:17:13 pm »

Vandaag bleef het even droog en hebben we voor het eerst onze wat oudere Cocoon Offroad opgezet..

ging prima, moeten ons nog wel verdiepen in het dubbele dak.. zo te zien moet dat met een hoop scheerlijnen aan de achterzijde worden opgespannen..
en gekeken waar al die extra zeilen en doeken voor waren.. wees zich allemaal vanzelf..

maarrrrrr de 907 Campinggaz fles is met zijn drukregelaar te hoog om in de keuken te plaatsen... er zit een lade boven en de fles krijg ik er niet onder..
vreemd, dit omdat er ook keurig nokjes zitten waar je de fles(sen) op moet zetten in het kastje.
de vorige eigenaar had er alleen een slangennippel op de slang in het kastje liggen..

rara hoe zit dit ?




Gelogd

Drikusniet

  • Techneut in hart en nieren
  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.680
  • Merk Vouwwagen: Campwerk Family
  • Een happy kampeerder
Re: 907 te hoog voor James Cook keuken
« Reactie #1 Gepost op: september 20, 2015, 11:27:01 pm »

De 904 is lager, past die niet? Of een 2,5 kg groene?
Gelogd

Duuk

  • Gast
Re: 907 te hoog voor James Cook keuken
« Reactie #2 Gepost op: september 20, 2015, 11:37:06 pm »

buiten dat ik geen 904 hebt (nog wel de superkleine 901..) vind ik de gashoeveelheid al niet super in de 907 laat staat de 904 maar het zou wel een oplossing zijn !
iets anders past sowieso niet, het zijn vrij kleine kastjes

ik zal MP eens raadplegen voor 2 x 904 als er geen ander alternatief bestaat.. ik blijf hopen dat het wel kan...
Gelogd

Mieke

  • Gast
Re: 907 te hoog voor James Cook keuken
« Reactie #3 Gepost op: september 21, 2015, 06:41:43 am »

Gek, geen ervaring eigenlijk maar het zou mij verbazen dat de 907 er niet in kan. Bij de Whitebox is alle keurig ontworpen om een 907 te herbergen. Ik zou holtkamper eens om advies vragen. Misschien heeft d vorige eigenaar iets aangepast aan het origineel ontwerp of moet je een andere drukregelaar gebruiken.
Gelogd

muis

  • Gast
Re: 907 te hoog voor James Cook keuken
« Reactie #4 Gepost op: september 21, 2015, 08:18:40 am »

Ik heb even gezocht,  http://www.vouwwagenclub.info/forum/index.php?topic=11794.msg146878#msg146878
Edwinmerks gebruit een 907 in zijn James Cook.  Ik zou hem anders even vragen :J
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.863
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: 907 te hoog voor James Cook keuken
« Reactie #5 Gepost op: september 21, 2015, 03:31:27 pm »

waarom zet je niet gewoon een gasfles achter de keuken. Tegenwoordig met andere wetgeving mag de vw bouwer al niet eens meer flessen in de keuken plaatsen ivm veiligheid etc. Onze Cocoon van 2014 heeft daarom ook af HK een snelkoppeling onder de keuken en zetten we de fles altijd achter de keuken. Heb je ook nog eens meer ruimte in de keuken. Voor ons geen enkel probleem op deze manier.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

EdwinMerks

  • Gast
Re: 907 te hoog voor James Cook keuken
« Reactie #6 Gepost op: september 21, 2015, 06:53:24 pm »


Ik heb even gezocht,  http://www.vouwwagenclub.info/forum/index.php?topic=11794.msg146878#msg146878
Edwinmerks gebruit een 907 in zijn James Cook.  Ik zou hem anders even vragen :J

Klopt. Wij hadden gewoon een 907 in de James Cook. Makkelijk ging het niet maar het paste net. Fles schuin zetten, koppeling er op en met een btje duwen ging het wel. Overigens had er 1 houten blokje uitgesloopt. Met 3 ging het inderdaad niet.
Gelogd

Duuk

  • Gast
Re: 907 te hoog voor James Cook keuken
« Reactie #7 Gepost op: september 26, 2015, 02:27:50 pm »

dank !
het voorste blokje zat al los en als die weg is gaat het beter..
je moet inderdaad een beetje doorduwen en zal wat krasjes geven op de drukregelaar maar het past  !
Gelogd

muis

  • Gast
Re: 907 te hoog voor James Cook keuken
« Reactie #8 Gepost op: september 26, 2015, 05:52:42 pm »

 :> kijk dat is mooi   :J
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal