Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: route Arnhem-Elzas  (gelezen 1923 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bobastic

  • Gast
route Arnhem-Elzas
« Gepost op: juli 26, 2013, 02:33:07 pm »

Volgende week vrijdag is het dan zover! Eindelijk gaan we op vakantie. Ik zit alleen te twijffelen over de route. Ik ga bij arnhem de grens over en dan naar een plaatsje in de buurt van Colmar (Frankrijk).  W:

Als ik alle routeplanners aanhoud rijd ik tot aan Straatsburg door Duitsland waar ik maar 80 mag.
Ik kan ook de route over Luxemburg kiezen, dat is wel 80 kilometer om, maar dan kan ik vanaf de Franse grens wel lekker doorrijden...

Is er hier iemand met ervaring met deze routes? Ben benieuwd naar jullie mening!
Gelogd

Hanneke

  • Gast
route Arnhem-Elzas
« Reactie #1 Gepost op: juli 26, 2013, 03:14:51 pm »

In duitsland mag je 90 volgens mij en wij 100( tuv gepruft). We zijn vorige maand naar de Alpe dHuzes geweest met de klapbak en voor het eerst via duitsland-luxemburg-frankrijk gereden. Dit is ons prima bevallen. Ging lekker snel en je hoeft niet het irritante stuk door Nederland (wij wonen in Zutphen, dus vanaf Velperbroek dezelfde route). Wij gaan het vaker doen zo!
Gelogd

jari

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.476
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon XL
Re: route Arnhem-Elzas
« Reactie #2 Gepost op: juli 26, 2013, 04:37:42 pm »

Volgende week vrijdag is het dan zover! Eindelijk gaan we op vakantie. Ik zit alleen te twijffelen over de route. Ik ga bij arnhem de grens over en dan naar een plaatsje in de buurt van Colmar (Frankrijk).  W:

Als ik alle routeplanners aanhoud rijd ik tot aan Straatsburg door Duitsland waar ik maar 80 mag.
Ik kan ook de route over Luxemburg kiezen, dat is wel 80 kilometer om, maar dan kan ik vanaf de Franse grens wel lekker doorrijden...

Is er hier iemand met ervaring met deze routes? Ben benieuwd naar jullie mening!

Het is vakantie! Doe wat je fijn vind rijden.
Gelogd
Jevipro

RobB

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 169
  • Merk Vouwwagen: Jametic Blue Style-CP
Re: route Arnhem-Elzas
« Reactie #3 Gepost op: juli 26, 2013, 05:57:38 pm »

De route via Strasbourg is veel rustiger dan via Belgie. En je kan gerust wat harder rijden (rij zelf meestal 120 met klapper)
Ga je toevallig naar Sainte-croix-en-Plaine? Is idd een mooie camping. Zorg wel dat je een plaatsje aan het veld krijg en niet aan de rand. Deze zijn nl kleiner en lopen een beetje af.
Gelogd

KlapJoeri

  • Klaploper met klappertanden
  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.253
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero 2023
  • Het leven is mooier als je denkt!
Re: route Arnhem-Elzas
« Reactie #4 Gepost op: juli 26, 2013, 09:10:17 pm »

Bij Nijmegen de a73 naar venlo, dan door naar maastricht... rijdt superlekker rustig en vlot door!

Gelogd
The cold never bothered me anyway.....
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal