Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Reparatie advies gevraagd  (gelezen 2195 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mvdkant

  • Gast
Re:Reparatie advies gevraagd
« Reactie #15 Gepost op: maart 31, 2011, 11:49:13 pm »

in de avond kun je dingen over het hoofd zien, vooral als het schemert of zelfs donker is.

mbt onderstel, tsja, remkabel......... kijk jij hiernaar.....  nee...  nou ik ook niet hoor  :J

en asrubbers.........  als je een kenner bent, dan wel ja. ik zou er ook niet naar kijken. sterker nog, zitten er asrubbers op??  :O

als de tent en wagenbak en frame goed zijn dan valt het allemaal denk ik nog best wel mee hoor. ik spreek uit ervaring zal ik maar zeggen.
en we hebben allebei nu kosten maar zijn daarna voor een paar jaar kosten vrij :J
Gelogd

Jofiena

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 104
  • Merk Vouwwagen: Jamet Easy
Re:Reparatie advies gevraagd
« Reactie #16 Gepost op: april 01, 2011, 09:38:07 pm »

Wij hebben ook een andere vouwwagen. De oude was de tent echt heel gaar van. Maar was een leuke om uit te proberen of het wat was kamperen met de vw.

Nu heb ik een vouwwagen gekregen van een collega. Zij wilde hem graag kwijt en was niet veel mee gecampeerd. Wij wisten dat er nieuwe banden om moesten.
En omdat wij dit jaar naar het buitenland gaan en dan toch er dik 6 uur mee gaan rijden voordat we op de camping zijn hebben we hem ook een bovag beurt laten geven.
Kosten bijna 400,-- euro.

Het is een alpen kreuser pretige uit 1992 volgens collega maar de bovag gagarage zegt dat die 21 jaar oud is.
Hij is helemaal goed verder en kregen door de gagare ook nog een compliment. Tja het is even veel geld, vind de kosten voor de beurt nogal prijzig in de nota. Maar goed
de tent is heel gaaf en de wagen ok. Wij hebben hem uitgevouwen gezien voordat we hem meenamen. Met deze wagen ben ik er blij.

Morgen gaan we hem even opzetten om hem nog een keer opgezet te zien en er alvast spulletje in te leggen. Gelijk even kijken wat er allemaal in zit. Ben helemaal benieuwd, we hebben hem in september uitgeklapt gezien en willen hem nu even zelf opzetten zodat we weten hoe alles werk. Kan niet wachten.  8)
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal