Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 »   Omlaag

Auteur Topic: klaptoilet...chemisch of compost?  (gelezen 6912 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

gaan

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 803
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee 2012
  • als de klapper zonder klap klapt dan klopt het.
Re:klaptoilet...chemisch of compost?
« Reactie #15 Gepost op: april 30, 2011, 09:50:35 pm »

Ik vind dat namelijk zo'n beetje het vieste van alles. Met die gore slang die in elk toilet heeft gehangen en die stortbak.

Ach het blijft een bijzondere ervaring :#
Ik heb 2 jaar geleden een vriend uitgelegd hoe hij zijn toen net nieuwe toilet moest legen. Het leukste was het moment dat hij die knop bovenin in moest drukken om er lucht bij te laten ook wel bekend als de turboknop.
Je had zijn gezicht moeten zien  :H gelukkig had hij wel naar de tip geluisterd dat wanneer je de knop indrukt je de "pijp" goed moet mikken. :#

TIP, neem bij het tankstation een paar van die dunne plastig wegwerphandschoentjes mee die je daar bij de pomp tegenkomt, dan is die vieze slang ineens nog maar een slang :J

Ik zweer bij de blauwe voeistof, erg prettig, geen last van luchtjes of wat anders.
Gelogd
Een staande ovatie voor alle klappers
klap, klap, klap, klap, klap, klap, klapperdeklap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap.

gaan

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 803
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee 2012
  • als de klapper zonder klap klapt dan klopt het.
Re:klaptoilet...chemisch of compost?
« Reactie #16 Gepost op: april 30, 2011, 09:51:38 pm »

Oh ja die handschoentjes kun je natuurlijk ook voor weinig bij iedere bouwmarkt kopen.
Gelogd
Een staande ovatie voor alle klappers
klap, klap, klap, klap, klap, klap, klapperdeklap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap.

esentim

  • Gast
Re:klaptoilet...chemisch of compost?
« Reactie #17 Gepost op: april 30, 2011, 10:56:02 pm »

het chemisch loospunt vind ik zo'n beetje het vieste van alles. Met die gore slang die in elk toilet heeft gehangen en die stortbak.

IEUWWWWWW! gefferderrie...... :ca Zou bijna besluiten om toch maar niet te gaan kamperen :H.
Plastic handschoentjes is goeie tip. Of gewoon 3 weken ophouden :X
Gelogd

mvdkant

  • Gast
Re:klaptoilet...chemisch of compost?
« Reactie #18 Gepost op: april 30, 2011, 11:05:37 pm »

verstand op 0, andere kant op kijken en lozen die handel  :#

wel even de handen wassen na het legen :J
« Laatst bewerkt op: april 30, 2011, 11:07:23 pm door mvdkant »
Gelogd

gaan

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 803
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee 2012
  • als de klapper zonder klap klapt dan klopt het.
Re:klaptoilet...chemisch of compost?
« Reactie #19 Gepost op: mei 01, 2011, 01:08:13 pm »

het is inderdaad vies maar daar moet je niet aan denken, het levert ook altijd leuke verhalen en anekdotes op.
Ik heb tenminste al weer een grijns op mijn gezicht.

 :# :#

volgens mij valt dit onder de categorie onderbroekenlol ;)

ach en er zijn meer vieze dingen die er nou eenmaal bijhoren, de eerste keer een poepluier verschonen was ook geen pretje
Gelogd
Een staande ovatie voor alle klappers
klap, klap, klap, klap, klap, klap, klapperdeklap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap.

leeuw

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 550
  • Kyte S
Re:klaptoilet...chemisch of compost?
« Reactie #20 Gepost op: mei 01, 2011, 01:13:18 pm »

Voor de kleine boodschap in de avond een luieremmer met deksel voor de kinderen.
Voor de grote bodschap gewoon met de rol onder de arm over de camping ;) ;) ;)
Gelogd

Lien

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 710
  • Holtkamper Nano 2019
Re:klaptoilet...chemisch of compost?
« Reactie #21 Gepost op: mei 01, 2011, 01:14:24 pm »

IEUWWWWWW! gefferderrie...... :ca Zou bijna besluiten om toch maar niet te gaan kamperen :H.
Plastic handschoentjes is goeie tip. Of gewoon 3 weken ophouden :X
Je zou maar loodgieter zijn  :H :P
Gelogd

ff

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 468
  • Merk Vouwwagen: (ex) Jamet Louisiana
    • FF.FM
Re:klaptoilet...chemisch of compost?
« Reactie #22 Gepost op: mei 01, 2011, 01:22:38 pm »

Je zou maar loodgieter zijn  :H :P

Ooit bij mijn ouderlijk huis een verstopping, vader haalde de toiletpot eraf en ging die boven de put in de tuin schoonmaken.
Door hun tuin loopt een hoofdbuis en hij heeft 3(!) grote putten waar iemand in kan voor inspectie in de tuin (achter-, zij- en voortuin).
Uiteindelijk bleek het van iemand te zijn die haar maandverbandjes doorspoelde.

Maar ik ging stond al te kokhalzen bij het vuil wat er uit onze eigen toiletpot nog kwam.
Gelogd

weep

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 397
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee 1999
Re:klaptoilet...chemisch of compost?
« Reactie #23 Gepost op: mei 02, 2011, 10:29:18 am »

Wij gebruiken dit ding: http://www.obelink.nl/kampeer-accesoires/watertoebehoren/luggable-loo.html?category_params=category_id%3D1221%26page%3D2
Een emmer met een toiletbril en goed  afsluitend deksel.  ' s ochtends even leeg- en omspoelen, klaar. Als je wilt kun je er wel iets chemisch ingooien, of kattebakkorrels. Er zijn zelfs speciale plastic zakken om in te hangen. Vind ik absoluut niet nodig, even dertig seconden verstand op nul en het ding is weer schoon.






Gelogd

Lien

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 710
  • Holtkamper Nano 2019
Re:klaptoilet...chemisch of compost?
« Reactie #24 Gepost op: mei 02, 2011, 02:10:36 pm »

Ooit bij mijn ouderlijk huis een verstopping, vader haalde de toiletpot eraf en ging die boven de put in de tuin schoonmaken.
Door hun tuin loopt een hoofdbuis en hij heeft 3(!) grote putten waar iemand in kan voor inspectie in de tuin (achter-, zij- en voortuin).
Uiteindelijk bleek het van iemand te zijn die haar maandverbandjes doorspoelde.

Maar ik ging stond al te kokhalzen bij het vuil wat er uit onze eigen toiletpot nog kwam.
Mijn vader was loodgieter vandaar mijn opmerking. Heeft heel wat maandverband e.d. eruit moeten halen.  :ca
« Laatst bewerkt op: mei 03, 2011, 07:54:17 am door Lien »
Gelogd

tommybol

  • Gast
Re:klaptoilet...chemisch of compost?
« Reactie #25 Gepost op: mei 02, 2011, 10:12:56 pm »

Gewoon zo'n porta-potti ding met twee helften, voor water en voor 'afval'. Kost misschien wat ruimte, maar ik zal,je zeggen, als je een kleine man of vrouw hebt die wat last van de stoelgang heeft, dan is zo'n ding een goeie investering......en de campimgtoilet altijd te ver weg. Emmer kan ook, maar met kids ben ik altijd bang dat ie omgaat.....
Gelogd

jaap

  • Gast
Re:klaptoilet...chemisch of compost?
« Reactie #26 Gepost op: mei 04, 2011, 11:06:18 am »

Fijn dit topic!
Wij zijn ook aan het rondkijken voor een toiletje. 's Nachts over een stikdonkere boerencamping is niet heel erg, maar leuk is anders.
Vooral als je dan terug komt en uit het andere bed hoort........mam....ik moet ook!
Groetjes Leonie
Gelogd

esentim

  • Gast
Re:klaptoilet...chemisch of compost?
« Reactie #27 Gepost op: mei 06, 2011, 12:31:23 am »

vandaag een dagje op pad en toen had ik ons opvouwbare potje mee. Moet eigenlijk een zakje in, maar kreeg ineens de briljante ingeving om dat achterwege te laten....aangezien we buiten waren. Ideaal! Kids zitten lekker en plasje is meteen weg. Voor een grotere boodschap minder geschikt....
http://www.vegro.info/Potette-Plus-opvouwbaar-potje/nl/product/2296/
deze gaat dus zeker mee op vakantie!
Erg komisch was dat mijn zoon van bijna 6 dit potje ook wou gebruiken: hij plaste staand en mikte mooi precies in het midden van het potje...op het gras dus.  :H toegevoegde waarde? nul. Plezier? ikke wel! :#
Gelogd

mvdkant

  • Gast
Re:klaptoilet...chemisch of compost?
« Reactie #28 Gepost op: mei 06, 2011, 05:59:23 pm »

hier is nog een leuke  :# vouwwagen is toch afgekoppeld dus heb je je trekhaak vrij op de camping.



Gelogd

gaan

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 803
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee 2012
  • als de klapper zonder klap klapt dan klopt het.
Re:klaptoilet...chemisch of compost?
« Reactie #29 Gepost op: mei 06, 2011, 06:03:42 pm »

Ja die hadden ze bij Top Gear ook een keer in gebruik :# volgens mij was dat op de noordpoolreis.
Terwijl Jeremy erop zat reed de ander aan, dat zie ik mijn vrouw dan ook wel een keer doen als ik erop zou zitten KK
Gelogd
Een staande ovatie voor alle klappers
klap, klap, klap, klap, klap, klap, klapperdeklap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap.
Pagina's: « 1 2 3 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal