Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 »   Omlaag

Auteur Topic: Kyte: nog meer problemen  (gelezen 40008 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Qwaqa

  • Gast
Re: Re: Kyte: nog meer problemen
« Reactie #15 Gepost op: september 08, 2012, 05:57:27 pm »

een beetje off topic hier misschien, maar het feit dat die stokken van licht aluminium zijn is in de showroom duidelijk te zien. Als je dat te zwak vindt kun je bij aankoop al zeggen
Zou jij dat zien? Ik zou verwachten dat het in orde is, ik acht mij niet in staat om het op te merken. Om even terug te grijpen op 'mijn' merk, de Columbia heeft 'zware' metalen bogen, de Mercury 'lichte' aluminium stokken. Bij aanschaf van de Mercury zou ik er dus vanuit gegaan zijn dat die stokken voldoende zijn.
Gelogd

jari

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.476
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon XL
Re: Kyte: nog meer problemen
« Reactie #16 Gepost op: september 08, 2012, 06:33:30 pm »

wat is dit naar zeg!! wat zeg Holtkamper ervan dan??
Gelogd
Jevipro

Frankie

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.995
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone game drive XXL bed
Re: Re: Re: Kyte: nog meer problemen
« Reactie #17 Gepost op: september 08, 2012, 06:59:25 pm »

Zou jij dat zien? Ik zou verwachten dat het in orde is, ik acht mij niet in staat om het op te merken.
Ik heb bewust "vindt" gebruikt. Je hebt bij aankoop n.m.m. ook een eigen verantwoordelijkheid. Ik vond de stokken niet de stevigste er zijn, maar voor een luifel toereikend. Ik vond het dus in orde. En die van mij zijn nog heel. Ik vind 3 kleine gaspitten ook weinig, maar voor kamperen toereikend.
Maar los daarvan (en om weer on topic te raken) vind ik die lichte stokken van Aart Kok eerlijk gezegd van een totaal andere orde dan de hier beschreven problemen met de Kyte.
Gelogd

Lien

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 710
  • Holtkamper Nano 2019
Re: Kyte: nog meer problemen
« Reactie #18 Gepost op: september 08, 2012, 07:14:34 pm »

Na dit gelezen te hebben krijg ik nu toch wel even een nare smaak. Het is waar dat de Kyte wat problemen heeft maar deze worden altijd correct opgelost. Tuurlijk zit je niet te wachten op problemen tijdens het kamperen dat snap ik ook. Wij zijn heel blij met onze Kyte en hebben geen mankementen (gelukkig). Het grootste minpunt van de Kyte vind ik de slaapcabine. Die is niet beest vrij. Hopelijk wordt dit zo spoedig mogelijk opgelost door HK. Ik heb hier dan ook het volste vertrouwen in. Dan rest mij nog een vraag: Hoe kan dit alles toch bij jou kapot gaan?
Gelogd

mars

  • Gast
Re: Kyte: nog meer problemen
« Reactie #19 Gepost op: september 08, 2012, 07:28:57 pm »

Is het idee als eens geopperd om met een aantal Kytes een opzetmeeting te houden?
Kan misschien heel verhelderend werken...... beter als ( weer) een gesprek met HK?
Gelogd

Theun1957

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 199
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Kavango game drive
Re: Kyte: nog meer problemen
« Reactie #20 Gepost op: september 08, 2012, 08:07:48 pm »


Ik zou zeggen verkoop dat ding en zoek een degelijk product. Zo te lezen wordt jij en ook je vrouw niet gelukkig van deze situatie.
Het is een hobby en een hobby moet leuk blijven.
Verder heel veel succes en ik hoop dat je eruit komt met of zonder Holtkamper.

Gelogd

GJT

  • Klap prof
  • ****
  • Online Online
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.354
  • Merk Vouwwagen: HK Aero
Re: Kyte: nog meer problemen
« Reactie #21 Gepost op: september 08, 2012, 08:58:15 pm »

Dan rest mij nog een vraag: Hoe kan dit alles toch bij jou kapot gaan?

Volgens mij zijn er inmiddels een behoorlijk aantal Kytes verkocht. Volgens mij zijn HK klanten bovendien redelijk kritisch, inclusief mijzelf. Ik kan me niet voorstellen dat dit allemaal van deze horror story's worden. Dan gaan ze failliet aan de aftersales.  :#


Gelogd

RuudW

  • Gast
Re: Kyte: nog meer problemen
« Reactie #22 Gepost op: september 08, 2012, 09:39:03 pm »

PaulPaul, Nog even een reactie op je kapotte oog aan het grondzeil. Wij hadden hier ook last van, maar dat is onder garantie meteen verholpen + ... de juiste informatie om te zorgen dat je dit kunt voorkomen in de toekomst.

In ons geval was bij de opzet instructie aangeraden de hoeken stevig vast te zetten, maar de doekelastieken niet te veel aandacht te geven. Gevolg is dat het doek daar wat meer krimpt en het grondzeil omhoog trekt. Je krijgt 'm dan na een tijdje eigenlijk niet meer netjes strak. De tip was om de doekelastieken (alle 9) een tijdje flink strak te zetten om het doek weer wat op te rekken. Dit gaf al na een half uurtje effect ! Het kuipzeil staat weer netjes zonder hoogte verschil en zonder plooien, en de hoekelastieken staan minder onder spanning.

Ik hoop dat je wat kunt met deze tips. Mocht je nog meer ervaringen willen delen dan hoor ik het graag, wij hebben 'm inmiddels 6 keer zonder zorgen neergezet.
Gelogd

Qwaqa

  • Gast
Re: Kyte: nog meer problemen
« Reactie #23 Gepost op: september 08, 2012, 09:42:55 pm »

Ik kan me niet voorstellen dat dit allemaal van deze horror story's worden. Dan gaan ze failliet aan de aftersales.  :#
Of je neemt van te voren een premie op voor de defecten in de verkoop prijs.
Gelogd

campingloge

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 386
  • Merk Vouwwagen: Opblaasbare Kyte Full Options
Re: Kyte: nog meer problemen
« Reactie #24 Gepost op: september 08, 2012, 09:54:26 pm »

Of je neemt van te voren een premie op voor de defecten in de verkoop prijs.

Dat doet iedere fabrikant van kapitaalgoederen. Het niet juist inschatten hiervan kan tot financiele problemen leiden bij nazorg of een omzetderving door een te hoge productprijs.
Gelogd

Qwaqa

  • Gast
Re: Kyte: nog meer problemen
« Reactie #25 Gepost op: september 08, 2012, 09:55:19 pm »

precies...
Gelogd

Frankie

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.995
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone game drive XXL bed
Re: Re: Kyte: nog meer problemen
« Reactie #26 Gepost op: september 08, 2012, 10:00:17 pm »

Dat doet iedere fabrikant van kapitaalgoederen.
Even een kleine correctie van een eeuwige zeurkous: Ook al vertegenwoordigen ze vaak een behoorlijk kapitaal, vouwwagens zijn geen kapitaalgoederen. :)
Gelogd

poldertoerist

  • Klap gek
  • *****
  • Online Online
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.343
Re: Kyte: nog meer problemen
« Reactie #27 Gepost op: september 08, 2012, 10:02:20 pm »

Hoe kan dit alles toch bij jou kapot gaan?

Ik had ooit een auto die als degelijk te boek stond. toch stond ik er bijna iedere week mee in de garage.  Bij de zoveelste keer problemen met de koppeling vroeg een monteur mijn doodleuk of ik mijn rijbewijs nog maar kort had. De brutaliteit. Ik ben toen naar een andere garage van hetzelfde merk gegaan en na mijn zoveelste bezoekje aldaar vertelde men mij ach meneer, die problemen hebben ze allemaal. Allemaal? vroeg ik, dat ze überhaupt nog verkocht worden! Nou ja, was het antwoord, uw auto heeft dan wel alle problemen ::)   

Ik zag in dit topic ergens de prijs staan, en snap nu heel goed dat je dan ook geen problemen verwacht. Of inhakende op wat hier net geschreven is zou het zo moeten zijn dat hij zo duur is juist vanwege de problemen...
Gelogd
Adventure Awaits

Lien

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 710
  • Holtkamper Nano 2019
Re: Kyte: nog meer problemen
« Reactie #28 Gepost op: september 08, 2012, 10:09:29 pm »

Ik had ooit een auto die als degelijk te boek stond. toch stond ik er bijna iedere week mee in de garage.  Bij de zoveelste keer problemen met de koppeling vroeg een monteur mijn doodleuk of ik mijn rijbewijs nog maar kort had. De brutaliteit. Ik ben toen naar een andere garage van hetzelfde merk gegaan en na mijn zoveelste bezoekje aldaar vertelde men mij ach meneer, die problemen hebben ze allemaal. Allemaal? vroeg ik, dat ze überhaupt nog verkocht worden! Nou ja, was het antwoord, uw auto heeft dan wel alle problemen ::)   

Ik zag in dit topic ergens de prijs staan, en snap nu heel goed dat je dan ook geen problemen verwacht. Of inhakende op wat hier net geschreven is zou het zo moeten zijn dat hij zo duur is juist vanwege de problemen...
[/quote
Niemand wil problemen wat het ook kost. Maar wij hebben deze problemen niet en gebruiken de  Kyte intensief. Zal dit dan een zogenaamde maandagmorgen produkt zijn  :?
Gelogd

campingloge

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 386
  • Merk Vouwwagen: Opblaasbare Kyte Full Options
Re: Re: Kyte: nog meer problemen
« Reactie #29 Gepost op: september 08, 2012, 10:23:21 pm »

Even een kleine correctie van een eeuwige zeurkous: Ook al vertegenwoordigen ze vaak een behoorlijk kapitaal, vouwwagens zijn geen kapitaalgoederen. :)

 :off Dat klopt, maar strict genomen heb ik dat ook niet beweert van vouwwagens. Maar ik twijfel ook over het juiste woord. Duurzaam consumptiegoed heeft tegewoordig een milieuvriendelijke bijsmaak...
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal