Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 »   Omlaag

Auteur Topic: Kyte: nog meer problemen  (gelezen 40015 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

poldertoerist

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.345
Re: Kyte: nog meer problemen
« Reactie #30 Gepost op: september 08, 2012, 10:37:05 pm »


Niemand wil problemen wat het ook kost. Maar wij hebben deze problemen niet en gebruiken de  Kyte intensief. Zal dit dan een zogenaamde maandagmorgen produkt zijn  :?

Ik heb geen Holtkamper, enk en ze eigenlijk alleen maar van de plaatjes en de verhalen die ik hier op het forum en elders op internet zie en daarmee eigenlijk ook geen recht van spreken. Ik vind het gewoon leuk om de ervaringen van anderen met hun vouwwagen te lezen. Een verhaal als dit is gewoon heel erg jammer. en inderdaad verwacht en wil niemand natuurlijk problemen.  Het is uiteindelijk natuurlijk veel fijner iets te lezen van iemand die erg tevreden is, maar dit soort ervaringen hoort er ook bij.


Toch zie ik in diverse topics (ongeacht het merk overigens) best vaak "dingetjes"

Als ik dan nog een keer de vergelijking met mijn toenmalige auto mag maken. Alle problemen waren eigenlijk wel bekend, mijn auto was, wat mij betreft dan ook geen maandagmorgen model, maar wel een de slechtste uit die serie die van de band is gelopen.  Het was overigens een auto van de zaak en ik had op dat moment 10 collega's die dezelfde auto reden.  en inderdaad had bijna iedereen wel problemen, inderdaad hadden sommige maar 1 dingetje. Bijvoorbeeld een afdekklepje voor het sleepoog wat spontaan uit de bumper viel, iets kleins en als dat alles is ach... als je op een gegeven moment dat voor sommige verwaarloosbare euvel op een lijst van 12-13 problemen, waarvan sommige echt ernstig en regelmatig terugkerend moet bijschrijven,  dan ervaar je dat toch anders en kan het de druppel zijn.
Ik zie daar helaas voor de TS toch wel een overeenkomst met zijn verhaal.


Edit:
Voordat ik het vergeet, en voor de duidelijkheid: ik wil dus niet zeggen dat de Holtkamper een slecht product is! ik heb daar geen mening over! en hoop ook zeker niet dat ik mensen op hun tenen trap, dat is echt niet de bedoeling
« Laatst bewerkt op: september 08, 2012, 10:40:56 pm door poldertoerist »
Gelogd
Adventure Awaits

PaulPaul

  • Gast
Re: Kyte: nog meer problemen
« Reactie #31 Gepost op: september 09, 2012, 12:01:45 am »

Zo, hier zijn we weer. Het is al laat maar onder de lekkere luifel van de Kyte is het goed uit te houden W:
Vooral voor RuudW: het heeft niet te maken met de manier van opzetten van de Kyte. Het is toch van de zotte dat je je in weet ik welke bochten moet wringen om een grondzeil normaal te fixeren?
De achterliggende gedachte is stom: hoe kun je verwachten dat een hele voortent van een vw op zijn plaats blijft door 2 lullige plastic oogjes met daaraan 2 elastieken. Stommer en ronduit beledigend vind ik de houding, die ik overigens ook hier tussen de regels door lees; ach meneertje, we zullen u wel even leren hoe je een tent opzet. Dat weet ik al! Al 45 jaar zelfs, en dat vind ik nog steeds leuk om te doen. Nogmaals: kom ik er met HK niet uit over die pokke oogjes, ga ik naar een zeilmaker met WEL de juiste skills. Daar worden dan 2 stevige banden met een ingestanst oog aangezet. De naden in het grondzeil laat ik mooi dichtsealen met een stukje van de juiste kwaliteit zeil en klaar is kees. Ik vertel hoe het moet gebeuren en vakman maakt het in orde. Duidelijk voor iedereen, ook bij HK ?

Als ik dan vervolgens de volgende keer mijn Kyte opzet, fixeer ik mijn grondzeil middels 2 knoeperts van haringen op de juiste plek, ga naar de overkant en kijk door de daarvoor geopende ramen, geef een paar rukken aan het grondzeil zodat de plooien er uit zijn en de beide stokken in positie zijn. Jas vervolgens een paar haringen in de grond , zo dicht mogelijk bij de tentwand en dan staat het een en ander zoals ik wil. En kan die hele, telkens veranderende opzet instruktie van HK de prullebak in.
Deze manier om een grondzeil te fixeren,ZONNNDER elastieken, best aat allanger dan ik het woord TENT kan uitspreken.
Gelogd

PaulPaul

  • Gast
Re: Kyte: nog meer problemen
« Reactie #32 Gepost op: september 09, 2012, 12:23:56 am »

Is het onderhand duidelijk dat ik toch een beetje boos wordt?
De grap is dat ze bij HK in Emmen nog niet eens(officieel dan) weten wat er allemaal weer mis is.
En: het probleem met die aangesealde oogjes speelde/speelt ook bij de Astro. Hetgeen we dan uit eigen ervaring kunnen melden.
Die nok die bij onze Kyte zo lekker helemaal open ligt, houdt dus wel de hele tent overeind.  Blijkt dus zo niet bestand tegen heel normale omstandigheden zonder overdreven windkracht weet ik hoeveel.
Hoe is ook al weer de tekst op de HK site over de testsessies op die rots in Bretagne......???? Oh Normandië.

Let op!

 "De zwevende carbonmast van de Géénstoksluifel houdt de hele luifel op spanning, ook bij storm.
Bert Holtkamp, ontwerper van de Kyte: "Op onze 'testrots' aan de Normandische kust, heeft de Kyte heel wat heftige momenten moeten doorstaan. De Géénstoksluifel is zodanig geconstrueerd, dat er gewoon niks mee kan gebeuren. De duurtest is het bewijs."

Deze Kyte is een jaar oud. Zullen we die ook eens op die testrots zetten,beste Bert ???? Ik wed dat-ie gaat vliegen. Maar het is dan ook een Kyte...............
Gelogd

spikehome

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.971
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero (2021)
  • Holtkamper Aero (2021)
Re: Kyte: nog meer problemen
« Reactie #33 Gepost op: september 09, 2012, 09:17:00 am »

Ik snap de frustraties van een defecte kyte.
Ook ik heb een probleempje gehad al was dat alleen dat de gascomfoor niet goed sloot doordat ze de plaat niet goed in het middel geplaatst hadden.
Dit word wel goed opgelost maar is vervelend gewoon ook wagen uit de stalling ritje naar Bunnik gezien de huldigen benzine prijzen ook geen grapje meer.

Heb zelf het idee ook dat de kyte niet ui ontwikkeld is dit omdat bv de aire al weer anders werkt en ik zie dat bij de standaard kyte ook komen.

Heb zelf 25jaar Peugeot gereden en nog nooit problemen gehad naast de standaard onderhoud.
Nu een vw golf en binnen 2 maanden terug bij de dealer.
En afgelopen vakantie weer defecten dat is nu al 2 keer in 1,5 jaar.
En dat terwijl de auto veel duurder is en zou ook dus beter moeten zijn.

Premium is het toverwoord dan.

Echter heb ik wel schik met de auto net als met de kyte.
Zolang de defecten goed opgelost worden en ik er plezier mee heb ben ik tevreden.
Gelogd
kampeer ervaringen:
(als eerste met je ouders natuurlijk met een vouwwagen o.a. travelsleeper daarna caravan)
Hotel o.a. vlieg en bus reizen
5 jaar bungalow tent
1 jaar trigano ocean
9 jaar trigano odyssee (2003)
7 jaar Holtkamper Kyte XL (2012)
Nieuw Holtkamper Aero 2021

abbes008

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 571
Re: Kyte: nog meer problemen
« Reactie #34 Gepost op: september 09, 2012, 10:15:40 am »

Komende zaterdag kunnen we onze nieuwe Kyte ophalen. Na vele overwegingen en modellen te hebben gezien en er over gelezen gaat onze voorkeur uit naar de Kyte. De Kyte heeft zoveel voordelen tov andere modellen dat er geen betere is.

Het grappige is dat eigenlijk alleen PaulPaul de meeste klachten heeft. Als alle problemen bij hem zijn vind ik het prima. Het grootste probleem wat overblijft is het niet diervrij van de slaapcabine. Bij HK hebben ze gezegd dat ze dat onder controle hebben en niet met een extra binnentent, dan verdwijnt het mooie dakconstructie.

Internet en forums is het ideale medium om elkaars ervaringen uit te wisselen, maar het heeft geen zin om je frustratie hier in te vermelden. Als PaulPaul echt ontevreden is, terecht of niet, schakel je de rechtsbijstand in om het samen met HK op te lossen, maar probeer andere mensen niet mee te slepen in je negativiteit.
Gelogd
Groeten,

Erik

Qwaqa

  • Gast
Re: Kyte: nog meer problemen
« Reactie #35 Gepost op: september 09, 2012, 10:21:15 am »

Sorry, maar dit vind ik een onterechte reactie. Er zijn wel meer HK klachten te vinden en om te doen of PaulPaul 'de enige is' is onjuist en geeft een suggestie dat het aan de persoon ligt. En al was dat zo, dan is er nog geen enkele reden om het niet hier op dit forum te posten, want dat is ook een ervaring. Dat jij nu een HK Kyte gekocht hebt en liever geen negatieve berichten erover wil lezen, moet je dit draadje gewoon niet openen, het staat je geheel vrij om selectief te lezen.

Verder klinkt 'als alle problemen bij hem zijn vind ik het prima' erg ego?stisch.

En natuurlijk, welkom op dit forum :-)

« Laatst bewerkt op: september 09, 2012, 10:25:54 am door Qwaqa »
Gelogd

Miss BBQ

  • Gast
Re: Kyte: nog meer problemen
« Reactie #36 Gepost op: september 09, 2012, 10:36:34 am »

Vind 'm ook niet helemaal terecht.
Denk dat iedere (potentiële) VW-bezitter slim genoeg is om z'n voordeel te doen met zowel positieve als negatieve meldingen.
Doen wij ook bij bijv. Zoover. Daarbij laten we de de slechtste en de beste commentaren "vervallen" waarna je door de bank genomen een redelijk betrouwbaar beeld krijgt.
En hele slechte recensies neem je toch mee in je achterhoofd als je gaat kijken naar een andere vouwwagen. Je hoeft er maar even alert op te zijn, en dan kun je zelf best beoordelen hoe waar kritiek is, of dat het volgens jou wel meevalt.
Iedereen heeft uiteindelijk toch z'n eigen criteria waaraan afwerking, gebruiksgemak, enz. zouden moeten voldoen. En dat betekent dat PaulPaul dus best kritisch mag zijn, waarbij hij dan helaas moet constateren dat e.e.a. in de praktijk niet zo uitvalt als door hem gedacht/verwacht.
Dat zijn dus de gebruikservaringen.
Leuk zo'n wagen in de showroom, maar dan. Tijdens het gebruik valt je e.e.a. pas vaak echt goed op. En dan kan iets geweldig blijken te zijn, maar ook bijzonder onhandig of onpraktisch of slecht doordacht/afgewerkt.
Het gaat er vervolgens om hoe e.e.a. door de leverancier opgepakt wordt, wat dan maakt of je alsnog je mening over een product bijstelt of er bij blijft.
Gelogd

Frankie

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.995
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone game drive XXL bed
Re: Re: Kyte: nog meer problemen
« Reactie #37 Gepost op: september 09, 2012, 10:51:41 am »

De Kyte heeft zoveel voordelen tov andere modellen dat er geen betere is.
Veel mensen zullen dat niet met je eens zijn. Toegegeven, de Kyte is een mooie wagen. Maar de keuze van een vouwwagen is zo persoonlijk en zo afhankelijk van de gestelde eisen dat je in vouwwagenland nauwelijks van goed, beter of best kunt spreken. Een Rolls Royce is vast een hele goede auto. Maar zelfs daarvan kun je niet zeggen dat er geen betere is.
Gelogd

muis

  • Gast
Re: Kyte: nog meer problemen
« Reactie #38 Gepost op: september 09, 2012, 11:37:30 am »

@ abbes008Het is mede dankzij de problemen bij Paulpaul en de anderen dat die van jou dit soort problemen waarschijnlijk niet heeft. Holtkamper heeft nl al het eea anagepast. Het is mooi dat jullie met veel plezier uitkijken naar jullie kyte maar vind het wel een schuurpapierreactie.

@PaulPaul, Holtkamper leest hier ook mee maar volgens mij is de medewerker die dat altijd doet nu op vakantie :J
Gelogd

bosi

  • Gast
Re: Re: Kyte: nog meer problemen
« Reactie #39 Gepost op: september 09, 2012, 11:38:03 am »

Veel mensen zullen dat niet met je eens zijn. Toegegeven, de Kyte is een mooie wagen. Maar de keuze van een vouwwagen is zo persoonlijk en zo afhankelijk van de gestelde eisen dat je in vouwwagenland nauwelijks van goed, beter of best kunt spreken. Een Rolls Royce is vast een hele goede auto. Maar zelfs daarvan kun je niet zeggen dat er geen betere is.

Ik ben het helemaal met je eens, buiten het feit dat "het beste" een subjectieve en eer persoonlijke beoordeling/waardering is, verkeerd de minderheid van de mensen in de positie om altijd voor de "beste" optie te kiezen, daar deze keuze vrijwel altijd ook de hoogste kosten met zich meebrengt.
 
In het algemeen zal voor de meerderheid van ons het "beste" altijd een compromis zijn, tussen wat we ten eerste kunnen en ten tweede willen besteden en wat we voor het beschikbare budget kunnen kopen. Ik ben er heilig van overtuigd dat iedereen op die mannier toch opjectief kiest voor het "beste" binnen zijn/haar mogelijkheden. Of dit nu een oudje is voor een paar honderd euro, of de een splinter nieuwe uit te top range en alles wat daar tussen inzit.
Zo wie zo is het kampeer gevoel een heel subjectief gevoel, voor de één is een zekere mate van primitief bezig zijn of improviseren het ultieme kampeer gevoel, terwijl de ander daar absoluut niet aan moet denken en voor relatieve luxe en comfort gaan.
Gelogd

abbes008

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 571
Re: Kyte: nog meer problemen
« Reactie #40 Gepost op: september 09, 2012, 12:05:24 pm »

@Iedereen, fanatastisch deze reacties, bedankt daarvoor.

Ik heb niet beweerd dat een forum niet bedoeld is voor gebruikerservaringen met elkaar te delen.
Alleen heeft iedereen een bepaald doel als je iets plaatst op een forum. Een doel van een dit forum is de gebruikers ervaring te delen met producten en/of diensten van een leveracier. Prima doel.

Als iemand zijn of haar gebruikers ervaring heeft gedeeld is het aan mij wat hier mee te doen. Als gebruikers tig keer hetzelfde probleem en/of ervaring meerdere keren plaatst, kennelijk wil men dan een bepaalde boodschap overbrengen. Ik vind dat een forum niet bedoeld is voor frustraties, maar voor gebruikerservaringen. Dat is mijn mening en iedereen mag daar natuurlijk anders over denken.

@Iedereen, prettig zonnig weekend gewenst.
Gelogd
Groeten,

Erik

GJT

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.354
  • Merk Vouwwagen: HK Aero
Re: Kyte: nog meer problemen
« Reactie #41 Gepost op: september 09, 2012, 03:54:44 pm »

Ik kan het niet laten toch weer even te reageren, sorry...  :#

Uiteraard is een forum goed voor het plaatsen van zowel positieve als negatieve ervaringen. Ikzelf heb veel (lees alle) negatieve zaken gelezen voor ik tot aanschaf overging. Deze zeker meegenomen in de aanschaf. Bij PP valt het me wel op dat hij relatief negatieve ervaringen plaats. Iets negatiever als positief kritisch, zeg maar..
Dit zou aspirant kopers en trotse nieuwe eigenaren zoals ik, nog geheel bevooroordeeld met de roze wolk... wel eens een negatieve smaak kunnen geven aan hun aanschaf. De Kyte smaakt bij bij gelukkig nog prima!  WW

Aan de andere kant kan ik me goed voorstellen dat PP zich gefrustreerd voelt. Als je een dergelijke bedrag voor een VW neeglegt dan moet het goed zijn, klaar.
Hierbij moet wel de kanttekening gemaakt worden dat een deel aan het gebruik KAN liggen, ik herhaal: KAN. Ik zou buitengewoon effectief een audi a6 3.0 tdi om zeep kunnen helpen door hem bij -10 smorgens behoorlijk op zijn flikker te geven of de turbo niet koud te laten draaien na een snelle rit bij 35 graden. Ondanks de 70k+ die je voor deze wagen neerlegt kan hij zeker stuk...

@PP: het doel van de extreem zware lussen, gecombineerd met heipalen  :P van grondpennen, waarmee je het grondzeil kennelijk woestvast wil leggen begrijp ik niet. Wil je hiermee de boel naar beneden houden? Deze lussen zijn enkel bedoeld om het grondzeil op zijn plek te houden in horizontale zin.
Het grondzeil (en dus ook het tentdoek) in verticale zin op de grond houden doe je met de lussen aan het tentdoek. Deze zet ik om en om al vast voordat ik binnen de boel op spanning zet. Deze elastieken aan het tentdoek voorkomen perfect dat er spanning in verticale zin naar beneden komt, sterker nog, er blijft meestal zelfs iets speling op het grondzeil. Bovendien zal het doek op deze wijze mooi uitgerekt blijven. Ik zet deze elastieken tot nu toe altijd om en om vast, ook als ik 1 nacht zou staan.

voorbeeld (en de elastieken staan hier echt niet zwaar onder spanning, integendeel, mede omdat de spanning verdeeld wordt):


Het positioneren van het grondzeil doe ik door deze flink aan te trekken totdat deze mooi vlak ligt. Daarna zet ik de elastieken aan de buitenkant voor ongeveer 50-70% op spanning. De elastieken zijn ervoor om wat beweging op te kunnen vangen. Zou je meteen de haringen in de ringen huffen, dan zit er geen mm speling meer op. Komt er dan, bijvoorbeeld door oneffenheden, of het niet goed vastzetten van de elastieken aan de tentdoek, wel spanning op: dan heb je idd kans dat er ogen uitscheuren. Deze ogen zijn gemaakt om het grondzeil op zijn plek te houden, niet om grote krachten op te vangen. Dit is aan de constructie ook wel af te leiden.
De neiging dat het grondzeil omhoog kwam heb ik 1 keer gehad... nl. toen ik het grondzeil niet genoeg (ongeveer 10 cm te weinig) onder de wagen had gezet. het zeil/schort onder de bak kwam ongeveer 10 cm naar voren (de tent in). Dit was maar aan 1 kant zo dus ik kon mooi het verschil zien. Bij het op spanning brengen rekte alle elastieken max uit en het zeil kwam zelfs iets omhoog. Verholpen door de hefboom buis aan die zijde korter te zetten.

Ik heb de wagen nu een keer of zeven opgezet waarbij is op de hierboven beschreven keer na, nooit problemen had. Ik heb de verstelbare stokken (hefbomen in tent) nog op de originele stand staan.

Kanttekening: HK heeft in de showroom ook een exemplaar staan met de spijkers rechtstreeks in de kunststof ringen. Bij navraag bleek dit niet zo te horen. De kunstrof ringen kunnen dit niet hebben. De ring in de showroom stond al flink ovaal. Ze zullen dit gedaan hebben om het grondzeil als een biljartlaken te krijgen. Bovendien wordt een dergelijk showmodel niet dagelijks afgebroken en opgezet. Als ik ooit zo'n vlakke vloer wil, koop ik wel een CARA*&&^&@#&. Bij mij zit er echt wel eens een plooitje in. Tenttapijt erover en klaar. Ik ga me daarvoor niet eindeloos inspannen. Dit lukte bij de Cabanon ook nauwelijks.

 
Heb zelf het idee ook dat de kyte niet ui ontwikkeld is dit omdat bv de aire al weer anders werkt en ik zie dat bij de standaard kyte ook komen.


Bij de Kyte Windforce viel mij juist op dat de buitenwanden, eenmaal opgezet, vrij slap blijven staan. Kennelijk is dit weer inherent aan het windforce systeem. Ik ben er juist blij mee dat ik de wagen behoorlijk strak krijg opgezet.
Wel handig zijn de stokken aan de bakzijde die meteen het grondzeil goed positioneren, hoewel deze stokken plaatsen/positioneren ook weer een extra handeling is.

Genoeg zinloos geouwehoert weer, ik ga de BBQ aansteken!   W:

« Laatst bewerkt op: september 09, 2012, 04:06:46 pm door GJT »
Gelogd

abbes008

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 571
Re: Kyte: nog meer problemen
« Reactie #42 Gepost op: september 09, 2012, 04:08:14 pm »

Ben het met GJT eens. Ik ben PP zeker dankbaar vanwege zijn kritische blik, want hierdoor wordt de kyte doorontwikkeld, ook door andere kritische Kyte gebruikers.

Wat ik graag wil bereiken is een objectief beeld van gebruikers, zowel positief als negatief. Anders wordt het net een soort TROS Radar waarin alles gekleurd en eenzijdig wordt weergegeven.

Mazzel.
Gelogd
Groeten,

Erik

GJT

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.354
  • Merk Vouwwagen: HK Aero
Re: Kyte: nog meer problemen
« Reactie #43 Gepost op: september 09, 2012, 04:13:40 pm »

Ben het met GJT eens. Ik ben PP zeker dankbaar vanwege zijn kritische blik, want hierdoor wordt de kyte doorontwikkeld, ook door andere kritische Kyte gebruikers.

Wat ik graag wil bereiken is een objectief beeld van gebruikers, zowel positief als negatief. Anders wordt het net een soort TROS Radar waarin alles gekleurd en eenzijdig wordt weergegeven.

Mazzel.

Als je dit forum wat langer kent zal je opvallen dat dit forum over het algemeen een extreem laag 'trosradar'-gehalte heeft. Juist erg gemoedelijk en gezellig zelfs! Iedereen moet zo nu en dan echter wel even de gelegenheid hebben zijn hart te luchten. Ook dat kan.  WW
Gelogd

panevino

  • Adminiklaptor
  • Klap prof
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.316
  • Merk Vouwwagen: HK Flyer Bedouin
Re: Kyte: nog meer problemen
« Reactie #44 Gepost op: september 09, 2012, 04:21:09 pm »

Eens met abbes008. Constructief moet het vooral zijn (... met een klein beete stoom afblazen).

Ik wil nog wel iets anders gezegd hebben... en dat is vrij eenvoudig negatief op te pakken, wat in principe niet de bedoeling is....

Als iemand met 3 verschillende producten problemen heeft en die problemen, in verhouding met de verkoopgetallen, beperkt voorkomen, dan kan het heel goed aan de gebruiker liggen. Ook al heeft die nog zoveel ervaring.
Sommige mensen zijn niet goed in bepaalde dingen. Niets mis mee. Maar 'ervaring' heeft maar beperkte waarde.

Tevens is 'andersom denken' iets dat heel verhelderend kan werken. Als je nu eens gaat denken 'wat doe IK verkeerd dat het niet gaat' en 'zou het misschien anders moeten?', dan kom je heel ergens anders uit dan 'wat is er nu weer mis met die tent!' en 'hier moet het tegen tegen kunnen'. Ik proef erg veel dat eenzijdige.

Ik zie ook andere geluiden, waar de, ook bij andere voorkomende, problemen blijken voort te komen uit anders/verkeerd gebruik. Anders doen van de dingen blijkt dan echt te helpen.

De communicatie van HK kan betwist worden, maar toch niet de servicebereidheid in deze (?). Een doek dat scheurt is enorm vervelend. Zou natuurlijk kunnen zijn dat het doek gescheurd is door verkeerd gebruik ... maar ook door een verkeerde naad. Het is beide mogelijk, maar ik weet zeker dat ze het gewoon gaan maken.


1. De wagen kan structureel slecht gemaakt zijn qua ontwerp ...  Er zullen zeker nog nieuwe ervaringen komen die zullen  zeker resulteren in een aanpassing aan het ontwerp.
2. De fabricage kan steken hebben laten vallen... Zal heel af en toe voorkomen.
3. Je kunt als persoon de handelingen verkeerd uitvoeren of een verkeerd beeld hebben bij het product en resultaat.


De problemen die veel Kyters hebben vallen, naar mijn mening, onder categorie 1, waar inmiddels best oplossingen voor zijn. Ik denk echter ook dat heel veel issues, zoals opzet-perikelen, voortkomen uit categorie 3...
Ik heb zelf ook aardig wat 'dingetjes' gehad met onze tent:
1 belangrijk ding lag aan het ontwerp en is aangepast.
1 ding was geen deel van het product maar is gratis geleverd.
1 ding was een fabrikagefout en is opgelost
2 dingen lagen aan hoe ik het product gebruikte

Klinkt als veel, maar meer dan de helft lag achteraf aan mezelf.... (heel erg achteraf, want het is niet erg makkelijk je eigen fout, in doen of in denken, toe te geven)
« Laatst bewerkt op: september 09, 2012, 04:23:40 pm door PaneVino »
Gelogd
// Marcellino Pane e Vino \\
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal