Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 »   Omlaag

Auteur Topic: Kyte: nog meer problemen  (gelezen 40007 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

PaulPaul

  • Gast
Re: Kyte: nog meer problemen
« Reactie #75 Gepost op: november 01, 2012, 02:51:20 pm »

Nou Frankie: dat is ook wel zo ongeveer mijn insteek. Heb ook zoiets geantwoord maar vond het niet netjes het hier al te posten voordat HK kon antwoorden.
Nogmaals: ik kom er zeker op terug. :J :J
Gelogd

helterec

  • Gast
Re: Kyte: nog meer problemen
« Reactie #76 Gepost op: november 01, 2012, 04:10:00 pm »

ik heb in 3 jaar die spanbandjes nog nooit gebruikt bij onze cocoon. Liggen na aanschaf nog ongebruikt in de schuur.
Gelogd

campingloge

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 386
  • Merk Vouwwagen: Opblaasbare Kyte Full Options
Re: Kyte: nog meer problemen
« Reactie #77 Gepost op: november 01, 2012, 09:53:57 pm »

Op de keper beschouwd een vreemde situatie. Anders gezegd: Wie zou er een occaission willen hebben waarvan je bewezen hebt dat die bij normaal gebruik problemen oplevert en/of die je bij normaal gebruik in korte tijd aan alle kanten kapot trekt?
Nou zal dat jouw zorg niet zijn uiteraard, maar d'r zijn n.m.m. logisch gezien maar twee opties:

1. Er mankeert wat aan die Kyte wat niet oplosbaar is en dan hoort-ie niet verkocht te worden aan een argeloze koper. En zeker niet via of door HK
2. Er mankeert niks aan de Kyte c.q. wat er aan mankeert is oplosbaar en dan is er geen reden om er vanaf te komen.

3. Perceptie.

Holtkamper verkoopt hun tweede handsjes altijd met volledige garantie. Ze kennen de wagen, ze kennen de 1e eigenaar. Ik denk dat ze wel weten wat ze doen.
Gelogd

retteketed

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 803
  • Holtkamper Cocoon S 2011
Re: Kyte: nog meer problemen
« Reactie #78 Gepost op: november 01, 2012, 09:58:55 pm »

ik heb in 3 jaar die spanbandjes nog nooit gebruikt bij onze cocoon. Liggen na aanschaf nog ongebruikt in de schuur.

welke spanbandjes bedoel je?
Ik heb zelf een nieuwe cocoon....heb geen spanbandjes gezien/gekregen......
Gelogd

Frankie

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.995
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone game drive XXL bed
Re: Re: Kyte: nog meer problemen
« Reactie #79 Gepost op: november 02, 2012, 12:35:05 am »

3. Perceptie.

Holtkamper verkoopt hun tweede handsjes altijd met volledige garantie. Ze kennen de wagen, ze kennen de 1e eigenaar. Ik denk dat ze wel weten wat ze doen.
Ja,dat denk ik ook, maar dat betekent dus dat als deze Kyte doorverkocht wordt, er in weerwil van zijn klachten met de Kyte van PaulPaul in feite dus niets aan de hand is of zou zijn.
Gelogd

Spiegelbeeld

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 724
  • HK Cocoon, klappen doe je pas onder Lyon
Re: Kyte: nog meer problemen
« Reactie #80 Gepost op: november 02, 2012, 08:00:56 am »

HK denkt waarschijnlijk dat deze eigenaar nooit tevreden zal worden. Wat de een als klacht ervaart valt de ander soms niet eens op.

Als HK deze Kyte terugkoopt zijn ze van de klachten van deze gebruiker af die op dit forum geplaatst worden, daar hebben ze best een paar euro extra voor over. Die Kyte krijgt een extra onderhoudsbeurt en is voor je het weet verkocht.

Soms kun je beter kiezen voor wat rust in ruil voor wat euro's, daar kiest HK waarschijnlijk voor.
Gelogd

Frankie

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.995
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone game drive XXL bed
Re: Re: Kyte: nog meer problemen
« Reactie #81 Gepost op: november 02, 2012, 08:37:54 am »

HK denkt waarschijnlijk dat deze eigenaar nooit tevreden zal worden. Wat de een als klacht ervaart valt de ander soms niet eens op.
Dat zou zomaar kunnen. Maar ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat op weg naar die constatering hier toch een indruk van de Kyte is gevestigd als zou de wagen een regelrechte ramp zijn...
Gelogd

wijnand

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 604
  • Merk Vouwwagen: Trigano Itinea
  • 2011: Trigano Alpha 2021: Trigano Itinea
Re: Kyte: nog meer problemen
« Reactie #82 Gepost op: november 02, 2012, 11:28:04 am »

3. Perceptie.

Holtkamper verkoopt hun tweede handsjes altijd met volledige garantie. Ze kennen de wagen, ze kennen de 1e eigenaar. Ik denk dat ze wel weten wat ze doen.
Ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat hier behoorlijk wat arrogantie door straalt. Alsof PaulPaul maar een lastige klant is die vooral niet moet zeuren. Ik ben toch wel erg benieuwd hoe jij zou reageren als er zo met je klachten wordt omgegaan. Ook al zou een deel van PaulPaul zijn klachten misschien voor een ander minder erg zijn (wat ik niet kan beoordelen en vooralsnog ook niet aanneem) dan nog heb je recht op 100% klantenservice. Dat geldt voor elke (nieuw) gekochte vouwwagen en zeker voor één die de prijs heeft van een knappe middenklasser auto. En dan past geen economische afweging van hoeveel het kost om van een lastige klant af te komen en de kar aan een ander te verkopen in vergelijking tot wat het kost om PaulPauls klachten te verhelpen. Als dat daadwerkelijk de houding van Holtkamper zal blijken te zijn, dan zou ik me als Holtkamper eigenaar zorgen maken.
Gelogd

Frankie

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.995
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone game drive XXL bed
Re: Kyte: nog meer problemen
« Reactie #83 Gepost op: november 02, 2012, 12:06:06 pm »

En dan past geen economische afweging van hoeveel het kost om van een lastige klant af te komen en de kar aan een ander te verkopen in vergelijking tot wat het kost om PaulPauls klachten te verhelpen.
Mag ik je erop wijzen dat Holtkamper een commercieel bedrijf is? Afwegingen van deze aard (tussen welke factoren dan ook) worden om die reden per definitie altijd gemaakt.
Uitgangspunt is uiterard dat de klant serieus genomen wordt en tevreden moet zijn met de oplossing, het voorstel of wat dan ook, maar in een commercieel bedrijf worden afwegingen op een zakelijke, commerciële basis gemaakt. Niet op een ideële basis. Dus ook als de klant niet serieus genomen wordt, wordt-ie als het goed is toch serieus genomen. (En nee, ik bedoel dat niet in de tweede, leuk bedoelde betekenis van die uitdrukking) Simpelweg omdat het niet serieus nemen van (de klachten van) een klant op termijn gewoon meer geld kost.
Gelogd

wijnand

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 604
  • Merk Vouwwagen: Trigano Itinea
  • 2011: Trigano Alpha 2021: Trigano Itinea
Re: Kyte: nog meer problemen
« Reactie #84 Gepost op: november 02, 2012, 12:29:47 pm »

Uiteraard is Holtkamper een commercieel bedrijf en moeten er centjes verdiend worden. Maar als er hier sprake is van, zoals gesuggereerd wordt, van een unieke situatie dan zal het Holtkamper de kop niet kosten om dit probleem gewoon op te lossen. Als dat wel zo is doen ze iets goed fout. En dat levert op de langere termijn alleen maar meer klanten op, en dus inkomsten.

Waar ik mij in de vorige post vooral aan stoorde is de suggestie dat klachten vallen onder perceptie, of te wel niet meer zijn dan een beleving. Van dat soort stellingen krijg ik ontzettend last van jeuk en ben ik benieuwd naar wat degene doet als het hem een keer overkomt. 't Is nogal makkelijk roepen als je zelf kennelijk een vouwwagen hebt waar niets aan mankeert, of althans niet genoeg om je er druk over te maken.
Gelogd

WimS

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 427
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte 2022
Re: Kyte: nog meer problemen
« Reactie #85 Gepost op: november 02, 2012, 12:35:50 pm »

Helemaal met Frankie eens.
Klopt ook met het aanbod van HK om te proberen er samen uit te komen.
Mocht dat niet lukken, dan kun je altijd nog op een nette manier afscheid van elkaar nemen (lees: de wagen inkopen).

Ik kan mij voorstellen dat PaulPaul het helemaal gehad heeft met de Kyte en misschien nog wel meer met HK; dat hij sowieso geen behoefte meer heeft aan een inhoudelijke oplossing.

« Laatst bewerkt op: november 02, 2012, 01:30:44 pm door WimS »
Gelogd

Frankie

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.995
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone game drive XXL bed
Re: Kyte: nog meer problemen
« Reactie #86 Gepost op: november 02, 2012, 01:09:47 pm »

't Is nogal makkelijk roepen als je zelf kennelijk een vouwwagen hebt waar niets aan mankeert, of althans niet genoeg om je er druk over te maken.
Da's allemal waar, maar je ziet n.m.m. één ding over het hoofd. Hij heeft geen problemen met de Kyte. Hij heeft problemen gehad met EN de Flyer, EN de Astro EN de Kyte en in essentie ook met Holtkamper als aanbieder als het gaat om aftersales. Nou ben ik Holtkamper niet, maar als mij dit zakelijk zou overkomen zou ik zo langzamerhand de conclusie trekken dat e.e.a. niet oplosbaar is.
Let wel. Je kunt n.m.m. dus wel degelijk EN de klant serieus nemen EN constateren dat e.e.a. niet oplosbaar is, anders dan bijvoorbeeld door de conclusie te trekken dat de klant maar beter geen Holtkamper vouwwagen meer kan kopen.
« Laatst bewerkt op: november 02, 2012, 05:46:46 pm door Frankie »
Gelogd

primera

  • Gast
Re: Kyte: nog meer problemen
« Reactie #87 Gepost op: november 02, 2012, 03:39:14 pm »

Mijn ervaring niet met de HK.
Is dat de verkopers maar vriendelijk zijn tot je de deur uit loopt.

Klantvriendelijk kennen ze niet meer in NL.

In Belgie echter, is de service nog goed.
Vergeleken met NL zo'n pakweg 10 jaar geleden.

Ik ben vaak afgesnauwd door verkopers omdat ze of geen service gaven. Terwijl de produkt nog splinternieuw was of dat ze de ballen verstand hadden wat ze verkochten.

En paulpaul zijn klachten zullen echt niet overdreven zijn neem ik aan.

HK voelt zich net als de andere bedrijven heer en meester!!!

Moet eerlijk zeggen dat ik voor dat geld geen HK kocht.
Na alles hier over de merk en modellen gelzen te hebben.
Gelogd

GJT

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.354
  • Merk Vouwwagen: HK Aero
Re: Kyte: nog meer problemen
« Reactie #88 Gepost op: november 02, 2012, 07:19:07 pm »

Mijn ervaring niet met de HK.
Is dat de verkopers maar vriendelijk zijn tot je de deur uit loopt.

Klantvriendelijk kennen ze niet meer in NL.

In Belgie echter, is de service nog goed.
Vergeleken met NL zo'n pakweg 10 jaar geleden.

Ik ben vaak afgesnauwd door verkopers omdat ze of geen service gaven. Terwijl de produkt nog splinternieuw was of dat ze de ballen verstand hadden wat ze verkochten.

En paulpaul zijn klachten zullen echt niet overdreven zijn neem ik aan.

HK voelt zich net als de andere bedrijven heer en meester!!!

Moet eerlijk zeggen dat ik voor dat geld geen HK kocht.
Na alles hier over de merk en modellen gelzen te hebben.

En zo is het!  :#
Gelogd

spikehome

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.971
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero (2021)
  • Holtkamper Aero (2021)
Re: Kyte: nog meer problemen
« Reactie #89 Gepost op: november 03, 2012, 12:19:07 pm »

Ach hk is niet perfect maar de overige merken ook niet.
Je gaat voor een type vouwwagen omdat dat het gene is wat je wilt en dat kan diverse redenen hebben.
En vind wel dat er hier zodra het over een hk gaat alles gespuit word. Holtkamper is duur ja maar dat is een audio ook waarom voor een audio een 5rugge meer betalen dan een gelijkwaardige vw?
Juist omdat je daar voor kiest.
En ook de duurdere merken zij de niet 100% maar willen wel met de klant eruit komen.

Ik wacht gewoon af hoe paulpaul samen met paulpaul gaan oplossen.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Gelogd
kampeer ervaringen:
(als eerste met je ouders natuurlijk met een vouwwagen o.a. travelsleeper daarna caravan)
Hotel o.a. vlieg en bus reizen
5 jaar bungalow tent
1 jaar trigano ocean
9 jaar trigano odyssee (2003)
7 jaar Holtkamper Kyte XL (2012)
Nieuw Holtkamper Aero 2021
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal