Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: flyer keuken op cocoon  (gelezen 3363 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mstumpel

  • Gast
flyer keuken op cocoon
« Gepost op: oktober 01, 2012, 07:36:08 pm »

Hallo, wij hebben een nieuwe cocoon gekocht echter zonder keuken. Wat zijn ze duur!
Via marktplaats heb ik nu een flyer keuken gekocht in de veronderstelling dat ik alleen de bevestiging bouten welke in de v dissel vallen zou moeten verplaatsen.  Echter wat schetst mijn verbazing, de uitdraai poten komen tegen de dissel aan zodat het frame niet in het midden kan. Het lijkt nu dat de kop van de uitdraai bouten aan de binnen kan zitten ipv de buitenkant. Een alternatief zou zijn om de poten 180 graden te draaien. Is er misschien iemand die ervaring heeft met het overzetten van keuken en hier op tegen aan gelopen is?

Bijgaand 3 foto om eea te illustreren

Alvast bedankt voor jullie reacties
Marcel
« Laatst bewerkt op: oktober 01, 2012, 07:38:44 pm door mstumpel »
Gelogd

Richard

  • Gast
Re: flyer keuken op cocoon
« Reactie #1 Gepost op: oktober 01, 2012, 07:38:23 pm »

We zien nog geen foto's...nu dus wel  :J

welkom op het forum trouwens
Gelogd

mstumpel

  • Gast
Re: flyer keuken op cocoon
« Reactie #2 Gepost op: oktober 01, 2012, 07:41:51 pm »

Dank je voor het welkom. Forum heeft me tot nu toe zeer veel nuttige tips gegeven. Hopelijk kan er iemand me hiermee helpen
Gelogd

Swede

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Berichten: 807
  • Merk Vouwwagen: HK Cocoon MTT met adventuretent
Re: flyer keuken op cocoon
« Reactie #3 Gepost op: oktober 01, 2012, 08:08:10 pm »

wat zou het gevolg zijn de uitdraaipoten om te draaien? lijkt er nu op de het draaipunt aan de binnenzijde vd keuken zit. Of zie ik dit niet goed?
Gelogd
live life outdoors

Kole

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 124
  • Kole Tenttrailers
Re: flyer keuken op cocoon
« Reactie #4 Gepost op: oktober 01, 2012, 09:02:36 pm »

Holtkamper heeft voor de Cocoon en de Astro het zelfde onderstel (dissel) en voor de FLyer en Spacer is deze net even iets anders.
Volgens mij kun je het beste de borg plaatjes op het onderstel verplaatsen. Dit zijn zeg maar de oranjedelen die onder de dissel schuiven.
Het geheel komt dan iets verder naar de wagenbak te staat zodat je meer ruimte hebt bij de uitdraaipoten.

Succes.
Gelogd

mstumpel

  • Gast
Re: flyer keuken op cocoon
« Reactie #5 Gepost op: oktober 02, 2012, 09:23:52 am »

Helaas zijn niet de borgplaatsjes het probleem maar de positie van de uitdraai poten. Zoals ze er nu onderzitten komt de achterste poot tegen de dissel aan komt. Hierdoor kan het frame niet in het modden gemonteerd worden. Ik kom ongeveer 25 mm tekort.
Gelogd

Swede

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Berichten: 807
  • Merk Vouwwagen: HK Cocoon MTT met adventuretent
Re: flyer keuken op cocoon
« Reactie #6 Gepost op: oktober 02, 2012, 10:38:18 am »

zou kortere uitdraaipoten een oplossing zijn of heb je de volledige lengte nodig om hem waterpas te kunnen zetten (en op de juiste hoogte)?
Gelogd
live life outdoors

mstumpel

  • Gast
Re: flyer keuken op cocoon
« Reactie #7 Gepost op: oktober 02, 2012, 01:23:20 pm »

Kortere uiitfraai poten zullen best wel verkrijgbaar zijn, alleen zitten er dan weer geen wieltjes aan.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal