Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Welk gasstel in kyte keuken  (gelezen 4376 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Linor

  • Gast
Welk gasstel in kyte keuken
« Gepost op: oktober 25, 2012, 03:59:19 pm »

Ik ben mn pannenset aan 't uitzoeken voor gebruik in mn Kyte keuken op de Cocoon. Nou heb ik opgemeten dat de grote pit een pan van 24 cm wel kon hebben, maar ik had natuurlijk ook de rest even moeten bekijken voordat ie de stalling inging. Weet iemand zo welk gasstel hier gebruikt wordt? Volgens mij was het een dometic, maar weet niet welk type.
Gelogd

Runningr

  • Gast
Re: Welk gasstel in kyte keuken
« Reactie #1 Gepost op: oktober 25, 2012, 07:38:16 pm »

Volgens de documentatie is het model EK 2000.
Gelogd

Linor

  • Gast
Re: Welk gasstel in kyte keuken
« Reactie #2 Gepost op: oktober 26, 2012, 04:13:39 pm »

Tot nu toe nog geen goede info gevonden waar ik de maten wat beter uit kan afleiden. Ook op de dometic site is niet echt iets te vinden, deze kwam het dichtste bij maar bevat alleeninstallatie instructies. Wat voor formaat pannen gebruiken jullie hier op runningr?
Gelogd

Swede

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Berichten: 807
  • Merk Vouwwagen: HK Cocoon MTT met adventuretent
Re: Welk gasstel in kyte keuken
« Reactie #3 Gepost op: oktober 26, 2012, 07:15:14 pm »

vermoed dat dat dezelfde is als op de Cocoon MTT. Wij gebruiken deze pannen;
http://www.zwerfkei.nl/koken-voeding/pannen/campingaz-non-stick-pannenset

wel grappig, op de site kost die 80, als je de foto vergroot zit er een plakkertje op van 69  :H
Gelogd
live life outdoors

Linor

  • Gast
Re: Welk gasstel in kyte keuken
« Reactie #4 Gepost op: oktober 26, 2012, 08:25:31 pm »

vermoed dat dat dezelfde is als op de Cocoon MTT. Wij gebruiken deze pannen;
http://www.zwerfkei.nl/koken-voeding/pannen/campingaz-non-stick-pannenset

wel grappig, op de site kost die 80, als je de foto vergroot zit er een plakkertje op van 69  :H

Kan je met die maten (22cm / 20cm) gewoon op alle drie de pitten een pannetje kwijt?
Gelogd

rvesan

  • Gast
Re: Welk gasstel in kyte keuken
« Reactie #5 Gepost op: oktober 26, 2012, 08:58:11 pm »

Zojuist even de garage ingedoken en nagemeten op onze Cocoon XL MTT (september 2012) met Kyte keuken.
Op de gaspit linksachter kan een pan tot 24 cm staan, linksvoor kun je een pot of pan tot 22 cm kwijt. Rechts achterin past dan tegelijkertijd alleen een pan of pot van (ruim) 16cm. Als het je alles tegen elkaar propt kun je daar wel een pot van 20cm kwijt, maar dat zou ik niet aanraden.
Gelogd

rvesan

  • Gast
Re: Welk gasstel in kyte keuken
« Reactie #6 Gepost op: oktober 26, 2012, 09:17:11 pm »

Zojuist even de garage ingedoken en nagemeten op onze Cocoon XL MTT (september 2012) met Kyte keuken.
Op de gaspit linksachter kan een pan tot 24 cm staan, linksvoor kun je een pot of pan tot 22 cm kwijt. Rechts achterin past dan tegelijkertijd alleen een pan of pot van (ruim) 16cm. Als het je alles tegen elkaar propt kun je daar wel een pot van 20cm kwijt, maar dat zou ik niet aanraden.

Ehh, de "linksvoor" moet uiteraard rechts zijn. De ijzeren drager is 20cm, maar er is wat ruimte, vandaar de 22cm.
Gelogd

Swede

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Berichten: 807
  • Merk Vouwwagen: HK Cocoon MTT met adventuretent
Re: Welk gasstel in kyte keuken
« Reactie #7 Gepost op: oktober 26, 2012, 10:24:27 pm »

Kan je met die maten (22cm / 20cm) gewoon op alle drie de pitten een pannetje kwijt?
Lukt vast, maar kwam bij ons weinig voor. Vlees en vis ging meestal op de Cobb, en groenten dan ook gelijk.
Gebruikte hem met name voor pasta en om water te koken. Vonden het gewoon een mooie en praktische pannenset. Neemt niet zoveel ruimte in en met die opbergzak hou je het ook lekker bij elkaar tijdens het rijden.
Gelogd
live life outdoors

Linor

  • Gast
Re: Welk gasstel in kyte keuken
« Reactie #8 Gepost op: oktober 26, 2012, 10:50:35 pm »

Zojuist even de garage ingedoken en nagemeten op onze Cocoon XL MTT (september 2012) met Kyte keuken.

Kon ik maar zo makkelijk even langs mn wagen lopen, helemaal super dat je het even voor me hebt opgemeten, dank daarvoor.

Op de gaspit linksachter kan een pan tot 24 cm staan, linksvoor kun je een pot of pan tot 22 cm kwijt. Rechts achterin past dan tegelijkertijd alleen een pan of pot van (ruim) 16cm. Als het je alles tegen elkaar propt kun je daar wel een pot van 20cm kwijt, maar dat zou ik niet aanraden.

Ik zat zelf dus naar de click en cook set van ballarini te kijken, en met 24, 20 en 16 cm lijkt dat dus prima te passen. Misschien in die eerste twee maten ook nog een koekenpan en dan ben ik volgens mij uitstekend voorzien.
Gelogd

Runningr

  • Gast
Re: Welk gasstel in kyte keuken
« Reactie #9 Gepost op: oktober 27, 2012, 12:42:28 pm »

Euh... Wij gebruiken een "El Cheapo"  :O pannenset... Ergens op de kop getikt, voor een eurootje of 50. Geen idee wat het formaat van de pannen is...
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal