Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 »   Omlaag

Auteur Topic: Kyte noviteit  (gelezen 39868 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

spikehome

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.971
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero (2021)
  • Holtkamper Aero (2021)
Re: Kyte noviteit
« Reactie #75 Gepost op: mei 31, 2012, 12:14:10 pm »

Huh Franky
Heb je wel eens gezien hoeveel Aart Kok filmpjes erop youtube staan?
Ik denk dat het er ook net zoveel zijn.

En het is wel jammer dat ze niet meer info loslaten erover.
Ben wel nieuwsgierig er na maar hoef die optie niet overigens.
Gelogd
kampeer ervaringen:
(als eerste met je ouders natuurlijk met een vouwwagen o.a. travelsleeper daarna caravan)
Hotel o.a. vlieg en bus reizen
5 jaar bungalow tent
1 jaar trigano ocean
9 jaar trigano odyssee (2003)
7 jaar Holtkamper Kyte XL (2012)
Nieuw Holtkamper Aero 2021

Spiegelbeeld

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 724
  • HK Cocoon, klappen doe je pas onder Lyon
Re: Kyte noviteit
« Reactie #76 Gepost op: mei 31, 2012, 12:22:11 pm »

HK is in twee dingen goed, klapkarren (die ze zelf tenttrailers noemen) bouwen en marketing.

Middels nieuwsgierigheid opwekken trek je de echte fans wel naar de showroom. Kwestie van tijd tot via deze groep enthousiastelingen de foto's en filmpjes via de social media op gaan duiken.

Wat is er mooier en goedkoper dan gratis publiciteit door fans?

Bovendien betreft het een niche product, slechts weinigen zullen dit ding kopen, doel van deze opblaaskar (inclusief gebakken lucht) is meer imago. Op beurzen trekt dit gegarandeerd de aandacht.
Gelogd

Frankie

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.995
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone game drive XXL bed
Re: Kyte noviteit
« Reactie #77 Gepost op: mei 31, 2012, 01:13:34 pm »

Huh Franky
Heb je wel eens gezien hoeveel Aart Kok filmpjes erop youtube staan?
Ik denk dat het er ook net zoveel zijn.
Zevenentwintig in hun eigen kanaal tegenover zevenenveertig in het kanaal van Holtkamper. Maar het gaat me niet om de vergelijking wie audiovisueel het verste plast. Aart Kok heeft ook geen opblaasbare revolutie, dus vergelijkingen maken is ook niet aan de orde naar mijn mening...

Waar het mij om gaat is dat Holtkamper met name aan de audiovisuele en internet c.q. media-kant (360 graden panorama filpjes, Campinglife sponsoring, Youtube kanaal, foto- en videowedstrijden, aanwezigheid Facebook, Foursquare) echt langjarig het hele audiovisuele marketingregister opengetrokken heeft, maar als het om naar hun eigen zeggen een revolutie gaat waar jarenlang aan is gewerkt, plotseling volkomen de deksel op de visuele pan houden en het eigenlijk alleen lijken te willen gebruiken om mensen naar de showroom te trekken.  :I

HK is in twee dingen goed, klapkarren (die ze zelf tenttrailers noemen) bouwen en marketing.
Het is natuurlijk wat eenvoudiger om goed te zijn in marketing, als het prijssegment van je product vrijwel alleen door jouzelf gevuld wordt.  :P

Middels nieuwsgierigheid opwekken trek je de echte fans wel naar de showroom. Kwestie van tijd tot via deze groep enthousiastelingen de foto's en filmpjes via de social media op gaan duiken.

Maar dat is dan een dramatische wijziging van de marketingstrategie waarbij ze zelf geen invloed meer willen uitoefenen op de manier waarop het naar buiten komt. Kan hoor. Ik kan niet in hun keuken kijken. Ik wacht rustig op de onderbelichte, modderige onduidelijke filmpjes zonder verstaanbaar geluid.   :ca

Wat is er mooier en goedkoper dan gratis publiciteit door fans?
Goedkoper is naar mijn idee niet zo relevant. Zolang de kosten maar weer terugverdiend worden.  :)

Bovendien betreft het een niche product, slechts weinigen zullen dit ding kopen, doel van deze opblaaskar (inclusief gebakken lucht) is meer imago. Op beurzen trekt dit gegarandeerd de aandacht.
Dus er is naar jouw idee geen geld voor een filmpje en er is in feite alleen maar jarenlang aan gewerkt, inclusief patentaanvragen  om op beurzen een gimmick te hebben? Is dat wat je bedoelt?  :?
Gelogd

Spiegelbeeld

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 724
  • HK Cocoon, klappen doe je pas onder Lyon
Re: Kyte noviteit
« Reactie #78 Gepost op: juni 01, 2012, 10:46:50 am »

 Dus er is naar jouw idee geen geld voor een filmpje en er is in feite alleen maar jarenlang aan gewerkt, inclusief patentaanvragen  om op beurzen een gimmick te hebben? Is dat wat je bedoelt?  :?
[/quote]

Ja, inderdaad. Vergelijk het maar met automobielfabrikanten die op shows allerlei fantastische concept cars laten zien, die nooit in de verkoop komen. Verschil met de "gebakken lucht" Kyte is natuurlijk wel dat deze wel te koop is voor de echte liefhebber.
Maar ik denk dat HK deze voornamelijk als publiekstrekker voor shows heeft ontwikkeld en daarnaast als knutselobject voor techneuten die het heerlijk vinden om zoiets te ontwikkelen.
Gelogd

Frankie

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.995
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone game drive XXL bed
Re: Kyte noviteit
« Reactie #79 Gepost op: juni 01, 2012, 12:17:35 pm »

Maar ik denk dat HK deze voornamelijk als publiekstrekker voor shows heeft ontwikkeld en daarnaast als knutselobject voor techneuten die het heerlijk vinden om zoiets te ontwikkelen.
Er is een berichtje wat dat mogelijk lijkt te gaan weerspreken. Op de vraag van Marcel Leicher (inzender videowedstrijd 2011 en huisfilmer van de Utrecht Skate Parade  :P ) op de Facebook pagina van Holtkamper of er nog meer komt dan alleen dat miniberichtje en of er niet 'een leuk opzetfilmpje' moet komen, wordt geantwoord door Holtkamper: "Nog even geduld".

Ik wacht af.  :**  :)
Gelogd

Mieke

  • Gast
Re: Kyte noviteit
« Reactie #80 Gepost op: juni 01, 2012, 02:36:28 pm »

En als we  nu eens met z'n allen gaan gillen WE WANT MORE! WE WANT MORE!  Ik zou de superuitvinding nu toch ook wel eens willen zien, al krijg je me zeker niet zo gek om naar Emmen te gaan rijden, ik ben dan wel een nieuwsgierige vrouw maar ook  :Z
Gelogd

nikkel1964

  • Gast
Re: Kyte noviteit
« Reactie #81 Gepost op: juni 01, 2012, 06:18:17 pm »

En als we  nu eens met z'n allen gaan gillen WE WANT MORE! WE WANT MORE!  Ik zou de superuitvinding nu toch ook wel eens willen zien, al krijg je me zeker niet zo gek om naar Emmen te gaan rijden, ik ben dan wel een nieuwsgierige vrouw maar ook  :Z

Ach, Emmen is hier maar een klein stukje vandaan hoor Mieke!  ;)

(BelgiĆ« daarentegen...  :P )
Gelogd

SHeijmans

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 17
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper
Re: Kyte noviteit
« Reactie #82 Gepost op: juni 02, 2012, 01:27:02 pm »

Maar ik denk dat HK deze voornamelijk als publiekstrekker voor shows heeft ontwikkeld en daarnaast als knutselobject voor techneuten die het heerlijk vinden om zoiets te ontwikkelen.

Op hun website staat toch echt dat je hem kan bestellen...
Gelogd

Spiegelbeeld

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 724
  • HK Cocoon, klappen doe je pas onder Lyon
Re: Kyte noviteit
« Reactie #83 Gepost op: juni 02, 2012, 03:45:22 pm »

Op hun website staat toch echt dat je hem kan bestellen...

Toegegeven lezen is soms moeilijk, maar er staat toch nergens dat ie niet te koop is?

Er staat alleen dat ik vermoed dat het meer een show gimmick is dan een wagen die in grote aantallen verkocht gaat worden.

Hartstikke leuk om dit te laten zien op een show of in de showroom en dan te vertellen dat er ook een handmatige versie is die x duizend euro goedkoper is.
Gelogd

Frankie

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.995
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone game drive XXL bed
Re: Re: Kyte noviteit
« Reactie #84 Gepost op: juni 02, 2012, 05:12:07 pm »

Hartstikke leuk om dit te laten zien op een show of in de showroom en dan te vertellen dat er ook een handmatige versie is die x duizend euro goedkoper is.
Ik denk dat er een substantiele markt is in de leeftijds- en inkomenscategorie die geen gehannes met uitklappen wil en waarvoor een paar mille meer of minder geen issue is. Maar dan moet het dus wel helemaal probleemloos werken.
Gelogd

SHeijmans

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 17
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper
Re: Kyte noviteit
« Reactie #85 Gepost op: juni 02, 2012, 06:18:39 pm »

Toegegeven lezen is soms moeilijk, maar er staat toch nergens dat ie niet te koop is?
Te koop of niet, daar gaat het ook niet over.
Ik denk dat geen enkel klein bedrijf inclusief HK zo'n investering zal doen om wat mensen te trekken.

Tsja, hoe die gaat verkopen blijft voor ieder bedrijf met een nieuw product afwachten.
Gelogd

GJT

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.354
  • Merk Vouwwagen: HK Aero
Re: Kyte noviteit
« Reactie #86 Gepost op: juni 02, 2012, 07:16:06 pm »

Vraag me niet waarom (...ok.. we zijn aangestoken tijdens het klapweekend  :( en zijn nu de meerwaarde van een nieuwe klapper aan het afwegen) maar we zijn vandaag bij HK geweest. En ja, het is al te bestellen. De meerprijs viel me mee maar het systeem zou voor mij geen meerwaarde hebben. Details over hoe het precies werkt worden nog niet gegeven. Het is ook achteraf in te bouwen in een gewone kite. De bestaande stokken blijven..
Gelogd

Frankie

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.995
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone game drive XXL bed
Re: Re: Kyte noviteit
« Reactie #87 Gepost op: juni 02, 2012, 07:26:42 pm »

Details over hoe het precies werkt worden nog niet gegeven.
Als dat werkelijk zo is, vind ik het bericht op de site bijna schandalig. Want dat suggereert toch minstens dat ze daar in de showroom het nodige van laten zien...
Gelogd

Ber

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 184
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon 2024 + zelfbouw tenttrailer
Kyte noviteit
« Reactie #88 Gepost op: juni 02, 2012, 07:35:39 pm »

Ook toevallig, vandaag ook wezen kijken. Blijft een prachtig ding. Heb ook het showmodel mee opgezet. Onze mercury gaat al best handig, maar ik denk als je bij de kyte de routine te pakken hebt dat het echt met 20 minuten staat.

Kwaliteit is ook super.

Ons lijstje is nu, holtkamper cocoon xl mtt, holtkamper kyte of de livingstone. We gaan eerst nog lekker weg met onze fijne cabanon mercury en dan gaan we alle voors en tegens op een rijtje zetten en dan gaan we van de winter een nieuwe bestellen.




Sent from my iPad using Tapatalk
Gelogd

GJT

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.354
  • Merk Vouwwagen: HK Aero
Re: Re: Kyte noviteit
« Reactie #89 Gepost op: juni 02, 2012, 07:49:55 pm »

Als dat werkelijk zo is, vind ik het bericht op de site bijna schandalig. Want dat suggereert toch minstens dat ze daar in de showroom het nodige van laten zien...
Dat wordt niet zo gesteld. Je kunt het bestellen maar je kunt het nog niet zien... net als een nieuw model auto bestellen voordat hij in de showroom staat. Daar is het business as usual. Waarom zou dat hier niet kunnen? De Kite wijkt verder niet af van het getoonde exemplaar. Er zullen hier en daar wel wat hulpstukken zoals pneumatische zuigers en extra buizen gemonteerd worden gok ik?
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal