Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 »   Omlaag

Auteur Topic: Kyte noviteit  (gelezen 39866 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

GJT

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.354
  • Merk Vouwwagen: HK Aero
Re: Kyte noviteit
« Reactie #90 Gepost op: juni 02, 2012, 07:57:13 pm »

Ook toevallig, vandaag ook wezen kijken. Blijft een prachtig ding. Heb ook het showmodel mee opgezet. Onze mercury gaat al best handig, maar ik denk als je bij de kyte de routine te pakken hebt dat het echt met 20 minuten staat.

Kwaliteit is ook super.

Ons lijstje is nu, holtkamper cocoon xl mtt, holtkamper kyte of de livingstone. We gaan eerst nog lekker weg met onze fijne cabanon mercury en dan gaan we alle voors en tegens op een rijtje zetten en dan gaan we van de winter een nieuwe bestellen.


Wel toevallig idd. Bij ons zijn de AK modellen afgevallen. Maar dit wordt  :off ben ik bang.... kort dan .. We willen pack and go, een keuken met kraan en spoelbak en het belangrijkste een voldoende grote (snel opzetbare) leefruimte met kuipzeil. Het moet ook compacter worden kwa opzetten zodat we met kleinere plekken (lees minder diep) uit de voeten kunnen. Randvoorwaarde was dat de keuken kan worden aangepast; koelkast weglaten en een iets grotere spoelbak. Dit was mogelijk.

Kwa opzettijd met twee man gaan we wel iets vooruit maar dit is bij de Mercury ook prima (30 min) als je goed op elkaar bent ingespeelt.
enfin On-topic weer.. sorry..
« Laatst bewerkt op: juni 02, 2012, 08:02:38 pm door GJT »
Gelogd

spikehome

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.971
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero (2021)
  • Holtkamper Aero (2021)
Re: Kyte noviteit
« Reactie #91 Gepost op: juni 02, 2012, 08:21:09 pm »

Ook toevallig, vandaag ook wezen kijken. Blijft een prachtig ding. Heb ook het showmodel mee opgezet. Onze mercury gaat al best handig, maar ik denk als je bij de kyte de routine te pakken hebt dat het echt met 20 minuten staat.

Kwaliteit is ook super.

Ons lijstje is nu, holtkamper cocoon xl mtt, holtkamper kyte of de livingstone. We gaan eerst nog lekker weg met onze fijne cabanon mercury en dan gaan we alle voors en tegens op een rijtje zetten en dan gaan we van de winter een nieuwe bestellen.
Wij twijfelde op het laatst ook tussen de livingstone en de kyte.
En het is de kyte geworden vanwege een aantal plus punten.
Maar de livingstone is ook zeer mooi (mijn vrouw vind van niet).
En qua opzet tijd de eerste keer deden wij er nog geen 35m over incl. Afkoppelen waterpas plastic etc.
Dus het kan echt sneller.
Denk dat 15min. Makkelijk haalbaar is.
Gelogd
kampeer ervaringen:
(als eerste met je ouders natuurlijk met een vouwwagen o.a. travelsleeper daarna caravan)
Hotel o.a. vlieg en bus reizen
5 jaar bungalow tent
1 jaar trigano ocean
9 jaar trigano odyssee (2003)
7 jaar Holtkamper Kyte XL (2012)
Nieuw Holtkamper Aero 2021

Ber

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 184
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon 2024 + zelfbouw tenttrailer
Kyte noviteit
« Reactie #92 Gepost op: juni 02, 2012, 08:22:09 pm »


enfin On-topic weer.. sorry..
[/quote]

Ho wacht even.....;)

Wat is jullie planning?

Gelogd

GJT

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.354
  • Merk Vouwwagen: HK Aero
Re: Kyte noviteit
« Reactie #93 Gepost op: juni 02, 2012, 08:44:21 pm »

Ho wacht even.....;)

Wat is jullie planning?
eerst een paar nachtjes slapen....
Gelogd

Frankie

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.995
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone game drive XXL bed
Re: Re: Re: Kyte noviteit
« Reactie #94 Gepost op: juni 02, 2012, 09:32:50 pm »

Dat wordt niet zo gesteld. Je kunt het bestellen maar je kunt het nog niet zien... net als een nieuw model auto bestellen voordat hij in de showroom staat. Daar is het business as usual. Waarom zou dat hier niet kunnen?
Omdat het niet hetzelfde is. Er wordt een revolutionaire vinding verkocht die een substantieel verbeterd opzetgemak suggereert. Geen hond gaat een dergelijke belofte volkomen blind kopen.
Gelogd

Ber

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 184
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon 2024 + zelfbouw tenttrailer
Kyte noviteit
« Reactie #95 Gepost op: juni 02, 2012, 09:52:17 pm »

eerst een paar nachtjes slapen....

Denk er maar goed over na. Hou me op de hoogte.



Sent from my iPad using Tapatalk HD
Gelogd

KlapJoeri

  • Klaploper met klappertanden
  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.244
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero 2023
  • Het leven is mooier als je denkt!
Re: Kyte noviteit
« Reactie #96 Gepost op: juni 03, 2012, 05:37:05 pm »

prima uitvinding voor wie het nodig heeft en betalen kan.

troll modus: (grappig bedoeld)
Ik wil zelfs nog een stap verder gaan qua luxe. Ik ga een bedrijf opzetten waar je voor een klein bedrag mensen kunt huren die voor jou de wagen op de camping zetten, opzetten, inrichten en erin blijven slapen.

Op deze manier kun je zelf lekker thuisblijven en ben je van dat hele gecrampeer af ;)
Gelogd
The cold never bothered me anyway.....

PaulPaul

  • Gast
Re: Kyte noviteit
« Reactie #97 Gepost op: juni 03, 2012, 10:21:43 pm »

"Ons lijstje is nu, holtkamper cocoon xl mtt, holtkamper kyte of de livingstone. We gaan eerst nog lekker weg met onze fijne cabanon mercury en dan gaan we alle voors en tegens op een rijtje zetten en dan gaan we van de winter een nieuwe bestellen."

Hihi: ik vraag me zo langzamerhand af hoeveel van ons met hetzelfde lijstje aan het worstelen zijn/waren.Wij konden de cocoon mtt toen nog niet overwegen, want nog niet in collectie. Maar die had er zekers opgestaan!!
Gelogd

Ber

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 184
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon 2024 + zelfbouw tenttrailer
Kyte noviteit
« Reactie #98 Gepost op: juni 04, 2012, 06:50:07 am »

"Ons lijstje is nu, holtkamper cocoon xl mtt, holtkamper kyte of de livingstone. We gaan eerst nog lekker weg met onze fijne cabanon mercury en dan gaan we alle voors en tegens op een rijtje zetten en dan gaan we van de winter een nieuwe bestellen."

Hihi: ik vraag me zo langzamerhand af hoeveel van ons met hetzelfde lijstje aan het worstelen zijn/waren.Wij konden de cocoon mtt toen nog niet overwegen, want nog niet in collectie. Maar die had er zekers opgestaan!!

Leuk he:)

Ik weet nog dat we 3 jaar geleden onze mercury kochten, ik weet dat ik nog dacht nu kunnen we wel een jaar of 10 vooruit........


Sent from my iPad using Tapatalk
Gelogd

spikehome

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.971
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero (2021)
  • Holtkamper Aero (2021)
Re: Kyte noviteit
« Reactie #99 Gepost op: juni 04, 2012, 11:55:33 am »

"Ons lijstje is nu, holtkamper cocoon xl mtt, holtkamper kyte of de livingstone. We gaan eerst nog lekker weg met onze fijne cabanon mercury en dan gaan we alle voors en tegens op een rijtje zetten en dan gaan we van de winter een nieuwe bestellen."

Hihi: ik vraag me zo langzamerhand af hoeveel van ons met hetzelfde lijstje aan het worstelen zijn/waren.Wij konden de cocoon mtt toen nog niet overwegen, want nog niet in collectie. Maar die had er zekers opgestaan!!
Lijstjes!!!!
Heb ik niet meer.
Voor ik de Kyte aanschafte was het de combi camp country,  aart-kok livingstone of de Kyte (cocoon mtt was er al toen ook).
Maar heb de livingstone nu live naast me gezien (mooie wagen niks mis mee) maar ben toch blij met de keuze voor de kyte en zie nog maar 1 ding wat ik mooier vond van de livingstone tov kyte en dat is de keuken (lades).
Verder heb ik (persoonlijk) meer voordelen met de kyte tov de overige kandidaten.
En het kyte noviteit tja, zou het zelf er niet voor over hebben omdat ik goed alles zelf kan, maar denk als je graag kampeert en moeilijker te been bent en handelingen doet het wel een uitkomst is.
Hopelijk verschijnt er snel een filmpje ervan.
Gelogd
kampeer ervaringen:
(als eerste met je ouders natuurlijk met een vouwwagen o.a. travelsleeper daarna caravan)
Hotel o.a. vlieg en bus reizen
5 jaar bungalow tent
1 jaar trigano ocean
9 jaar trigano odyssee (2003)
7 jaar Holtkamper Kyte XL (2012)
Nieuw Holtkamper Aero 2021

Frankie

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.995
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone game drive XXL bed
Re: Re: Kyte noviteit
« Reactie #100 Gepost op: juni 04, 2012, 12:40:26 pm »

Hihi: ik vraag me zo langzamerhand af hoeveel van ons met hetzelfde lijstje aan het worstelen zijn/waren.
Hetzelfde niet. Maar vergelijkbaar wel. Wij hebben, zonder dat er sprake was van een budget (hoewel we de Opera wel erg buitenissig geprijsd vonden :# ) uiteindelijk gekozen voor de Livingstone. En we weten nog precies waarom uit ons lijstje uiteindelijk de HK AstroXL, de Zambezi original en de Zambezi Riverlodge vol overtuiging weggestreept zijn.
Gelogd

Ber

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 184
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon 2024 + zelfbouw tenttrailer
Re: Re: Kyte noviteit
« Reactie #101 Gepost op: juni 04, 2012, 12:51:00 pm »

Hetzelfde niet. Maar vergelijkbaar wel. Wij hebben, zonder dat er sprake was van een budget (hoewel we de Opera wel erg buitenissig geprijsd vonden :# ) uiteindelijk gekozen voor de Livingstone. En we weten nog precies waarom uit ons lijstje uiteindelijk de HK AstroXL, de Zambezi original en de Zambezi Riverlodge vol overtuiging weggestreept zijn.

Vraagje over de Lingstone: kan er stromend water gemaakt worden in de keuken? Wilde hier eigenlijk over bellen met een dealer, maar zo kan het natuurlijk ook I:
Gelogd

spikehome

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.971
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero (2021)
  • Holtkamper Aero (2021)
Re: Re: Kyte noviteit
« Reactie #102 Gepost op: juni 04, 2012, 01:06:22 pm »

Vraagje over de Lingstone: kan er stromend water gemaakt worden in de keuken? Wilde hier eigenlijk over bellen met een dealer, maar zo kan het natuurlijk ook I:
geen water.
zie http://www.aartkok.nl/tenttrailers/livingstone
Filmpje http://www.youtube.com/watch?v=J4YS9BhrshQ&feature=player_embedded#!

enne beter in het aart-kok gedeelte vragen hé :**
Gelogd
kampeer ervaringen:
(als eerste met je ouders natuurlijk met een vouwwagen o.a. travelsleeper daarna caravan)
Hotel o.a. vlieg en bus reizen
5 jaar bungalow tent
1 jaar trigano ocean
9 jaar trigano odyssee (2003)
7 jaar Holtkamper Kyte XL (2012)
Nieuw Holtkamper Aero 2021

Frankie

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.995
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone game drive XXL bed
Re: Re: Kyte noviteit
« Reactie #103 Gepost op: juni 04, 2012, 03:23:57 pm »

Vraagje over de Lingstone: kan er stromend water gemaakt worden in de keuken? Wilde hier eigenlijk over bellen met een dealer, maar zo kan het natuurlijk ook I:
Het zit er niet standaard in. Het wordt ook niet als optie aangeboden omdat er geen faciliteiten voor zijn, maar de slimme doehetzelver ziet voldoende mogelijkheden om het er in te bouwen. Vooropgesteld dat je het vooral gebruikt voor zaken waarvoor je water moet nemen en geen zaken waarvoor je vuilwater moet afvoeren.

enne beter in het aart-kok gedeelte vragen hé :**
Aart Koks zijn zo polulair. Daar wil iedereen alles van weten. Onafhankelijk van de plek op het forum.  :P
Gelogd

spikehome

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.971
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero (2021)
  • Holtkamper Aero (2021)
Re: Re: Re: Kyte noviteit
« Reactie #104 Gepost op: juni 04, 2012, 06:03:55 pm »

Citaat van: Frankie link=topic=9055.msg1#msg1
Aart Koks zijn zo polulair. Daar wil iedereen alles van weten. Onafhankelijk van de plek op het forum.  :P
daar zal ik me maar niet over uitlaten:P

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
Gelogd
kampeer ervaringen:
(als eerste met je ouders natuurlijk met een vouwwagen o.a. travelsleeper daarna caravan)
Hotel o.a. vlieg en bus reizen
5 jaar bungalow tent
1 jaar trigano ocean
9 jaar trigano odyssee (2003)
7 jaar Holtkamper Kyte XL (2012)
Nieuw Holtkamper Aero 2021
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal