Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Luifelstokken Spacer lopen scheef  (gelezen 809 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

benner

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 60
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Spacer
  • Spacerfan
Luifelstokken Spacer lopen scheef
« Gepost op: juni 16, 2022, 10:06:59 am »

Beste med Spacer bezitters,

Na 2 jaar eindelijk weer met onze Spacer op stap een het is genieten. Mij viel alleen op dat de uitschuifbare luifelstokken niet over de verdikte banen op de luifel lopen maar ernaast.Dit is nooit eerder het geval geweest en ik vroeg mij af hoe ik dit kan oplossen.De middenstang in de binnencabine zit ook niet mooi in het midden waardoor de horizontale stangen van de luifel dus naast de banen lopen. Hopelijk weet iemand de oplossing, alvast dank en groeten, Maarten
Gelogd

ArjanGr

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 5
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Spacer 2008 (voorheen een Flyer 1993)
Re: Luifelstokken Spacer lopen scheef
« Reactie #1 Gepost op: juni 28, 2022, 10:00:21 pm »

Exact dit hebben wij ook, tenminste bij 1 van de luifelstokken. Wat enigszins lijkt te helpen is te spelen met de spanning op t doek van de voortent. Haringen iets verder weg of dichterbij zetten van de hoekpunten.
Bij de middenstang in de binnencabine zat t doek bij ons ook scheef/ richting de voortent, opzich niet heel vreemd gezien daar aan “getrokken” wordt om de voortent strak te zetten. Ik heb iig de staanders exact even ver uitgeschoven links en rechts, en dus met wat meer spanning.. Maar het doek trekt het toch wel iets scheef. Over paar weken weer eens proberen of t dan beter lukt.
Overigens had onze oude Flyer hier ook altijd al last van bij 1 luifelstok. Of t veel kwaad kan..
Gelogd

Hemertje

  • Goldmember 2024
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.794
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte-S 2018
Re: Luifelstokken Spacer lopen scheef
« Reactie #2 Gepost op: juni 28, 2022, 10:40:53 pm »

Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal