Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 »   Omlaag

Auteur Topic: Kyte, binnenbuis en de hoek  (gelezen 11903 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

PaulPaul

  • Gast
Re: Kyte, binnenbuis en de hoek
« Reactie #15 Gepost op: augustus 29, 2013, 10:21:26 am »

En hier nog eentje, hoewel iets minder extreem. W?l hangt de hele wand boven de deur van kindertent flink door. Had iemand zo een gewone tent opgezet, zou ik zeggen dat die stond als een drol. Maar ja......
Gelogd

abbes008

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 571
Re: Kyte, binnenbuis en de hoek
« Reactie #16 Gepost op: augustus 29, 2013, 07:17:29 pm »

Misschien kunnen we op de 15e en A4-tje met punten / wensen maken richting HK.
Wat PaulPaul schrijft herken ik inderdaad. In de binnenkant is de kindertent niet strak te krijgen. Op zich vind ik het niet storend, het blijft een tentdoek en het boeit mij niet allemaal hoe strak ie staat (de tent dan). Maar het zou anders kunnen als het frame iets wordt gebogen.

Ik zou graag een soort van binnentent wel hebben in de kindertent vanwege de hitte.  De zon scheen 's ochtends op de kindertent, tjonge dan wordt ie wel heet, het groene doek en het zeil aan de onderkant. Als daar een katoenen doek voor kan, dan zal dat enorm schelen.

Zo zijn er vast wel meer van die dingetjes. Wellicht willen we als de kids groter zijn, in de kindertent een rits in zetten, dat ze zelf van buitenaf naar binnen kunnen. Hopelijk hebben ze dan het idee dat ze een eigen tentje hebben. Scheelt ons weer opzetten. Dit is een hersenspinsel, misschien werkt dit wel voor geen meter.
Gelogd
Groeten,

Erik

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.265
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Kyte, binnenbuis en de hoek
« Reactie #17 Gepost op: augustus 29, 2013, 08:25:54 pm »

Heb het al eens geopperd bij holtkamper of we welkom zijn bij hun.
En hier hadden ze wel oren naar.
Dus als jullie die lijst hebben opgesteld wil ik er wel eens mee heengaan om te kijken of we langs mogen komen zodat er vragen gesteld kunnen worden.
Mooie winter bijeenkomst zou ik zeggen.



Sent from my iPad using Tapatalk - now Free
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

GJT

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.354
  • Merk Vouwwagen: HK Aero
Re: Kyte, binnenbuis en de hoek
« Reactie #18 Gepost op: augustus 29, 2013, 08:38:00 pm »

Wat PaulPaul schrijft herken ik inderdaad. In de binnenkant is de kindertent niet strak te krijgen. Op zich vind ik het niet storend, het blijft een tentdoek en het boeit mij niet allemaal hoe strak ie staat (de tent dan). Maar het zou anders kunnen als het frame iets wordt gebogen.

Die wand staat bij mij heel behoorlijk. Idd nog beter na het bijbuigen van de linkertent-stok..
Gelogd

Edwinv

  • Gast
Re: Kyte, binnenbuis en de hoek
« Reactie #19 Gepost op: augustus 29, 2013, 09:35:43 pm »

Ik weet niet of ikmkan komen, maar ik vind het een goed idee.
Heb je in ieder geval niet de reactie van HK, meneer u bent de eerste..... Of dat is nog niet eerder gebeurd ;)
Gelogd

abbes008

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 571
Re: Kyte, binnenbuis en de hoek
« Reactie #20 Gepost op: augustus 29, 2013, 10:28:37 pm »

Heb je in ieder geval niet de reactie van HK, meneer u bent de eerste..... Of dat is nog niet eerder gebeurd ;)

 :> :> :> fantastisch, goed punt.
Gelogd
Groeten,

Erik

kyter

  • Gast
Re: Kyte, binnenbuis en de hoek
« Reactie #21 Gepost op: september 08, 2013, 10:19:27 pm »

Hier exact zelfde maar nadat we foto's naar HK hadden gemaild kregen we bericht terug dat dit er normaal uit zag. Doek kan krimpen zeggen ze. Kan me alleen niet herinneren dat het er ooit anders heeft uitgezien.. Vind dit in ieder geval niet heel mooi  :(
Gelogd

Dogmatix

  • Gast
Re: Kyte, binnenbuis en de hoek
« Reactie #22 Gepost op: februari 15, 2015, 12:19:51 pm »

Misschien een late reactie maar bij mij was de buis te lang en hebben ze bij HK er 2,5cm eraf gehaald.
Gelogd

GertjanA

  • Goldmember 2024
  • Klap prof
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 782
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte XL 2010
Re: Kyte, binnenbuis en de hoek
« Reactie #23 Gepost op: februari 15, 2015, 09:16:30 pm »

Hi, bedankt voor plaatsen. Dat van die buis heb ik ook gehoord, dat schijnt alleen bij een bepaalde serie geweest te zijn. als het goed is gaat de onze in maart voor een beurt, ik zal het dan nogmaals vragen.
Gelogd

abbes008

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 571
Re: Kyte, binnenbuis en de hoek
« Reactie #24 Gepost op: februari 16, 2015, 11:19:14 pm »

Beter laat dan nooit. Noteer hem ook. Dank je.
Gelogd
Groeten,

Erik

zidler

  • Gast
Re: Kyte, binnenbuis en de hoek
« Reactie #25 Gepost op: april 20, 2015, 07:08:46 pm »

Wij gaan volgende week ook weer met onze Kyte XL op pad. Ik zal eens kijken of wij het zelfde probleem hebben. Het was mij vorig in ieder geval niet echt opgevallen.
Gelogd

GertjanA

  • Goldmember 2024
  • Klap prof
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 782
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte XL 2010
Re: Kyte, binnenbuis en de hoek
« Reactie #26 Gepost op: mei 18, 2015, 09:10:57 pm »

Nou, hier zijn weer een paar foto's van afgelopen weekend. Ik kan niet goed inschatten of het erger is geworden, maar mooi is anders. Vanavond gaat er ook een mailtje naar HK, om te vragen of dit goed is, veranderd kan worden, danwel aan het opzetten ligt.

Voor de duidelijkheid:
De eerste 2 fotos (424/426) zijn van binnen. Je ziet duidelijk dat de buiging naar beneden ver voorbij het verstevigde hoekpunt ligt.
De andere 2 fotos (428/429) zijn van buiten, waarbij duidelijk te zien is dat de hoek wel erg ver naar buiten komt.

Foto's van andere Kytes zie ik graag tegemoet! Ook waar het wel goed is (of met name die waar het wel goed is)

Thanks!
Gelogd

Matthijs_164

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 295
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte XL 2012
Re: Kyte, binnenbuis en de hoek
« Reactie #27 Gepost op: mei 18, 2015, 09:30:34 pm »

Exact hetzelfde bij onze Kyte (2012) maar door kindertent L van buiten niet zichtbaar. Het stoort me niet, ziet er wel beetje merkwaardig uit.
Gelogd

GertjanA

  • Goldmember 2024
  • Klap prof
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 782
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte XL 2010
Re: Kyte, binnenbuis en de hoek
« Reactie #28 Gepost op: mei 18, 2015, 09:51:28 pm »

Dank Matthijs voor de reactie. Ik blijf het een raar gezicht vinden dat de stok het 'verstevigingspunt' niet gebruikt. Ik wacht ff het antwoord van HK af, dan zie ik wel verder.
Gelogd

Matthijs_164

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 295
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte XL 2012
Re: Kyte, binnenbuis en de hoek
« Reactie #29 Gepost op: mei 18, 2015, 09:54:45 pm »

Misschien kun je de reactie in het kort hier posten - het stoort me zoals gezegd niet maar ben wel nieuwsgierig waarom dit er op het oog wat merkwaardig uit ziet.
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal