Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: flyer 1998?  (gelezen 11023 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kole

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 124
  • Kole Tenttrailers
Re: flyer 1998?
« Reactie #15 Gepost op: april 24, 2015, 09:29:57 am »

Postmaster:
Op het model dat jij laat zien zitten ronde buizen met zwenkwielen aan de bedlade.
Later na 1989 zijn dit vierkante buizen met vaste wielen geworden.

Dit zijn vaste wielen met vierkante buis
http://www.marktplaats.nl/a/caravans-en-kamperen/vouwwagens/m920844961-holtkamper-flyer-expedition-tenttrailer-vouwwagen.html?c=be2da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr

Zie de derde foto
Gelogd

postmasters

  • Gast
Re: flyer 1998?
« Reactie #16 Gepost op: mei 02, 2015, 11:51:24 pm »

Om jullie even posted te houden:
Vandaag na vanochtend teleurgesteld te zijn vertrokken bij een Flyer uit 99 (zat errg veel weer in) het momentum gepakt om direct bij een verse marktplaatadvertentie voor een Holtkamper uit 2000 te kijken.
Behoorlijk compleet; disselkeuken, voorschort, achterschort, luifel, grondzeil, drie erkerpunten (?), fietsdragers etc.
Was behoorlijk klaar met de zoektocht, alles zag er goed uit: gekocht!

Bouwjaar kon helaas niet aangetoont worden, aankoopbon niet meer aanwezig (nooit aanwezig geweest bij deze eigenaar). Wel mijn twijfels: mengelmoes van YKK en opti-ritsen. Kleine achterlichtjes (zie ik volgens mij ook alleen bij iets oudere types. Anyway, wilde niet nog meer avonden verdoen en de tent voldeed verder aan mijn verwachtingen. Thuis aangekomen nog wel opgemerkt dat in de velgen 97-7 staat (opeens herinnerde ik me die tip weer) maar dat zegt ook niet alles.
Al met al vermoed ik dat hij iets ouder is en op papier daarom misschien iets teveel betaald heb maar hij is zeer compleet en ik heb een Klappert! Laat die tweede helft van de meivakantie maar komen!

Mocht ik mij ooit vervelen dan ga ik eens een tijdlijntje proberen op te stellen kleine verschillen tussen de flyers door de jaren heen. Wel leuk om echt te kunnen bepalen hoe oud die flyers zijn (nijgt al naar een soort fetisj merk ik  ::) )

groeten PM
Gelogd

reekie

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 198
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone Game Drive
Re: flyer 1998?
« Reactie #17 Gepost op: mei 03, 2015, 07:17:39 am »

Gefeliciteerd. Tijdperk 'klapper zoeken' kan je nu afsluiten en lekker genieten van je eigen vouwwagen. Veel plezierige vakanties ermee gewenst!
Gelogd

Mieke

  • Gast
Re: flyer 1998?
« Reactie #18 Gepost op: mei 03, 2015, 12:38:47 pm »

Ach wat doet die leeftijd er toe als je er maar blij mee bent.
De onze (spacer) is ook een jaartje ouder dan men ons wijs maakte,  bij verkoop hadden ze geen factuur. Toen ik later een mailtje stuurde om toch nog eens te polsen of ze geen factuur hadden omdat ik ze nodig had voor de Belgische administratie kreeg ik ze plots thuis gestuurd. Zo kwam ik het juiste bouwjaar te weten.
Als er geen factuur bij is kan je het nooit met 100% zekerheid zeggen omdat Holtkamper veel combinatiemoddellen maakt (oudere bak met nieuwe tent op) dus wat zegt dan weer die velg.

Als je een erker teveel hebt kan je er misschien een verkopen maakt misschien je prijs wat goed.

Natuurlijk kijken we uit naar een foto  :P van je nieuwe aanwinst.
Gelogd

postmasters

  • Gast
Re: flyer 1998?
« Reactie #19 Gepost op: mei 03, 2015, 05:17:44 pm »

Helemaal mee eens Mieke. Maar in het aankoopproces moeilijk om zo te denken  :**. Nu maakt het idd lekker niet meer uit en heeft het geen zin om er over na te denken.

Hier de enige foto die ik nu kan maken vanachter de graniums, ze staat bibberend in de regen in afwachting van testsessie dinsdag. En als het weer slecht blijft asap de stalling in.
Wel balen van die regen... hopelijk is hij ingeklapt waterdicht. Hoe lang is het verantwoord om de wagen zo te laten staan?



 
Gelogd

Mieke

  • Gast
Re: flyer 1998?
« Reactie #20 Gepost op: mei 03, 2015, 07:39:15 pm »

Mooi zicht zo iets voor je deur, geniet er van.
Normaal gezien kan ze er best een poosje tegen. Zorg dat de klep mooi toe is. De onze staat in de zomer soms enkele weken buiten. We zetten hem dan wel schuin (we draaien het wieltje wat hoger). Dan blijft het water er niet op staan, water loopt er dan lekker af lang de achter zijde.

Gelogd

Kole

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 124
  • Kole Tenttrailers
Re: flyer 1998?
« Reactie #21 Gepost op: mei 03, 2015, 08:02:27 pm »

Proficiat met jullie aankoop PM.
Veel plezier ermee!
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal