Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Holtkamper spacer doeken?  (gelezen 2659 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mpdally

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper kyte
Holtkamper spacer doeken?
« Gepost op: mei 24, 2015, 09:19:09 pm »

Hallo allen,
Sinds een aantal weken ook trotse eigenaar van holtkamper spacer 2006 expedition.
Dit weekend voor het eerst helemaal op gezet alleen we hadden een aantal doeken over dus misschien weten jullie waarvoor die dienen.
Op foto 1 zijn 2 aan elkaar geritste doeken waar nog een rits aan zit en aan een kant ringen voor haringen, de 2e foto ook 1 rits en een aantal ringen, en er zit bij allebij gaten voor door een tent stok te steken
3e en 4e foto lijken binnen doeken en er zit alleen klittenband aan.
Dus hopelijk kunnen jullie helpen?

Alvast bedankt.

Maarten
Gelogd

Daan Rene

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 538
  • Een droom is uitgekomen!!
Re: Holtkamper spacer doeken?
« Reactie #1 Gepost op: mei 24, 2015, 09:23:47 pm »

Is het misschien voor boven de keuken.(Heb het al eerder voorbij zien komen)
Gelogd

Appeltje

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 182
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Spacer Expedition
Re: Holtkamper spacer doeken?
« Reactie #2 Gepost op: mei 24, 2015, 11:40:11 pm »

Veel plezier met jullie Spacer. Hopelijk hebben jullie er net zo veel plezier van als wij.  :)

De eerste en tweede foto zijn samen een windscherm dat je eventueel in delen kunt gebruiken, als zijwand van de luifel. Zie ook http://www.vouwwagenclub.info/forum/index.php?topic=11458.msg142014#msg142014

De andere foto's kan ik niet echt thuisbrengen. Kan het zijn dat het grote rechte doek met lussen aan de bovenkant (als ik het goed zie?) de afscheiding is tussen het bed en de klep? In plaats van een (tropical) binnen(slaap)tent? Wij hebben zelf de binnentent dus ik weet niet precies hoe het scheidingsgordijn er uit ziet.
En een doek met klittenband is meestal een gordijn, alleen kan ik de vorm zo niet thuisbrengen, hij lijkt aan 1 kant een punt te hebben?

@Daan Rene: bedoel je de verlengde luifel boven de keuken? Die zit er al aan...  :P
Gelogd
"Home is where the Holtkamper is"

Daan Rene

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 538
  • Een droom is uitgekomen!!
Re: Holtkamper spacer doeken?
« Reactie #3 Gepost op: mei 25, 2015, 08:30:15 am »

Veel plezier met jullie Spacer. Hopelijk hebben jullie er net zo veel plezier van als wij.  :)

De eerste en tweede foto zijn samen een windscherm dat je eventueel in delen kunt gebruiken, als zijwand van de luifel. Zie ook http://www.vouwwagenclub.info/forum/index.php?topic=11458.msg142014#msg142014

De andere foto's kan ik niet echt thuisbrengen. Kan het zijn dat het grote rechte doek met lussen aan de bovenkant (als ik het goed zie?) de afscheiding is tussen het bed en de klep? In plaats van een (tropical) binnen(slaap)tent? Wij hebben zelf de binnentent dus ik weet niet precies hoe het scheidingsgordijn er uit ziet.
En een doek met klittenband is meestal een gordijn, alleen kan ik de vorm zo niet thuisbrengen, hij lijkt aan 1 kant een punt te hebben?

@Daan Rene: bedoel je de verlengde luifel boven de keuken? Die zit er al aan...  :P


Oke , Ik heb dan ook echt geen idee. ( wel een mooie wagen  :))
Gelogd

mpdally

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper kyte
Re: Holtkamper spacer doeken?
« Reactie #4 Gepost op: mei 25, 2015, 08:50:33 am »

Hoi,

Bedankt voor reactie,
Zullen kijken of we het windscherm zo  kunnen maken.
Er zit ook een tropical binnen tent in, maar misschien was dit dubbel en hebben we het niet nodig.
En die andere met klitteband gaat idd na een punt maar misschien ook niet meer toepasbaar in huidige situatie.

Groeten Maarten
Gelogd

Diep

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 453
  • Merk Vouwwagen: Ex,Holtkamper Kyte XL
Re: Holtkamper spacer doeken?
« Reactie #5 Gepost op: mei 25, 2015, 09:21:00 am »

Als je een binnentend hebt hou je inderdaad doek over welke tussen het bed en de klep hangt om het slaapgedeelte af te schermen.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal