Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: NL: Gelderland: Vorden: Camping de Grasplas  (gelezen 2433 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jari

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.476
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon XL
NL: Gelderland: Vorden: Camping de Grasplas
« Gepost op: juni 06, 2016, 09:41:51 pm »

Hallo een kleine review over de SVR camping de Grasplas waar wij afgelopen weekend hebben gestaan.

De kennismaking van de eigenaren van de camping verliep eigenlijk te gek voor woorden!! Ik belde op om te vragen of ze een plekje hadden voor ons dat weekend. De eigenaresse vroeg aan mij of ik een half uur later terug kon bellen. Prima kan me op een kleine camping zeker wel voorstellen dat het gebeurt dat ze druk bezig zijn. Dus na een half uur belde ik terug en ik kreeg te horen dat ze nog geen tijd had gehad om te kijken of ik over een half uur terug kon bellen. Oke vreemd.... Maar goed ik belde terug na dat half uur en ja ze had tijd. We hadden geluk en konden komen wel vond ze het raar dat we maar 1 nachtje bleven. Maar goed... Goed zaterdag lekker vroeg weg want op de camping is een mooie zwem/visvijver konden Jan en ik lekker vissen! Kwamen we aan en toen.... Tja we waren wel erg vroeg en oei ai paniek paniek want ze wist niet waar we konden staan. Hoewel ze aan de telefoon zei dat er nog meerdere plekjes vrij waren!! Maar echt paniek want tja waar zet je een stel gekke neer die maar 1 nachtje komen?? Nou goed uit eindelijk daalde de rust terug en kregen we een plekje. We hadden een machtig mooi plekje en op het verouderde sanitair na en een treintje die 2x in het uur langs kwam (eerst heen en dan weer terug was een enkel spoor) die hoorde je op den duur eigenlijk niet meer. Het is echt een mooie camping en we gaan daar zeker naar terug!! Dan bereiden we ons iets beter voor op de aankomst. Volgens insiders komt het omdat de eigenaresse 84 jaar is en alles zelf doet ook de wc en douchen schoon maken! Trouwens de zwemmers hebben tussen 9 en 18 uur voorrang op vissers!! Er is voor de kinderen ook een speeltuintje met 2 schommels een wip en een speelhuisje en glijbaan.

Sanitair: 5
Beheerders: 6
Camping: 8

Toevoeging website van de camping: www.grasplas.nl
« Laatst bewerkt op: september 28, 2016, 01:24:13 pm door Klavertjes »
Gelogd
Jevipro

KenJo

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.346
Re: Review Camping de Grasplas
« Reactie #1 Gepost op: juni 07, 2016, 08:52:46 am »

Dank je wel voor de review! Ik heb de camping uiteraard op onze kaart gezet: Camping reviews door de Vouwwagenclub
Gelogd
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal