Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: NL : Noord-Brabant: Alphen: SVR Camping De Kwaalburg  (gelezen 2068 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

poldertoerist

  • Klap gek
  • *****
  • Online Online
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.348
NL : Noord-Brabant: Alphen: SVR Camping De Kwaalburg
« Gepost op: september 13, 2016, 05:07:10 pm »

Inmiddels ben ik 2 keer op deze camping geweest. 1 keer in 2015 in het voorseizoen in in september 2016.

De Kwaalburg is een echt boerencamping zoals je die voorstelt. Echter geen boerderij in bedrijf. De familie Kennes runt de camping en dat doen ze ogenschijnlijk met plezier. Je voelt je direct welkom.
Alle (+/- 20) plaatsen zijn ruim en rondom een groot grasveld. Alle plekken hebben stromend water , afvoer en stroomvoorziening. centraal op dat grasveld een jeu de boulesbaan, en prieeltje met de allerbeste wi-fi ontvangst (die overigens gewoon gratis is) en wat speelgelegenheid voor kinderen. (trampoline, glijbaan, pipowagen)
Die pipowagen, heb ik gezien, kan ook dienst doen als wifi ruimte voor kids die  even weg van de ouders willen appen ofzo :-)


Het sanitair is mooi en modern en wie zijn fiets wil stallen kan in de schuur terecht.

Over aankomst en vertrektijden werd niet zo moeilijk gedaan, als je het vanzelfsprekend maar wel even vraagt. bij aankomst kregen we worteldoek aangeboden, want dan bleef de tent lekker schoon.

kijk... dat is wel weer even anders dan dat het verboden is om een ondergrond te gebruiken zoals je dat tegenwoordig ook vaak ziet. O.k. keerzijde is wel dat de plek een groot vierkant zandvlak had w.s. door worteldoek en daarom was worteldoek gebruiken ook geen overbodige luxe.

Snapt u het nog :-)

kortom, fijne kleine camping, veel fiets en wandelroutes direct bij de camping. Routes liggen ook beschreven klaar voor de gasten.
heerlijk voor een weekendje weg of midweek en met kleinere kinderen is er denk ik ook wel een zomervakantie uit te houden.



 * Vriendelijkheid personeel: 10
    * Sanitair: 9
    * Schoonheid van de camping zelf: 9
    * Animatie team: nvt
    * Eet gelegenheden op de camping: nvt
    * website: http://camping.kwaalburg.nl/


De plek..

De pipowagen en uitzicht op het veld.


pipowagen by night
« Laatst bewerkt op: september 28, 2016, 01:18:13 pm door Klavertjes »
Gelogd
Adventure Awaits

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.639
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re: NL (nb) svr camping de Kwaalburg
« Reactie #1 Gepost op: september 13, 2016, 07:00:13 pm »

Ik heb mijn ouders hierheen gebracht, met zo'n tupperware doos. Helemaal met de recensie eens!
Een fijne boerencamping.
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!

KenJo

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.346
Re: NL (nb) svr camping de Kwaalburg
« Reactie #2 Gepost op: september 14, 2016, 09:01:41 am »

Dank je wel voor de mooie en complete recensie. Ik heb hem uiteraard op onze recensie-kaart gezet.
Gelogd
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal