Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: matrasmaten trigano chantilly  (gelezen 2231 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

celer

  • Gast
matrasmaten trigano chantilly
« Gepost op: juni 20, 2010, 03:06:36 pm »

Hallo allemaal,

Sinds april hebben wij een trigano. Het is de eerste keer voor ons dat we een vouwwagen hebben. Nu heb ik al veel gelezen over de verschillende mogelijkheden met betrekking tot een matras. Maar wat voor maat matrassen heb je precies nodig? Het ene bed is kleiner. Wij zaten zelf te denken aan een opdekmatras bij ikea vandaan. Hoeveel cm dik dan? En welke maat?
Eigenlijk wilde we vandaag de maten op gaan nemen, maar helaas het is slecht weer, dus toch maar in de stalling gelaten :(

Verder hoeveel haringen heb je precies nodig om alles vast te zetten, voortent en luifel?

Gelogd

muis

  • Gast
Re:matrasmaten trigano chantilly
« Reactie #1 Gepost op: juni 23, 2010, 02:50:31 pm »

Wij hebben een opdekmatras van ikea van 4 cm dikte op de matras liggen. tja, welke maat nodig is hangt dan toch echt af van de maten van de bedden. Welk type Trigano heb je?

Voor de haringen kan ik je geen antwoord geven omdat wij een Conway hebben ;) Toch een keer opzetten zou ik zeggen dan kun je de elastieken tellen :J De weersverwachting is goed :#

 ::) ::) Zie net dat je een Chantilly hebt, ik zal eens kijken of ik iets kan vinden
Gelogd

muis

  • Gast
Re:matrasmaten trigano chantilly
« Reactie #2 Gepost op: juni 23, 2010, 02:57:53 pm »

Dit zijn de maten die ik kan vinden, er stond wel bij dat de maten iets kunnen afwijken per jaar. Deze tekening is van een 1996 Chantilly. De lengte van de bedden is 2.05 mtr

Aangepast met een nieuwe tekening omdat de vorige niet meer online te vinden was :J


Succes
« Laatst bewerkt op: april 22, 2013, 10:35:57 pm door muis »
Gelogd

celer

  • Gast
Re:matrasmaten trigano chantilly
« Reactie #3 Gepost op: juni 24, 2010, 03:39:16 pm »

Bedankt voor jullie antwoorden. Ik ga kijken wat we bij ikea kunnen kopen. Heb zin in het weekend het wordt geweldig klapweer....
Gelogd

screech

  • Gast
Re:matrasmaten trigano chantilly
« Reactie #4 Gepost op: juli 14, 2010, 02:19:32 pm »

Leenbakker heeft ook een en ander aan matrassen. Mocht het nog nodig zijn.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal