Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 5   Omlaag

Auteur Topic: jamet arizona of een jametic??? of Trigano Alpha?  (gelezen 20858 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

emce

  • Gast
Re: jamet arizona of een jametic??? of Trigano Alpha?
« Reactie #60 Gepost op: augustus 21, 2012, 03:34:17 pm »

Camping Zorro in België beweert dat ongeveer alles inbegrepen zit in de basisprijs bij hem...

Wij hebben daar een heel ander verhaal gekregen toen we begin juli eens gingen kijken naar de Alpha : voortent was nog apart bij te betalen (rond de 900 euro erbij) en volgend jaar zouden de prijzen stijgen en dus zouden we beter nu al kopen enz enz....
Ja salut dus, wij hebben ook internet en kunnen daar ook wel op zien dat elders de voortent in die 8.495 euro is inbegrepen. Wijzelf hadden dus niet veel vertrouwen meer in Zorrro - zijn dus maar naar Nederland getrokken om een VW te kopen - véééééél meer keuze ook - zodanig veel zelfs dat je hoofd ervan gaat tollen
Gelogd

Stori

  • Gast
Re: jamet arizona of een jametic??? of Trigano Alpha?
« Reactie #61 Gepost op: augustus 22, 2012, 08:48:54 am »

Over Camping Zorro nog even: Tot hiertoe was ik hierover ook zeer pessimistisch, maar moet het nu enigszins bijsturen.
Zoals beloofd aan Bri, is mijn man mee haar Raclet gaan ophalen bij Zorro. En tot zijn grote verbazing had de verkoper echt wel zijn uiterste best gedaan. Hij wist dat Bri er alleen als groentje mee ging vertrekken en had een nederlandstalige uitgebreide handleiding voor haar klaar. Verder waren er op de wagen overal merktekens voor de volgorde aangebracht. Hij heeft haar uitgebreid alleen laten oefenen en degelijke uitleg en tips gegeven met veel geduld en tijd.
Over de naservice zijn de meeste het hier eens: onvoldoende.
Maar eerlijk is eerlijk: hier hebben ze dus wel goed gescoord.

 :off Ik vind het een beetje spijtig dat Bri nergens heeft vermeld dat ze wel degelijk de beloofde hulp en rijles heeft gekregen via dit forum. En ook niks over de service van Zorro. Ik zal het maar wijten aan de drukte rond het vertrek zeker?
Gelogd

Tonia

  • Gast
Re: jamet arizona of een jametic??? of Trigano Alpha?
« Reactie #62 Gepost op: augustus 22, 2012, 09:34:15 pm »

Beste klappers,

Wij hebben vandaag de bestelbon voor een Trigano Alpha ondertekend te Boxtel  :>
Zaterdag 15/09 mogen we die gaan ophalen, kon niet eerder omdat ze uitgebreide uitleg willen geven.
Dan nog vlug een goeie camping zoeken om hem eens te kunnen opzetten  :)

Ik wil iedereen die gereageerd heeft bedanken  WW

Mijn man heeft dit trouwens ook reeds gemeld onder het vouwwagencafé.
Gelogd

poldertoerist

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.346
Re: jamet arizona of een jametic??? of Trigano Alpha?
« Reactie #63 Gepost op: augustus 22, 2012, 09:51:19 pm »

Die had ik daar al gefeliciteerd, maar hier dan ook de felicitaties voor een mooie wagen aan jou! Veel plezier ermee!
Gelogd
Adventure Awaits

Lien

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 710
  • Holtkamper Nano 2019
Re: jamet arizona of een jametic??? of Trigano Alpha?
« Reactie #64 Gepost op: augustus 23, 2012, 07:28:02 pm »

Van harte en heel veel klapplezier gewenst.
Gelogd

StijnMattheus

  • Gast
Re: jamet arizona of een jametic??? of Trigano Alpha?
« Reactie #65 Gepost op: augustus 23, 2012, 07:33:48 pm »

@mod: de kogel is door de kerk (zie ander topic) hier mag een slotje op dan?
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4 5   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal