Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Gerjak Tago Settler versus Trigano Odyssee  (gelezen 2325 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Montree

  • Gast
Gerjak Tago Settler versus Trigano Odyssee
« Gepost op: augustus 20, 2012, 08:02:40 am »

We staan op het punt om een jonge gebruikte Gerjak Tago Settler of Trigano Odyssee te kopen en kunnen wel enkele (optische) verschillen ontdekken.

Er is veel geschreven en dus te lezen over de Trigano Odyssee maar ik kom niet zo veel tegen over de Gerjak Tago Settler.
Zijn er hier forum leden welke de voor- of belangrijker de nadelen van deze wagens ten opzichte van elkaar kennen.

Alvast bedankt voor de reacties.

Gelogd

antonva

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 67
  • Merk Vouwwagen: Gerjak Tago Settler
  • Gerjak Tago Settler Crossing 2010 (model 2009)
Re: Gerjak Tago Settler versus Trigano Odyssee
« Reactie #1 Gepost op: augustus 20, 2012, 02:51:13 pm »

De Settler staat tamelijk snel, heeft all-weather doek van Ten Cate, een afneembare doorloopkeuken en indien 'ie van na 2008 of 2009 is een inritsgrondzeil in de voortent. Verder veel ruimte in de wagenbak voor al je bagage, 2 bedden met lattenbodem (1.40 x 2.00) waarbij een extra topmatras van 3 cm wonderen doet voor je slaapcomfort. De voortent is aan de kleine kant, volgens mij is de Odyssee net wat groter. Ik vind de Settler een degelijke wagen die zeer stabiel achter de auto hangt en ga er nu al drie jaar lang met veel plezier mee op vakantie.
De wagen die we ervoor hadden was 'n oude Trigano Oceane. Nieuw en oud mag je natuurlijk niet vergelijken, en 't concept van beide wagens is ook heel anders, maar de kwaliteitsbeleving bij de Gerjak Tago staat als ik het dan toch vergelijk echt op 'n veel hoger plan. Daarbij stuiterde de Trigano op die kleine bandjes echt enorm op minder goed wegdek. Maar goed, ik ben als tevreden Settler-eigenaar wel bevooroordeeld...
Gelogd
"due to the current economic situation the light at the end of the tunnel will be turned off until further notice"

Bosje

  • Gast
Re: Gerjak Tago Settler versus Trigano Odyssee
« Reactie #2 Gepost op: augustus 20, 2012, 03:03:21 pm »

voordeel van de Trigano is de grotere wagenbak, waardoor er meer mee kan (moet niet :K)
en de bedden zijn volgens mij groter.

Ik zou zeggen, ga beide wagens eerst bekijken, en volg je gevoel, komt vaak het beste uit.

Succes!
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal