Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Ervaringen met Holtkamper Cocoon én Aart Kok Zambezi/Livingstone River Lodge  (gelezen 12044 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Egbert

  • Gast
Re: Ervaringen met Holtkamper Cocoon én Aart Kok Zambezi/Livingstone River Lodge
« Reactie #15 Gepost op: augustus 28, 2012, 01:28:14 pm »

In een Riverlodge kun je zelfs 2 lagen vouwkratten kwijt. Wel tussen de steunbalkjes van het bed plaatsen anders past het niet. In ben zelf 194 cm en lig prima op het normale bed.
Gelogd

spikehome

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.971
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero (2021)
  • Holtkamper Aero (2021)
Re: Ervaringen met Holtkamper Cocoon én Aart Kok Zambezi/Livingstone River Lodge
« Reactie #16 Gepost op: augustus 28, 2012, 02:14:25 pm »

In een Riverlodge kun je zelfs 2 lagen vouwkratten kwijt. Wel tussen de steunbalkjes van het bed plaatsen anders past het niet. In ben zelf 194 cm en lig prima op het normale bed.
2 lagen das mooi.
1.94 en dan toch goed liggen?
ik ben ook 1,94 maar vond het standaard bed te klein hoor.
Gelogd
kampeer ervaringen:
(als eerste met je ouders natuurlijk met een vouwwagen o.a. travelsleeper daarna caravan)
Hotel o.a. vlieg en bus reizen
5 jaar bungalow tent
1 jaar trigano ocean
9 jaar trigano odyssee (2003)
7 jaar Holtkamper Kyte XL (2012)
Nieuw Holtkamper Aero 2021

Frankie

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.995
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone game drive XXL bed
Re: Ervaringen met Holtkamper Cocoon én Aart Kok Zambezi/Livingstone River Lodge
« Reactie #17 Gepost op: augustus 28, 2012, 02:17:20 pm »

In ben zelf 194 cm en lig prima op het normale bed.
Dat is al eens eerder ter sprake geweest. Voor de lengte hoef je het niet per definitie  te doen. Ik ben zelf 1m87 en ik lig prima in het standaard bed.  Maar als je in de breedte meer ruimte wilt en niet over elkaar wilt hoevemn klimmen als de één er later inkruipt en de ander er nog wel eens 's nachts uit moet, heb je een bed nodig waar je in de lengte in kunt schuiven. Dat kan bijvoorbeeld met de HK Astro, en ook bij de Riverlodge en Livingstone, maar dan wel met XL bed.
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal