Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: camp werk vouwwagens  (gelezen 6027 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tjebbe

  • Gast
camp werk vouwwagens
« Gepost op: september 09, 2012, 08:05:04 am »

Hallo, na eerst  een tijdje mee te hebben gelezen even voorstellen en meteen maar een vraagje.
Wij zijn joyce en rene. we hebben nog geen vouwwagen. ( we gaan nu nog met de tent )
Echter ik ben wel aan het kijken wat voor vouwwagen we in de toekomst willen hebben. want dat er 1 gaat komen is wel zeker.
Ik was zelf zeer gecharmeerd van de 3 dog/ relax tenttrailer. Afgelopen week stonden wij in spanje en zagen een campwerk tenttrailer excact zoals de 3dog/relax versie. uiteraard even op de site gekeken ( www.campwerk.de) en volgens mij is dit een absoluut concurrerend modelletje voor de twee versies. Heeft iemand ervaring met de campwerk tenttrailer?

groet rene
Gelogd

Richard

  • Gast
Re: camp werk vouwwagens
« Reactie #1 Gepost op: september 09, 2012, 08:25:53 am »

Hallo en welkom,

op zetten van een campwerk.
Als ik die zo bekijk dat heb ik twijfels...staat erg scheef, hoge instap naar de binnentent. Mss is de tent niet helemaal afgespannen maar dat zou je toch verwachten van een demo filmpje :? Tot nu toe kan het mij niet overhalen...
Ook het gaas aan de binnenkant zie minuut 4.10  vind ik niet handig geplaats. Vlak voor de instap van het bed...lijkt me erg gevoelig voor schade ...en aan het uitzicht heb je er niks aan, wel voor de luchting, maar dat kan ook aan een andere kant...

zal er later nog eens beter nakijken.

In iedergeval welkom en veel lees plezier......op het gezelligste forum van Nederland

gr Richard

Gelogd

Tago Herman

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 865
  • Merk Vouwwagen: vh Alpenkreuzer Select ,Tago Settler Crossing. nu een sleurhut
  • Tago Settler Crossing met Cross-over Luifel
Re: camp werk vouwwagens
« Reactie #2 Gepost op: september 09, 2012, 09:29:09 am »

Wat ik mis bij dit soort wagens is de keuken. Als je een gasstel / keukentafel etc.etc. mee moet nemen in het wagentje blijft er weinig ruimte over voor de rest van de bagage. Daarom heeft een wagen met een aan de wagen hangende keuken mijn voorkeur. Maar als je geen keuken nodig hebt........
Gelogd
Een jaar niet geklapt is een verloren jaar

Patrickvanw

  • Gast
camp werk vouwwagens
« Reactie #3 Gepost op: september 09, 2012, 09:54:40 am »

Wat ik mis bij dit soort wagens is de keuken. Als je een gasstel / keukentafel etc.etc. mee moet nemen in het wagentje blijft er weinig ruimte over voor de rest van de bagage. Daarom heeft een wagen met een aan de wagen hangende keuken mijn voorkeur. Maar als je geen keuken nodig hebt........
eens sowieso maar dat mis ik bij veel wagens, al is dit natuurlijk weer persoonlijk. Keuken kan natuurlijk ook op de dissel. Wat ik dan bij ons wagen eigenlijk een nadeel vind omdat deze er altijd af moet bij het opzetten. Een vouwwagen keuze is zeer persoonlijk, er is voor ieder wat wils. Genoeg topics op dit forum
Gelogd

Qwaqa

  • Gast
Re: camp werk vouwwagens
« Reactie #4 Gepost op: september 09, 2012, 10:12:33 am »

Het merk ken ik niet, wellicht inderdaad hetzelfde als 3Dog. Die laatste  kan je trouwens bekijken bij De Wit in Schijndel.
Gelogd

frankphilips77

  • Gast
Re: camp werk vouwwagens
« Reactie #5 Gepost op: september 12, 2012, 11:58:16 pm »

Ach, ik heb nog niet gekeken wat het moet gaan kosten, maar voor een klein vouwwagentje vind ik het best een nette hoor.
festivalmobiel? ik zie ons al staan op pinkpop en de zwarte cross.  bier
Gelogd

spikehome

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.971
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero (2021)
  • Holtkamper Aero (2021)
Re: camp werk vouwwagens
« Reactie #6 Gepost op: september 13, 2012, 06:59:22 am »

Welkom.

Ik vind de campwerk wagen erg veel op 3dog lijken.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
Gelogd
kampeer ervaringen:
(als eerste met je ouders natuurlijk met een vouwwagen o.a. travelsleeper daarna caravan)
Hotel o.a. vlieg en bus reizen
5 jaar bungalow tent
1 jaar trigano ocean
9 jaar trigano odyssee (2003)
7 jaar Holtkamper Kyte XL (2012)
Nieuw Holtkamper Aero 2021

panevino

  • Adminiklaptor
  • Klap prof
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.316
  • Merk Vouwwagen: HK Flyer Bedouin
Re: camp werk vouwwagens
« Reactie #7 Gepost op: september 13, 2012, 04:08:54 pm »

Wat is dat voor aso joh, met die dikke 4x4 en die tattoo's!
 ;)

Maar inderdaad, een heel hoog 3Dog gehalte, maar ook dat nieuwe nederlandse merk, iets met Flex (?) lijkt er sprekend op.
Gelogd
// Marcellino Pane e Vino \\
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal