Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: hulp gevraagd bij keuze vw... 2 heel verschillende belangen.  (gelezen 4393 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: hulp gevraagd bij keuze vw... 2 heel verschillende belangen.
« Reactie #15 Gepost op: maart 24, 2013, 07:45:06 am »

Je hoeft ook niet beslist een zware keuken te hebben. Er zijn ook vw's zonder keuken. Neem je een los kooktoestel met bijbehorende tafel. Licht van gewicht. Als wij het over zou doen, namen we geen Jametic meer, maar de Cabanon Malawi. Je slaapt op de wagenbak. Onder het bed veel opbergruimte, je hoeft dus niet veel met spullen te slepen. In de basic opstelling heb je een voortentje van ca. 3 meter breed, ideaal voor een persoon alleen. Ga je met het gezin, zet je de grote voortent er aan. Ik heb overigens ook mensen gehoord die voor de kinderen een aan te bouwen achtertentje er bij hebben.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Mustang

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 259
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2018, ex Cocoon Aero 2013, ex Flyer 2004
  • wees jezelf, er zijn al anderen genoeg
Re: hulp gevraagd bij keuze vw... 2 heel verschillende belangen.
« Reactie #16 Gepost op: maart 28, 2013, 06:53:30 pm »

Wij hebben een flyer die ik alleen (vrouw) kan opzetten. Voor ons was de belangrijste eis dat de vw in je uppie opgezet moest kunnen worden. Dat lukt erg goed. Mijn man komt ivm zijn werk vaak later. Wij hebben geen keuken op de dissel, maar zo'n opvouw keukenkastje met een los gasstelletje erop. Flyers zijn 2e hands goed verkrijgbaar en ruimte zat voor een gezin. Maar, eerlijk is eerlijk, we hebben geen ervaring met andere merken. Dit is slechts onze eigen ervaring.
Succes in ieder geval.
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal