Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »   Omlaag

Auteur Topic: alleen opzetten  (gelezen 42029 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hayalet

  • Gast
Re: alleen opzetten
« Reactie #60 Gepost op: april 09, 2016, 01:33:30 pm »

Hè,de helft van mijn tekst ontbreekt!

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Gelogd

Hayalet

  • Gast
Re: alleen opzetten
« Reactie #61 Gepost op: april 09, 2016, 01:35:45 pm »

Die eerste van mij, waar je vandaag gaat kijken, die is echt van voor 2000. Op zich geen punt. Die van mij was van 97.

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Gelogd

Enidan76

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 163
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee 1998
Re: alleen opzetten
« Reactie #62 Gepost op: april 09, 2016, 03:31:14 pm »

op die van astrid is inmiddels 1200 geboden dus zit wel boven je budget

Klopt. Meneer belde mij op en zei Ik weet het niet hoor maar ik krijg nu een bod van 1200 euro. Hij wilde zo had hij mij gemaild in ieder geval 600 euro voor hebben.

Ik schrik wel een beetje van dat soort bedragen en dan is de vraagprijs voor die ander ook niet veel meer.

Die eerste van mij, waar je vandaag gaat kijken, die is echt van voor 2000. Op zich geen punt. Die van mij was van 97.

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
Gelogd

Hayalet

  • Gast
Re: alleen opzetten
« Reactie #63 Gepost op: april 09, 2016, 03:34:46 pm »

Het wisselt heel erg. Sommigen brengen met gemak 1300 op, en anderen bieden ze aan voor 500. Denk dat ze vooraf niet op marktplaats gekeken hebben wat er gemiddeld op geboden wordt. Ik heb ze ook al eens voor 350 gezien, dezelfde als die waar je vandaag gaat kijken. 2x van verschillende aanbieders. (Lichtelijk verslaafd aan vouwwagens checken op marktplaats, speurders en tweedehands.net ;-) )

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Gelogd

C5CCV

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.358
  • Merk Vouwwagen: CCCX
Re: alleen opzetten
« Reactie #64 Gepost op: april 09, 2016, 04:07:51 pm »

op die van astrid is inmiddels 1200 geboden dus zit wel boven je budget

Klopt. Meneer belde mij op en zei Ik weet het niet hoor maar ik krijg nu een bod van 1200 euro. Hij wilde zo had hij mij gemaild in ieder geval 600 euro voor hebben.

Ik schrik wel een beetje van dat soort bedragen en dan is de vraagprijs voor die ander ook niet veel meer.

Niet zo druk om maken en die mijnheer ook niet; er is op marktplaats een wezenlijk verschil tussen iemand die ergens iets voor biedt en iemand die er daadwerkelijk iets voor wil betalen; Gewoon geduld, dan kom je een heel eind. Toen wij onze vorige vouwwagen op MP hadden staan hadden we genoeg biedingen, maar dan is ie nog niet verkocht.
Gelogd

Enidan76

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 163
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee 1998
Re: alleen opzetten
« Reactie #65 Gepost op: april 09, 2016, 05:15:15 pm »

Zo dan bij deze meneer in Friesland hoef ik geen vouwwagen te kopen.  Als eerste gaf hij alleen mijn vader een hand. Vervolgens mochten we achterom. 3 vouwwagens staan er in zijn achtertuin.  De wagen waar ik voorkwam stapte ik onder de luifel.  Hier zit het weer in.  Ik stap de voortent in. Boven het aanrecht kijk ik op 3 plekken zo naar buiten. Kleine gaatjes. Ik zeg zo oh er zitten gaten in het doek dan is ie niet waterdicht.  Oh je hebt er verstand van.... Sneerde hij. Euh ja ik kampeer al jaren en weet wel wanneer tent doek nog goed is. Ik ga met mijn vinger bij het gat over het doek en prik er zo doorheen. Tentdak verstaft. Geheel het weer er in. Een ander ranzig matrasje op de deksel.  En dat het bouwjaar niet klopte dat vond hij ook niet leuk om te horen.  Boos dat hij was..  Nou ja niet meer mee te praten en mijn mailadres ging hij doorgeven aan zijn collega's zodat ik nergens meer een vouwwagen kan kopen  ::). Weer een ervaring rijker. 

Gelogd

PenH

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 848
  • Merk Vouwwagen: CC-Flexi Comfort
Re: alleen opzetten
« Reactie #66 Gepost op: april 09, 2016, 05:47:53 pm »

Nou dat klinkt als een gezellige middag! Niet druk om maken en gewoon rustig verder zoeken. Jouw wagen is er, je moet 'm alleen nog even vinden...

Had je deze camplet ook gezien? http://link.marktplaats.nl/m1037568047
Gelogd

bensi

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.426
  • Merk Vouwwagen: Smitveld Ruebist
    • Mijn andere hobby
Re: alleen opzetten
« Reactie #67 Gepost op: april 09, 2016, 05:58:00 pm »

Zo dan bij deze meneer in Friesland hoef ik geen vouwwagen te kopen.  Als eerste gaf hij alleen mijn vader een hand. Vervolgens mochten we achterom. 3 vouwwagens staan er in zijn achtertuin.  De wagen waar ik voorkwam stapte ik onder de luifel.  Hier zit het weer in.  Ik stap de voortent in. Boven het aanrecht kijk ik op 3 plekken zo naar buiten. Kleine gaatjes. Ik zeg zo oh er zitten gaten in het doek dan is ie niet waterdicht.  Oh je hebt er verstand van.... Sneerde hij. Euh ja ik kampeer al jaren en weet wel wanneer tent doek nog goed is. Ik ga met mijn vinger bij het gat over het doek en prik er zo doorheen. Tentdak verstaft. Geheel het weer er in. Een ander ranzig matrasje op de deksel.  En dat het bouwjaar niet klopte dat vond hij ook niet leuk om te horen.  Boos dat hij was..  Nou ja niet meer mee te praten en mijn mailadres ging hij doorgeven aan zijn collega's zodat ik nergens meer een vouwwagen kan kopen  ::). Weer een ervaring rijker.
Zo dan, slechte ervaring rijker. Zo zijn er gelukkig niet veel.
Was dat de Trigano Odyssee in Wijnjewoude, Friesland ?

Dan is iedereen hier nu gewaarschuwd voor dat adres !!  (ook wat waard  :) )
Gelogd
Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)

Hayalet

  • Gast
Re: alleen opzetten
« Reactie #68 Gepost op: april 09, 2016, 06:23:47 pm »

Haha! Lekkere ervaring!

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Gelogd

Enidan76

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 163
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee 1998
Re: alleen opzetten
« Reactie #69 Gepost op: april 09, 2016, 06:27:44 pm »

Nou dat klinkt als een gezellige middag! Niet druk om maken en gewoon rustig verder zoeken. Jouw wagen is er, je moet 'm alleen nog even vinden...

Had je deze camplet ook gezien? http://link.marktplaats.nl/m1037568047

Zo is het.
Ja gezien wel een eind uit de richting. Zoeken in een straal van 100 km. Helemaal met dit soort acties. 
Wanneer ik zeker weet dat het een nette vouwwagen is dan is het geen probleem.  Maar ja dat zei deze verkoper ook. Zien was kopen.  :O
Gelogd

linda75

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 799
  • Merk Vouwwagen: aart kok livingstone
Re: alleen opzetten
« Reactie #70 Gepost op: april 09, 2016, 06:30:49 pm »

Nou dan toch niet..pfff sommige verkopers..grrr maar net wat anderen zeggen.. er staan genoeg andere mooie. Wij hadden het helaas met onze livingstone. Zat een vlek ik maar volgens de eigenaar nog 100% waterdicht en als we problemen  hadden of vragen mochten we hem altijd benaderen. . Je raad het al.. tent niet meer waterdicht en moet nu vervangen worden a 400 euro.  Dan kan ik zo boos worden he..was gewoon eerlijk geweest.. dan hadden we hem evengoed wel gekocht.. en nu we de eigenaar benaderen krijg ik alleen maar bagger via de mail terug.. waardeloos. Voor ons is het een leer.. vertrouw nooit iemand en test hem helemaal uit voor je tot een koop overgaat
Gelogd

Enidan76

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 163
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee 1998
Re: alleen opzetten
« Reactie #71 Gepost op: april 09, 2016, 06:53:53 pm »

Zo dan, slechte ervaring rijker. Zo zijn er gelukkig niet veel.
Was dat de Trigano Odyssee in Wijnjewoude, Friesland ?

Dan is iedereen hier nu gewaarschuwd voor dat adres !!  (ook wat waard  :) )

Ja het is bij dit adres. Van de andere vouwwagen heeft hij er wel bij staan dat het doek niet meer het allermooiste is. Ander merk en ook andere prijs. Ook daar zit het weer in het doek.
Hij koopt die dingen op, zet ze neer en dan is zien kopen. 
Gelogd

Enidan76

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 163
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee 1998
Re: alleen opzetten
« Reactie #72 Gepost op: april 09, 2016, 06:56:00 pm »

Het wisselt heel erg. Sommigen brengen met gemak 1300 op, en anderen bieden ze aan voor 500. Denk dat ze vooraf niet op marktplaats gekeken hebben wat er gemiddeld op geboden wordt. Ik heb ze ook al eens voor 350 gezien, dezelfde als die waar je vandaag gaat kijken. 2x van verschillende aanbieders. (Lichtelijk verslaafd aan vouwwagens checken op marktplaats, speurders en tweedehands.net ;-) )

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Voel je vrij om hier eens wat linkjes te plaatsen :-) als je iets moois voorbij ziet komen.
Gelogd

PenH

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 848
  • Merk Vouwwagen: CC-Flexi Comfort
Re: alleen opzetten
« Reactie #73 Gepost op: april 09, 2016, 06:59:23 pm »

Zo is het.
Ja gezien wel een eind uit de richting. Zoeken in een straal van 100 km. Helemaal met dit soort acties. 
Wanneer ik zeker weet dat het een nette vouwwagen is dan is het geen probleem.  Maar ja dat zei deze verkoper ook. Zien was kopen.  :O
Had niet gezien in welke regio je zoekt, noorden denk ik? Hoe strak is je budget? Deze Jamet ziet er nl. ook netjes uit en is wat jonger.
http://link.marktplaats.nl/m1037831757
Gelogd

Enidan76

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 163
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee 1998
Re: alleen opzetten
« Reactie #74 Gepost op: april 09, 2016, 07:01:25 pm »



De flyer zou ik aan je voorbij laten vliegen.



Hoi Sannie 75 Kun je ook aangeven waarom? 

Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal