Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 »   Omlaag

Auteur Topic: onbekende merken  (gelezen 16028 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sannie75

  • klappers
  • Klap gek
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.545
  • Aart Kok Livingstone game drive 2016
Re:onbekende merken
« Reactie #15 Gepost op: juli 27, 2011, 09:59:13 pm »

Ik zit net op marktplaats te kijken en daar staat een Granada Camp Quick...nog nooit van gehoord en ook nog nooit gezien, jullie wel?

http://link.marktplaats.nl/469404003
Gelogd
Every day is a gift, not a given right....

muis

  • Gast
Re:onbekende merken
« Reactie #16 Gepost op: juli 27, 2011, 10:42:41 pm »

Wat ik zo snel heb kunnen vinden komt het uit duitsland en zijn ze vooral gemaakt voor engeland. Google op nimrod trailer en je vindt er meer over :J
Gelogd

Frankie

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.995
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone game drive XXL bed
Re: onbekende merken
« Reactie #17 Gepost op: april 13, 2012, 11:40:19 am »

Ook al is het een oud topic, ik wil toch even wijzen op de offroadtenttrailer, te vinden op http://www.offroadtenttrailer.nl/

Pikant detail vind ik wel, dat deze leverancier op steenworp afstand zit van Gerjak en bovendien kort geleden een Gerjak uit failissement gekocht heeft die nu op Marktplaats staat http://link.marktplaats.nl/538963765

En de bak van die nieuwe offroad vertoont wel heel heel heel erg veel gelijkenis met de bak van die Gerjak....

Gelogd

gaan

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 803
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee 2012
  • als de klapper zonder klap klapt dan klopt het.
Re: onbekende merken
« Reactie #18 Gepost op: april 13, 2012, 01:29:44 pm »

Ook al is het een oud topic, ik wil toch even wijzen op de offroadtenttrailer, te vinden op http://www.offroadtenttrailer.nl/

Pikant detail vind ik wel, dat deze leverancier op steenworp afstand zit van Gerjak en bovendien kort geleden een Gerjak uit failissement gekocht heeft die nu op Marktplaats staat http://link.marktplaats.nl/538963765

En de bak van die nieuwe offroad vertoont wel heel heel heel erg veel gelijkenis met de bak van die Gerjak....

Als je de laatste van de 5 foto's bedoelt, dat is niet de gerjak die te koop staat want dat is een dubbelklapper volgens mij en van wit plaatwerk en een doorloopkeuken die achterop hangt.

De 5e foto is gewoon vast reclame voor wat ze zelf hebben.
Gelogd
Een staande ovatie voor alle klappers
klap, klap, klap, klap, klap, klap, klapperdeklap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap.

Frankie

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.995
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone game drive XXL bed
Re: onbekende merken
« Reactie #19 Gepost op: april 13, 2012, 01:41:23 pm »

De 5e foto is gewoon vast reclame voor wat ze zelf hebben.
Oeps, ik zie het.  Ik had niet op de keuken gelet. Het laatste plaatje is inderdaad gewoon een toegevoegd plaatje van die offroadtenttrailer.
Gelogd

muis

  • Gast
Re: onbekende merken
« Reactie #20 Gepost op: april 13, 2012, 02:21:31 pm »

tnx, voor de tip. Er is een e-mail onderweg :J
Gelogd

villeke

  • Gast
Re: onbekende merken
« Reactie #21 Gepost op: maart 03, 2013, 11:59:58 am »

er is nu een 2013 versie van de offroadtenttrailer (.nl). Heeft iemand deze (of de 2012 versie) ooit al eens in levende gezien? Ziet er stoer uit :K :K, maar erg basic is mijn eerste indruk. Prijs van 6000 euro lijkt ok, maar ik kan nog onvoldoende inzien wat je daarvoor krijgt.

http://www.marktplaats.nl/a/caravans-en-kamperen/vouwwagens/m650257300-vouwwagen-offroadtenttrailer-model-2013-nieuw.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr
Gelogd

Cdr

  • Gast
Re: onbekende merken
« Reactie #22 Gepost op: maart 03, 2013, 01:58:15 pm »

bij yorcaravan staat hij voor 500 euro minder. Stoer en ruig, wel zwaar. Compleet met keuken. Ik heb erover gedacht om hem te bekijken, maar we zijn er inmiddels geloof ik uit welke vouwwagen we willen aanschaffen, en dat is niet deze. Ik vind de tent wel wat weg hebben van de relax trailer.

Gelogd

villeke

  • Gast
Re: onbekende merken
« Reactie #23 Gepost op: maart 03, 2013, 02:02:04 pm »

bij yorcaravan staat hij voor 500 euro minder. Stoer en ruig, wel zwaar. Compleet met keuken. Ik heb erover gedacht om hem te bekijken, maar we zijn er inmiddels geloof ik uit welke vouwwagen we willen aanschaffen, en dat is niet deze. Ik vind de tent wel wat weg hebben van de relax trailer.

de Flexi he  :J
Gelogd

Cdr

  • Gast
Re: onbekende merken
« Reactie #24 Gepost op: maart 03, 2013, 02:06:16 pm »

ben je soms helderziend???
Gelogd

villeke

  • Gast
onbekende merken
« Reactie #25 Gepost op: maart 03, 2013, 02:37:00 pm »

Het is een gave ;-)
Gelogd

bensi

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.426
  • Merk Vouwwagen: Smitveld Ruebist
    • Mijn andere hobby
Re: onbekende merken
« Reactie #26 Gepost op: maart 03, 2013, 03:15:01 pm »

er is nu een 2013 versie van de offroadtenttrailer (.nl). Heeft iemand deze (of de 2012 versie) ooit al eens in levende gezien? Ziet er stoer uit :K :K, maar erg basic is mijn eerste indruk. Prijs van 6000 euro lijkt ok, maar ik kan nog onvoldoende inzien wat je daarvoor krijgt.
Hier kun je alle specs en foto's bekijken.

http://www.offroadtenttrailer.nl/home

Edit:  die link was ook al door Frankie gemeld eerder in dit topic
« Laatst bewerkt op: maart 03, 2013, 07:38:58 pm door bensi »
Gelogd
Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)

villeke

  • Gast
onbekende merken
« Reactie #27 Gepost op: maart 10, 2013, 01:28:15 pm »

Vandaag bij de kampeerbelevenis bij campolife in heinenoord. Ik zag daar een oppomptenttrailer. 1 fotootje als voorbeeld. Als ik straks thuis ben zal ik nog meer posten. Iemand bekend ermee??
Gelogd

villeke

  • Gast
Re: onbekende merken
« Reactie #28 Gepost op: maart 10, 2013, 04:52:44 pm »

Zoals gezegd, vandaag naar de 'Kampeerbelevenis' bij Campolife in Heinenoord geweest. Campolife is een Jametdealer dus alle types waren vertegenwoordigd. Verder veel Cara :I dinges en allerhande toebehoren. Buiten op het terrein stond een interessant object wat ik  nog niet kende: een oppomptenttrailer, een robuuste maar verder standaard aanhanger met daarop een Karsten oppomptent. De ruimte in de aanhanger was via een luik binnen de oppomptent bereikbaar. Ik heb een paar fotootjes gemaakt en met de zoon van de ontwerper gesproken. Zie ook www.oppomptenttrailer.nl. Ik vind de prijs aan de hoge kant voor hetgeen je krijgt, maar het is wel een interessant concept.

« Laatst bewerkt op: maart 10, 2013, 05:34:13 pm door villeke »
Gelogd

Qwaqa

  • Gast
Re: onbekende merken
« Reactie #29 Gepost op: maart 10, 2013, 05:21:50 pm »

@villeke, zou je de foto's ook in een kleiner formaat erop kunnen zetten, ze zijn zo groot dat ik op mijn scherm er niets meer van zie :-)
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal