Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: NL: Zuid-Holland: Ouddorp: RCN Toppershoedje  (gelezen 2799 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marc_1969

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2
  • Merk Vouwwagen: Combicamp Flexi T&T
NL: Zuid-Holland: Ouddorp: RCN Toppershoedje
« Gepost op: april 30, 2019, 07:03:47 pm »

Mooie camping gelegen net achter de duinen van Ouddorp. Binnen 10 minuten lopen sta je op het strand.

De samenstelling van de camping is gemengd. Ongeveer de helft is huisjes, en de ander helft kampeer plekken. Wel vooral caravans.

Redelijk grote plekken voor een vouwwagen.

Er is een restaurant en café op de camping, ook is er een animatie team. Helaas kan ik daar niet veel over zeggen omdat we daar geen gebruik van hebben gemaakt. Het sanitair is denk ik zo'n beetje het schoonste wat ik ooit op een camping heb gezien. Het werd elke dag 2x grondig schoongemaakt.
De faciliteiten zoals stroom en douches zijn in de prijs inbegrepen, dus geen gedoe met douchemuntjes, pasjes etc.


    * Vriendelijkheid personeel: 8
    * Sanitair: 10+
    * Schoonheid van de camping zelf: 9
    * Animatie team: geen gebruik van gemaakt
    * Voorzieningen: 8
    * Eet gelegenheden op de camping:  geen gebruik van gemaakt
Gelogd

Klapmoose

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 409
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Malawi deluxe 2.0
Re: NL: Zuid-Holland: Ouddorp: RCN Toppershoedje
« Reactie #1 Gepost op: mei 03, 2019, 03:00:33 pm »

Wat leuk deze review over Toppershoedje. Ik kom al mijn hele leven op dit park maar dan in een bungalow. Bijna elk najaar huren mijn ouders hier wel een huisje en dan probeer ik altijd wel een weekendje te komen. De huisjes hebben een pizza oven, dat is leuk en lekker. Voordeel is dat het strand bereikbaar is via een loopbrug, je hoeft de drukke weg niet over te steken. Je hebt binnen 10 minuten lopen inderdaad op het hele brede strand. Bij strandpaviljoen paal 10 kan je lekker eten, betere kwaliteit vind ik dan op het park.
Gelogd

Klapmoose

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 409
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Malawi deluxe 2.0
Re: NL: Zuid-Holland: Ouddorp: RCN Toppershoedje
« Reactie #2 Gepost op: juni 27, 2020, 10:11:38 am »

Ik ben net terug van een weekje Toppershoedje
Vanwege Corona helaas niet met de vouwwagen maar in een soort stacaravan (beachhome) . Het was inmiddels bijna 3 jaar geleden dat ik hier voor het laatste was. Maar wat een verandering heeft dit park doorgemaakt. Er is een mooie  centrale speeltuin en het nieuwe Spetterparadijs is voor jonge kinderen helemaal te gek. De huisjes zijn opgeknapt, stacaravans zijn vervangen en de sanitairgebouwen hebben een opknapbeurt gekregen. Aanrader.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal