Chat topic Klapweekend 2024

Gestart door Van_looney, augustus 14, 2023, 07:16:43 PM

Vorige topic - Volgende topic

Bonny

Voor mezelf neem ik gewoon een lekker sapje mee . :)
Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

Bonny

We hebben bijna alles klaar  :>
Straks alles even in de vouwwagen inpakken !!!
Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

KlapJoeri

Citaat van: Bonny op mei 05, 2024, 09:16:31 AM
We hebben bijna alles klaar  :>
Straks alles even in de vouwwagen inpakken !!!

Wij moeten nog beginnen   :P
The cold never bothered me anyway.....

kimopo

Citaat van: KlapJoeri op mei 05, 2024, 12:02:15 PM

Wij moeten nog beginnen   :P

Wij óók, maar veel ligt standby in de bak en op 't bed.
Ons 1e uitje 'n paar weken terug hebben we alleen de wagen en luifel opgezet.
Het grondzeil, extra tafeltje, keukenkast, grote koelbox en voortent was toen niet mee maar ligt nu paraat om in de dakkoffer te gaan.
We komen woensdag dus gaan dinsdag definitief inpakken.
Leef vandaag, je weet nooit of er nog een morgen komt

Hemertje

Onze wagen staat standaard ready to go in de stalling
Kledingtassen in de kofferbak van de auto en we kunnen gaan

Zinnenin!

Alex

Zo ik toch bijna de lidmaatschap kaartje vergeten voor de leden die hadden aangegeven neem maar mee naar de clubmeeting.
Dus zitten ook bij de spullen nu.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Kuijfjes

Zo.... het extra matras zit ook op de vouwwagen en onder het zeil, want het extra matras op het bed laten liggen was geen optie :)

Nu nog skibox erop en de auto volproppen en dan zijn wij ook klaar voor vertrek.

Hebben we ook zin in :)847]

Verstuurd vanaf mijn 22101320G met Tapatalk

2023 - 2024: Jamet Texas, bj. ???? (heel oud)
2024 - heden: Combi-Camp Country, bj. 2013

Alex

Mooi strak dekzeiltje.
Die gaat onder het rijden niet opbollen.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

cewi

Citaat van: Alex op mei 05, 2024, 01:57:26 PM
Zo ik toch bijna de lidmaatschap kaartje vergeten voor de leden die hadden aangegeven neem maar mee naar de clubmeeting.
Dus zitten ook bij de spullen nu.

Emmen is vlakbij :H

Alex

Dat klopt.
Zal me benieuwen wie met de camping komt voor volgend jaar.
Dan zal ik wel minder geluk hebben.

Van_looney

Doen we de Bierproeverij op vrijdagavond? Dan probeer ik e.e.a. te regelen met de camping qua hout en vuur en een plekje.

Alex

Hemertje

Eerdere edities geven aan dat er voor meerdere dagen bier beschikbaar zal zijn  :J  :H

cahummel

Pfffff, houd ik de datum vrij voor het klapweekend, krijg ik drie weken terug toch nog een paar nachtdiensten ingeschoten  :N . Goed dat ik terughoudend ben geweest met reserveren.

Alex

Ik vraag die dagen in januari al vrij dus dan weet ik zeker dat er geen nachtdiensten tussen komen.
Morgen de laatste nachtdienst voor mijn mini vakantie.