Chat topic Klapweekend 2024

Gestart door Van_looney, augustus 14, 2023, 07:16:43 PM

Vorige topic - Volgende topic

Alex

Hier is het mooie weer nog lang niet op
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Hemertje

bofkont

hier alweer donkere wolken , al is dat meestal dat het savonds donker wordt  :#

Bonny

Ben wel benieuwd naar de ander verhalen van het klapweekend .
Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

GertjanA

Wat zijn die HK luifels nog mooi wit!

Alex

Klopt.
Ze zijn ook nog niet zo oud..
En zelf let ik ook goed op dat ik niet onder bomen ga staan.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

LarsNL

Ik lees dat vaker op dit forum ik let er op dat ik niet onder bomen gaan staan, ik ben meestal al lang blij dat er nog plek is op een camping... gaan jullie altijd buiten de schoolvakanties?

Alex

Nee hoor.
Kunnen we wel maar vinden we of te vroeg laat in het jaar voor een zomer vakantie.
Maar mischien heeft het ook tr maken met dat we altijd richting zee zitten.
Of geluk. ;)
En de wagen word strategies neer gezet.

En ja ook ik heb wel eens de wagen onder de roze vlekken gehad van bessen bomen.
Een paar buien en velle zon bleekt het dak wel weer.

LarsNL

Ik maak me er niet zo druk om wat vlekken hier en daar, maar vroeg het me gewoon af, want ik heb die van ons al vele soorten en maten bomen opgezet!

Bonny

Wij zijn ook weer thuis na een heerlijke vakantie op camping de bosrand in spier .
Wij hadden van klapweekend een hepi gemaakt .
We hebben heerlijk weer gehad en we zijn lekker in de omgeving op struin geweest .
Een dagje naar Orvelte erg leuk en we moeten er nog een keertje naar toe want we zijn nog niet bij het Jan Kruis museum geweest .
En een dagje gewinkeld in Assen maarBeilen was met winkel aanbod eigenlijk net zo leuk .
En we hebben het plankenpad gewandeld
Het weer was fantastischbijna alle regen ging aan ons voorbij  :J
En heerlijk warm .
Kortom we kijken terug op een fantastisch klapweekend en heerlijke vakantie .

Hemertje

Amen, het was heerlijk.

Welkom thuis  :J

kimopo

Tijdens dit weekend gebruik gemaakt van onze mini mengbeker om 'n shake te maken (daarom hiér nu deze post)

Heeft iemand de beker ergens gezien bij de afwas ofzo 🤔
Hij is nergens meer te bekennen, niet in de kratjes in de klapper, niet op 'n plank...ik begrijp er werkelijk niks van 🙄
Ik weet dat ik een digitale mini weegschaal geleend heb maar geen herinnering dat wij onze mengbeker uitgeleend zouden hebben...
Leef vandaag, je weet nooit of er nog een morgen komt

Bonny

Nee niks gezien .
Ook niet toen iedereen al weg was .