Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 »   Omlaag

Auteur Topic: Schade in de stalling  (gelezen 7458 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bramoz

  • Gast
Re: Schade in de stalling
« Reactie #15 Gepost op: juni 15, 2016, 11:41:56 am »

de wagen is verzekerd, daar gaat het ook niet om! Het gaat er mij om hoe er met de wagen omgegaan word......bij een stalling...
Gelogd

mar-ine

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 315
  • Merk: kampeermiddel : AartKok- LS/RL/GD
Re: Schade in de stalling
« Reactie #16 Gepost op: juni 15, 2016, 12:50:33 pm »

Rustig blijven. Er worden hier enkel oplossingen aangedragen voor een mogelijk probleem. Dat probleem is er dus grotendeels niet meer. Je bent verzekerd. Wat de stalling betreft: kijk idd of je volgend jaar voor niks kan staan en zo niet zou ik vertrekken. Als dat ook geen optie is dan zul je moeten accepteren dat dingen gebeuren.

coleman - cheyenne

Gelogd

bramoz

  • Gast
Re: Schade in de stalling
« Reactie #17 Gepost op: juni 15, 2016, 01:34:54 pm »

Uiteraard de wagen al weggehaald daar..... wil mede wagengebruikers dan ook waarschuwen voor de praktijken die uitgehaald worden, in mijn geval dus bij een vestiging van Stalling31 te zuidoostbeemster
Gelogd

Spiegelbeeld

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 724
  • HK Cocoon, klappen doe je pas onder Lyon
Re: Schade in de stalling
« Reactie #18 Gepost op: juni 15, 2016, 01:37:55 pm »

Uiteraard de wagen al weggehaald daar..... wil mede wagengebruikers dan ook waarschuwen voor de praktijken die uitgehaald worden, in mijn geval dus bij een vestiging van Stalling31 te zuidoostbeemster

Voordeel van dit forum is dat we kunnen elkaar waarschuwen voor zo'n stalling.

De man heeft een korte termijn overwinning gehaald door niets te vergoeden, hopelijk loopt de boel nu helemaal leeg daar. Alleen denk ik dat dit forum te klein is om deze praktijken zodanig aan de kaak te stellen dat dit echt gebeurd.
« Laatst bewerkt op: juni 15, 2016, 01:41:36 pm door Spiegelbeeld »
Gelogd

astridG

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 248
  • Merk: kampeermiddel : trigano alpha 2011, ex-odyssee, ex-spacer
Re: Schade in de stalling
« Reactie #19 Gepost op: juni 15, 2016, 01:55:11 pm »

Als je een nieuw dekzeil krijgt van de verzekering dan de oude niet weggooien, die kan dan als extra dekzeil over de wagen als die in de stalling gaat. Blijft het nieuwe dekzeil  echt veel langer mooi.
Gelogd

Klapband

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 199
  • Merk: kampeermiddel : Combi-Camp Flexi Comfort IQ LL XL
Re: Schade in de stalling
« Reactie #20 Gepost op: juni 15, 2016, 02:07:54 pm »

De man heeft een korte termijn overwinning gehaald door niets te vergoeden, hopelijk loopt de boel nu helemaal leeg daar. Alleen denk ik dat dit forum te klein is om deze praktijken zodanig aan de kaak te stellen dat dit echt gebeurd.

Ja, want deze ondernemer doet dit bij al zijn klanten. Daarom staat die keet daar ook helemaal vol met vouwwagens en caravans.
Gelogd
Wat is jouw klapband?

bramoz

  • Gast
Re: Schade in de stalling
« Reactie #21 Gepost op: juni 15, 2016, 02:27:06 pm »

Ja, want deze ondernemer doet dit bij al zijn klanten. Daarom staat die keet daar ook helemaal vol met vouwwagens en caravans.

Nee maar als ie zo met zijn klanten omgaat dan verdwijnen er vanzelf hordes wagens
Gelogd

olaf

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.748
  • Merk: kampeermiddel : Raclet Panama Up GL
Re: Schade in de stalling
« Reactie #22 Gepost op: juni 15, 2016, 07:51:22 pm »

Balen dat je dat in de stalling moet gebeuren.

Heel vervelend dat een ondernemer zijn verantwoording niet neemt.

Ik hoop dat je verzekering niet zo moeilijk doet.

En snel op zoek naar een andere stalling deze gaat op de zwarte lijst.
Gelogd
The need for the many outweigh the needs of the few

Klapband

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 199
  • Merk: kampeermiddel : Combi-Camp Flexi Comfort IQ LL XL
Re: Schade in de stalling
« Reactie #23 Gepost op: juni 15, 2016, 10:58:21 pm »

Gaat dat hier zo makkelijk? Dus een subforum van een willekeurige vouwwagendealer kan ook worden gesloten zodra er een forummer een geschil heeft waar hij niet uit komt?

'Een zwaluw maakt nog geen zomer' is een spreekwoord dat me te binnen schiet. Niet echt van toepassing op deze situatie, maar even ter duiding van mijn mening dat je volgens mij niet zomaar op basis van een geschil een bedrijf zwart maken. Terecht of niet.
Gelogd
Wat is jouw klapband?

bramoz

  • Gast
Re: Schade in de stalling
« Reactie #24 Gepost op: juni 16, 2016, 09:12:35 am »

Gaat dat hier zo makkelijk? Dus een subforum van een willekeurige vouwwagendealer kan ook worden gesloten zodra er een forummer een geschil heeft waar hij niet uit komt?

'Een zwaluw maakt nog geen zomer' is een spreekwoord dat me te binnen schiet. Niet echt van toepassing op deze situatie, maar even ter duiding van mijn mening dat je volgens mij niet zomaar op basis van een geschil een bedrijf zwart maken. Terecht of niet.


Volledig mee eens....maar deze ondernemer gaat wat mij betreft 3 stappen te ver.......
Gelogd

Juttertje

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 380
  • Merk: kampeermiddel : Camplet Savanne
Re: Schade in de stalling
« Reactie #25 Gepost op: juni 16, 2016, 12:44:47 pm »

Gaat dat hier zo makkelijk? Dus een subforum van een willekeurige vouwwagendealer kan ook worden gesloten zodra er een forummer een geschil heeft waar hij niet uit komt?

'Een zwaluw maakt nog geen zomer' is een spreekwoord dat me te binnen schiet. Niet echt van toepassing op deze situatie, maar even ter duiding van mijn mening dat je volgens mij niet zomaar op basis van een geschil een bedrijf zwart maken. Terecht of niet.

Mee eens, los van hoe vervelend deze ervaring is, zou zelf ook de pest erin hebben! Maar op zwarte lijst lijkt me dat er meerdere negatieve ervaringen moeten zijn.
Gelogd

muis

  • Gast
Re: Schade in de stalling
« Reactie #26 Gepost op: juni 17, 2016, 10:23:13 pm »

Mee eens, los van hoe vervelend deze ervaring is, zou zelf ook de pest erin hebben! Maar op zwarte lijst lijkt me dat er meerdere negatieve ervaringen moeten zijn.
klopt helemaal.   :J
Gelogd

Mascha

  • Gast
Re: Schade in de stalling
« Reactie #27 Gepost op: juni 20, 2016, 11:48:30 am »

wat vervelend!

wij hebben o.a. een vouwwagen aangeschaft omdat deze niet bij een stalling hoeft te staan. wij hebben het geluk dat onze VW én aanhangwagen bij schoonpaps in de schuur kunnen staan.

heb je zelf niet zo iemand die een hoekje vrij heeft in de schuur? een vouwwagen neemt relatief weinig ruimte in en zo heb je iemand die je kent waar hij staat en is het minder zakelijk
Gelogd

olaf

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.748
  • Merk: kampeermiddel : Raclet Panama Up GL
Re: Schade in de stalling
« Reactie #28 Gepost op: juni 20, 2016, 05:35:45 pm »

Gaat dat hier zo makkelijk? Dus een subforum van een willekeurige vouwwagendealer kan ook worden gesloten zodra er een forummer een geschil heeft waar hij niet uit komt?

'Een zwaluw maakt nog geen zomer' is een spreekwoord dat me te binnen schiet. Niet echt van toepassing op deze situatie, maar even ter duiding van mijn mening dat je volgens mij niet zomaar op basis van een geschil een bedrijf zwart maken. Terecht of niet.
klopt helemaal.   :J

Ik snap het en de zwarte lijst was gekscherend bedoeld, maar neemt niet weg dat de manier van handelen niet heel erg chic is.
Zeker gezien het feit er nu vanuit de stalling een radio stilte is geeft dat een onprettig gevoel. 
Gelogd
The need for the many outweigh the needs of the few

mar-ine

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 315
  • Merk: kampeermiddel : AartKok- LS/RL/GD
Re: Schade in de stalling
« Reactie #29 Gepost op: juni 20, 2016, 08:38:19 pm »

Dat is wat er gebeurt als rechtsbijstand, oid, ingrschakeld wordt. Niks zeggen. Alles ontkennen. Coulance, bedrijven houden daar niet van.

coleman - cheyenne

Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal