Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: I: Venetie: Camping Enzo & Stella Maris  (gelezen 2869 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jootje1710

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.350
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone Game Drive 2018
  • Je bent gek op klappen of niet!!
I: Venetie: Camping Enzo & Stella Maris
« Gepost op: oktober 12, 2012, 03:06:03 pm »

Deze zomer zijn we voor de vierde achtereenvolgende keer naar deze camping nabij Venetië geweest. Kijkend op de website naar de plattegrond schat ik het aantal kampeerplaatsen op 250 stuks. Op de oorspronkelijke camping Enzo zijn de afgelopen jaren steeds meer stacaravans en huisjes gebouwd, je kunt er nog voor een klein gedeelte kamperen. Op de andere kant (de oorspronkelijke camping Stella Maris) bestaat alleen uit kampeerplaatsen.

De eigenaren, het is een familiebedrijf, zijn erg vriendelijk en behulpzaam. De camping was vol toen wij deze zomer arriveerden en een van de eigenaren heeft een plekje voor een paar dagen op een andere camping voor ons geregeld.

Het zwembad is geweldig. Eigenlijk zijn het twee zwembaden, eentje is een diep bad, de andere ondiep en daar komt de lange glijbaan ook in uit. Er zijn ligbedden rondom het zwembad. Er is geen badmuts verplicht. Verder is er nog een hele leuke speeltuin, waar ook twee tafeltennistafels staan. De camping ligt aan het water en er is een eigen stuk strand.

Er is een supermarkt, pizzeria en twee restaurants, eentje ligt aan het strand, aanwezig.

Hooguit 2 keer per week is er een show, meestal rondom het zwembad maar soms ook op het strand.

Het sanitair wordt uitstekend schoongehouden, er zijn meer dan genoeg wasmachines en drogers.

In het hoogseizoen zijn vrij veel Duitsers en Denen te vinden op deze camping. Het aantal Nederlanders is vrij klein.

Er wordt streng opgetreden tijdens de rusttijden en mensen worden ook aangesproken op hun gedrag.

De camping (lees kampeerplekken) is niet van tevoren te boeken. De camping is niet goedkoop maar wel rustig.

Waardering:
- ligging 8
- prijs/kwaliteit 8
- kindvriendelijkheid 9
- eetgelegenheden 9
- staat van sanitair 9

www.enzostellamaris.it
Gelogd
Antoon & Jolande van Harselaar met de kids (Steven, Emmy en Fleur), Aart Kok Livingstone Game Drive 2018 :-)

papajur

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Berichten: 431
  • Cabaon Malawi 2.0
Re: I: Venetie: Camping Enzo & Stella Maris
« Reactie #1 Gepost op: oktober 12, 2012, 06:22:33 pm »

Als ik de site even vlug bekijk ben ik 80 E!!!!!!!!!! euro per nacht kwijt :o

5 personen 2+jaar + vw=22+30+29=81 WTF?
http://www.enzostellamaris.com/listino-camping_eng.php

Of is de plaats incl. 2 personen?

Jootje ik moet WEL wegenbelasting betalen :N
Gelogd
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal