Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: I: Umbrië Il Collaccio Preci  (gelezen 2864 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bea

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 149
  • Merk Vouwwagen: Combi camp flexi comfort 2014
I: Umbrië Il Collaccio Preci
« Gepost op: maart 31, 2015, 03:32:05 pm »

Hier zijn we 2 jaar geleden geweest wel in een tent van een touroperator.  Normaal gaan we nooit 2 keer naar dezelfde plaats maar waarschijnlijk gaan we voor deze camping een uitzondering maken en deze keer dus met de eigen vouwwagen.  Het uitzicht van op de plekken is prachtig: zeker als je richting Preci zelf kijkt. 
Het is een terrascamping en als je laag zit moet je wel een eind omhoog naar de receptie, restaurant en zwembad. 
Er zijn 2 zwembaden, 1 exclusief voor de campinggasten. 
De sfeer is er rustig en het heeft een geweldig restaurant.  Er is kinderanimatie en ik dacht dat er zelfs Nederlands werd gesproken door een paar jobstudenten. 
De receptie spreekt ook goed Engels. 
Je moet wel houden van wat autorijden en niet bang van wat bochtwerk maar dan zit je ook goed voor een waaier van interessante uitstappen (Assisi, Spoleto, Norcia, piano grande, bergmeren)  Zowel cultuur als natuur volop aanwezig.  Rustiger en goedkoper dan Toscane.
Er werd ook gratis yoga gegeven en dat was echt goed.  Je kan ook afgezet worden om daarna terug naar de camping te wandelen en ze organiseren ook begeleidde tochten.
Sanitair was ok maar heb ik wel al beter gezien.
www.ilcollaccio.com
Gelogd

Tom

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 360
  • Merk Vouwwagen: Roadmaster
  • Roadmaster Family S
Re: I: Umbrië Il Collaccio Preci
« Reactie #1 Gepost op: april 01, 2015, 04:20:47 am »

Een aantal jaar geleden zijn wij hier ook geweest. Wij stonden toen helemaal beneden aan de camping, mooie plekken waar ook een paar kleine sanitairblokken stonden, waren wel lekker schoon maar kwamen ze wel met een hoop bombarie elke ochtend om 07:00 schoonmaken. Restaurant is inderdaad heel goed, hadden toen samen een 3-gangenmenu genomen en inclusief drankjes waren we €33,00 totaal kwijt :o Volgens mij komen er ook veel mensen uit de omgeving eten want we waren toen buiten het seizoen en moesten toen zelfs reserveren. Wij hebben toen ook nog een uitstapje naar Perugia gemaakt, een mooie oude vestingsstad.
Gelogd

KenJo

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.346
Re: I: Umbrië Il Collaccio Preci
« Reactie #2 Gepost op: april 08, 2015, 10:23:42 am »

Ik heb de camping op de overzichtskaart gezet: http://www.vouwwagenclub.info/forum/index.php?topic=14888.0

Sorry dat het wat langer geduurt heeft, ik was je recensie vergeten en kwam hem net tegen in "nog te doen" :# )
Gelogd
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

Bea

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 149
  • Merk Vouwwagen: Combi camp flexi comfort 2014
Re: I: Umbrië Il Collaccio Preci
« Reactie #3 Gepost op: april 08, 2015, 01:05:06 pm »

Ik heb de camping op de overzichtskaart gezet: http://www.vouwwagenclub.info/forum/index.php?topic=14888.0

Sorry dat het wat langer geduurt heeft, ik was je recensie vergeten en kwam hem net tegen in "nog te doen" :# )

Erg bedankt!  Het is een heel tof initiatief en een hele klus lijkt me :)
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal