Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: I: Lago Mergozzo/Maggiore Camping Continental Lido  (gelezen 3888 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Spenkie

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 67
  • Merk Vouwwagen: Jamet Montana
I: Lago Mergozzo/Maggiore Camping Continental Lido
« Gepost op: september 06, 2015, 01:34:48 pm »

We zijn 2 weken op de Camping continental lido geweest, deze grenst direct aan lago Mergozzo.
Dit is het schoonste meer van Europa.

Het is een grote drukke camping, iets waar je van moet houden. en dat doen wij dus.
De kleine plekken zijn af en toe echt wel klein, daarom hadden wij een grote plek en dus ruimte genoeg.
het animatie team kan ik niet echt beoordelen aangezien onze dochter daar nog te klein voor is.
Maar ze leken zeer vriendelijk en kwamen zingen bij ons aan de tent toen ik jarig was.

Zwembad ziet er mooi en schoon uit, alleen vond ik hem aan de koude kant. (badmuts verplicht en slippers buiten laten staan)
Het meer is daarintegen een stuk warmer, hier hebben we dan ook de meeste dagen gelegen.
Heel erg langzaam aflopend, tot wel 50 meter stond het water nog aan de knieen. idiaal voor kleine kinderen.

Betalen moest je met een paycard of sleutelhanger, opzich best makkelijk. Je hebt nooit contant geld bij je als je het water in springt.
Eetgelegenheid was goed, alleen pas om 18.30uur open. Wat wij toch aan de late kant vonden.
Afhalen is vanaf 17.30uur mogelijk.
Supermarkt is gewoon goed veel artikelen en elke morgen verse broodjes.

Wasmachines en drogers aanwezig.
Speciale kinderbadjes en douchens, ook speciale wc's en wasbakken.
Douchjes waren schoon, de douchejes aan het strand waren niet helemaal meer up to date.

Er waren ook show's die bedoeld waren voor kinderen van 2 tot 8jaar, alleen begonnen deze pas s'avonds om 21.30uur. Ook iets wat wij aan de late kant vonden.
   
Al met al een nette en verzorgde camping, die voor ons zeker nog wel voor herhaling vatbaar is.

    *Vriendelijkheid personeel: 9
    * Sanitair: 8
    * Schoonheid van de camping zelf: 9
    * Animatie team: /
    * Voorzieningen: 8
    * Eet gelegenheden op de camping:8

http://ned.campingcontinental.com/
« Laatst bewerkt op: september 06, 2015, 01:36:57 pm door Spenkie »
Gelogd

KenJo

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.346
Re: I: Lago Mergozzo/Maggiore Camping Continental Lido
« Reactie #1 Gepost op: september 06, 2015, 01:45:53 pm »

Bedankt voor de recensie! Ik heb de camping op onze google-maps kaart gezet: Campings reviewd door de Vouwwagenclub.info
Gelogd
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

kph

  • Gast
Re: I: Lago Mergozzo/Maggiore Camping Continental Lido
« Reactie #2 Gepost op: september 07, 2015, 01:31:16 pm »

Bedankt voor de recensie! Ik heb de camping op onze google-maps kaart gezet: Campings reviewd door de Vouwwagenclub.info

Is deze maps alleen aangemaakt voor Italie? Het zou handig zijn als er op deze maps alle campings van Europa staan aangegeven die beoordeeld zijn door VW club leden  :J
Gelogd

KenJo

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.346
Re: I: Lago Mergozzo/Maggiore Camping Continental Lido
« Reactie #3 Gepost op: september 07, 2015, 02:54:35 pm »

Dat gaat helaas niet. Er zit een beperking in het aantal lagen dat er in een kaart gebruikt kan worden.
Maar hoezo zou dat makkelijker zijn dan?
Gelogd
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

kph

  • Gast
Re: I: Lago Mergozzo/Maggiore Camping Continental Lido
« Reactie #4 Gepost op: september 12, 2015, 08:11:35 pm »

Dat gaat helaas niet. Er zit een beperking in het aantal lagen dat er in een kaart gebruikt kan worden.
Maar hoezo zou dat makkelijker zijn dan?
Jammer.............
Waarom makkelijker? Nou dat lijkt me voor de hand liggend toch? Dat je op een kaartje van Europa precies met punaises kunt zien in welke omgeving of welke plaats er een recensie staat geschreven over een camping! Leek mij superhandig in iedergeval!
Gelogd

AnnekeCornee

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 542
  • Merk Vouwwagen: Raclet Safari 2008
Re: I: Lago Mergozzo/Maggiore Camping Continental Lido
« Reactie #5 Gepost op: september 12, 2015, 09:56:46 pm »

Zijn wij 2 jaar geleden geweest, nog zonder vouwwagen, maar met tent. Ook op een grote plek gestaan. Voor ons ook voor herhaling vatbaar.
De opmerking over de late kindershows beamen wij. Onze kinderen lagen dan meestal allang op bed... 1x Zijn ze opgebleven en vonden het toen wel leuk.
Gelogd

Nirak

  • Karin, Peter en Nicolo. Van Arizona, naar Odyssee, naar Panama — naar Nano 👍
  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 273
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Nano met Basekitchen
  • 'Camouflage Klapper'
Re: I: Lago Mergozzo/Maggiore Camping Continental Lido
« Reactie #6 Gepost op: september 12, 2015, 10:57:03 pm »


Eetgelegenheid was goed, alleen pas om 18.30uur open. Wat wij toch aan de late kant vonden.
Afhalen is vanaf 17.30uur mogelijk.

Er waren ook show's die bedoeld waren voor kinderen van 2 tot 8jaar, alleen begonnen deze pas s'avonds om 21.30uur. Ook iets wat wij aan de late kant vonden.


Het ritme van de Italianen is in de zomer anders dan wat wij gewend zijn. Als ze werken beginnen ze vroeg, gaan 's middags naar huis voor een paar uur om te lunchen en voor een siësta en dan werken ze weer tot een uur of 7-8. Vandaar dat de meeste Italianen niet voor 8 uur eten en ook de kinderen later opblijven, zeker ook tijdens de vakantie.

Ik ben vanaf mijn 2e elk jaar naar Italië op vakantie geweest, wij moesten 's middags een uur op ons bed liggen na de lunch, mochten een boek lezen, maar vaak vielen we toch in slaap. Daarna gingen we weer tot een uur of 7 naar het strand. Later eten en later naar bed ... Mee in het ritme van de Italianen en dat is een stuk gezelliger als je s'avonds uit eten gaat en je niet alleen met niet-Italianen in een restaurant zit, en ook de kinderen mee kunnen doen met de avond activiteiten. Het is even wennen, maar het is tenslotte vakantie :>
Gelogd
Dans met je hart en je voeten zullen volgen.
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal