Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: I: Zuid-Tirol/Alto Adige: Leifers: Camping Steiner  (gelezen 4312 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

tstn

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 67
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country Anniversary 2020
  • 2015 Raclet Panama Up; 2008 Aart Kok Kampala
I: Zuid-Tirol/Alto Adige: Leifers: Camping Steiner
« Gepost op: september 01, 2009, 09:58:58 pm »

Deze vakantie ongeveer 6 dagen op deze camping doorgebracht vlakbij Bolzano.
Recentie heb ik geplaatst op campingmening.nl en is te lezen via de link hieronder:
http://www.campingmening.nl/meningen.php?cid=17691

Website van de camping: http://www.hotelsteiner.com/nl/camping/welkom.html

Korte samenvatting:
Goede camping met prima faciliteiten en uitstekend sanitair. Tevens een vriendelijk beheer team aanwezig.
Van de omgeving hebben we helaas niet al te veel kunnen zien omdat we vanwege een longontsteking van onze jongste zoon aan de camping waren gekluisterd voor 4 van 6 dagen.
Het is echter een fantastische omgeving voor de actieve fietser/mountainbiker en wandelaar.
« Laatst bewerkt op: februari 10, 2020, 04:29:16 pm door tstn »
Gelogd

Nynke

  • Gast
Re:Camping Steiner - Leifers - Trentino (Sud Tirol) - Italie
« Reactie #1 Gepost op: september 03, 2009, 09:38:10 pm »

Ik heb hier lang over nagedacht maar ik móet hier op reageren. Wij hebben helemaal niet zo'n leuke ervaring op camping Steiner. Wij stonden op het achterste veldje, wat dicht bij de weg bleek, wat heel druk bleek en dus veel lawaai. Maar dat was het ergste niet. We waren er aan het eind van augustus en dan worden de bomen gesnoeid voor de naseizoeners. Zodat ze nog veel zon hebben. Er wordt 's morgens al op tijd begonnen met snoeiapparaten en dat maakt afschuwelijk veel lawaai, maar ook dat is het ergste nog niet. Ze snoeien gewoon of je auto er nou staat, of ze nu haringen los moeten halen van je tent, of je tent er door beschadigd raakt of wat dan ook, ten koste van alles. Ons tentdoek was behoorlijk beschadigd (allemaal groene strepen en later begonnen de bomen te lekken/ bloeden) maar de campingbaas wilde nergens van weten. Ik was er erg verdrietig van, want het leek echt heel raar. We hebben het doek laten reinigen en opnieuw impregneren (dus alles is weer lekker schoon en dicht elk nadeel heb z'n voordeel) en het is een verzekeringskwestie geworden. Zo ga je met een rot gevoel naar huis. Wij komen er nooit weer...
Gelogd

tstn

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 67
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country Anniversary 2020
  • 2015 Raclet Panama Up; 2008 Aart Kok Kampala
Re:Camping Steiner - Leifers - Trentino (Sud Tirol) - Italie
« Reactie #2 Gepost op: september 03, 2009, 09:50:41 pm »

Hoi Nynke,
Wat moet je daar nou op zeggen. Niet leuk om te horen van negative ervaringen.
Idd als je dicht bij de weg staat dan is die wel aanwezig. En dat snoeien is natuurlijk ook niet bepaald leuk.
Maar zo kan je dus verschillende ervaringen hebben op dezelfde plek.

Ik weet niet of het bij jullie ook nog zo was, maar wij schrokken de eerste ochtend ook behoorlijk van de ontploffingen in die nieuwe tunnel die ze als rondweg rond het dorp aan het aanleggen zijn.
Gelogd

Nynke

  • Gast
Re:Camping Steiner - Leifers - Trentino (Sud Tirol) - Italie
« Reactie #3 Gepost op: september 03, 2009, 09:58:26 pm »

hihi nee gelukkig geen ontploffingen. Nu moet ik natuurlijk ook vertellen, dat wij er zo'n 11 jaar geleden ook zijn geweest (met mijn ouders) en toen kreeg ik samen met mijn vriendin en haar zusje (twee bijzettentjes) van de oude baas (die ook nederlands en deens spreekt) een plaatsje apart wat onze ouders niet bij hoefden betalen. En de omgevind is fantastisch!
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal