Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: I: Gardameer: Manerba del Garda: Camping Baia Verde  (gelezen 2635 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Trudy

  • Gast
I: Gardameer: Manerba del Garda: Camping Baia Verde
« Gepost op: mei 14, 2011, 04:32:24 pm »

Afgelopen week hebben we doorgebracht op camping Baia Verde aan het Gardameer.
Een kleine camping, niet direct aan het meer maar je kunt er wel naar toe lopen.

Het was nu nog niet druk dus we konden kiezen waar we wilden staan. In het hoogseizoen sta je wel dicht op elkaar.
Alle plaatsen zijn min. 80m2 en voorzien van een waterpunt en stroom (16A).

Er is een leuk zwembad en er is altijd toezicht. Het water was nu nog erg koud. Van de ligbedden e.d. kun je gewoon gebruik maken.
Op het dak van het service gebouw staat een jacuzzi waar we veel gebruik van hebben gemaakt om weer op te warmen van het koude water in het zwembad. Daar staan ook ligbedden om lekker te zonnen.

Sanitair is erg netjes; de doucheruimten zijn eigenlijk kleine badkamertjes met douche, toilet & wastafel.
Ook voor de kinderen eigen sanitair, kleine douches & toiletten. Vond onze dochter van 5 prachtig  ;)

Op de camping is een klein winkeltje, waar 's-ochtends verse broodjes te verkrijgen zijn.
Ook is er een restaurant/pizzeria waar je voor een prima prijs goed kunt eten.

Bij het (af)wasgedeelte staat een speeltuintje; dat vond ik zelf wel handig. De kinderen kunnen spelen en je kunt ze in de gaten houden terwijl je even je afwasje doet.

Er zijn geen vaste plaatsen, alleen toeristenplaatsen, sta-caravans & tenten voor de verhuur.
Persoonlijk vond ik dat wel jammer, ik hou wel van die Italiaanse vrolijke chaos die de vaste plaatsen met zich meebrengen.

Al met al een hele nette camping, en omdat het nog een hoogseizoen is ook niet duur.

Er is in die hoek van het Gardameer niet bijster veel te beleven, maar zo voor een weekje genieten van de zon was het prima!


http://www.camping-baia-verde.nl/nl.html
« Laatst bewerkt op: augustus 28, 2012, 09:26:23 pm door Klavertjes »
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal