Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: I: Toscane: San Vincenzo: Camping Albatros  (gelezen 3552 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mrblabla

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3
  • Merk Vouwwagen: jamet liberty
I: Toscane: San Vincenzo: Camping Albatros
« Gepost op: juni 09, 2012, 11:15:27 am »

Ik heb hier in 2009 gestaan.

Een grote camping met veel mobile homes, maar ook genoeg staan plaatsen.

Door goede navigatie (not) :( kwamen we veel te laat bij de camping aan. Door een vriendelijke poortwachter werden we toch nog op de camping toe gelaten.
We kregen een nood plek op het oude gedeelte van de camping toegewezen, zodat we konden overnachten. De volgende ochtend gemeld bij de receptie en naar onze definitieve plek gegaan.

Het zwembad is fantastisch als je met kleine kinderen bent, ondiep, zachte bodems, veel fonteintjes en andere ongein wat de kids fantastisch vinden.
Plaatsen zijn groot genoeg, maar op zijn italiaans niet al te groot. Daarom boeken we in italie ook altijd large plekken, anders raak je de klapkar echt niet kwijt.

Sanitair schoon en netjes en ruim voldoende capaciteit.

Winkel netjes en al het nodige aanwezig, wat erg handig is, is dat de camping met paycards werkt. Geen gerommel met losgeld, met de kaart kun je op de gehele camping alles betalen.

Animatie team is geweldig als je met kinderen bent, erg actief en enthousiast.

De camping is van een keten met een camping of 6 in italie. Ik ben 2008 op Norcenni Girasole geweest, ook in Toscane. Bij deze camping het zelfde verhaal, alles goed verzorgd en een leuke vakantie gehad. Op deze camping zijn echter het aantal staan plaatsen veel minder. Dus vaak wel handig om van te voren te reserveren.

Nu nog 2 nachtjes slapen en dan met onze nieuwe klapkar(roadmaster family S) naar italie. Nu richting lago maggiore, continental camping village. Eens kijken hoe het hier is, volgens zoover leuk voor kinderen, dus ook leuk voor paps en mams :)

Ik laat met een paar weken wel weten hoe het daar was.  :nl

Website toevoegin: Camping Park Albatros
« Laatst bewerkt op: augustus 28, 2012, 09:22:35 pm door Klavertjes »
Gelogd

EdwinMerks

  • Gast
Re: it, Toscane, camping Albatros
« Reactie #1 Gepost op: juni 09, 2012, 09:24:28 pm »

Beide campings een paar jaar geleden bezocht. Continental Lido hebben we een paar dagen gebruikt als doorreiscamping om vervolgens naar Albatros te gaan. Persoonlijk beviel Continental ons beter. Camping is kleiner en je kunt kiezen uit een zwembad of natuurwater met strandje. Albatros vond ik persoonlijk veel te massaal. Het zwembad is niet berekend op het aantal gasten. Dus als jullie Albatros fijn vonden zul je zeker plezier hebben op Continental!
Gelogd

Patrickvanw

  • Gast
Re: it, Toscane, camping Albatros
« Reactie #2 Gepost op: juni 15, 2012, 12:51:57 pm »

3 Jaar geleden bij Albatros geweest.
Als je het niet erg vindt om op een mega camping te staan is het prima, veel faciliteiten en alles word goed bijgehouden.
Ideaal voor en met kinderen.

Groot minpunt vonden wij dat er heel veel ongedierte was, vooral muggen en PADDEN!!
Er werd zelfs een aantal keer snachts met bestrijdingsmiddelen gesproeid.

In Toscane zijn er veeel leukere campings te bedenken!
Gelogd

Bri

  • Gast
Re: it, Toscane, camping Albatros
« Reactie #3 Gepost op: juli 19, 2012, 09:38:42 pm »

40 jaar geleden had ik als klein meisje de tijd van mijn leven op camping Albatros!  Heerlijk onder die pijnbomen, heerlijke geuren van het eten, zalig heet op het strand.

Wat ben ik achterover gevallen toen ik op foto's zag hoe het er nu uitziet, toen was er zelfs nog geen zwembad :)  maar die pijnbomen kan je niet veranderen :)

Ik durf nu wel niet meer terug te gaan, het zwembad zou superleuk zijn voor mijn jongens maar de grootte van de camping schrikt mij dan weer af!
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal