Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3   Omlaag

Auteur Topic: Wie kampeert er ook met een roadmaster  (gelezen 26580 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Klavertjes

  • Global modderklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.787
  • Merk: kampeermiddel : Opus Camper all-road 2022
  • Opus Camper all-road 2022
Re:Wie kampeert er ook met een roadmaster
« Reactie #30 Gepost op: mei 08, 2011, 03:12:03 pm »

Zondag voor de eerste keer met onze Family S kamperen! Half uurtje rijden, om te oefenen he. Weekje weg met onze 3 kinderen. Mijn 166 heeft inmiddels hulpveren, volstouwen die hap  :)

Verslag? Goed bevallen allemaal, alles goed gegaan?
Gelogd
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

Guido

  • Gast
Re:Wie kampeert er ook met een roadmaster
« Reactie #31 Gepost op: mei 15, 2011, 07:52:22 pm »

Het opzetten was ... een ramp! De instructie hielp ons helemaal niet ... uitrekken tot aan de borgveren .. wisten wij veel. Wat het erger maakte was onze kleinste van 1 die overal aanzat ed. Gelukkig hulp gehad van 2 aardige campinggasten, toen stond de wagen snel, de voortent en luifel ook.

Dat de tent waterdicht is weten we nu ook  :o

Volgende keer zal het een stuk beter gaan, het opzetten. Wel veel spulletjes die je mee moet nemen.
Dus positief bevallen, dit was onze oefenweek, in augustus nog 2 weken  :zw
Gelogd

BartdeLeeuw

  • Gast
Re:Wie kampeert er ook met een roadmaster
« Reactie #32 Gepost op: juni 19, 2011, 08:18:56 pm »

Hallo allemaal,

sinds vandaag zijn wij (vrouw, zoontje en ondergetekende) in het bezit van een roadmaster midi. We hebben deze overgenomen van vrienden en moeten dus de eerste keer vakantie vieren nog meemaken wel ben ikzelf al sinds mijn eerste levensjaar op vakantie geweest met mijn ouders en hun alpen kreuzer. Een vouwwagen in het algemeen is mij dus niet vreemd en het kamperen al helemaal niet. Ik hoop dat ik af en toe nog gebruik mag maken van jullie kennis bij vragen en/of problemen maar verder hoop ik veel plezier aan de vw te beleven. groet Bart
Gelogd

leeuw

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 550
  • Kyte S
Re:Wie kampeert er ook met een roadmaster
« Reactie #33 Gepost op: juni 19, 2011, 08:53:08 pm »

Leuk een naamgenoot.
Veel plezier met de wagen
Gelogd

BartdeLeeuw

  • Gast
Re:Wie kampeert er ook met een roadmaster
« Reactie #34 Gepost op: september 20, 2011, 02:21:47 pm »

We zijn net terug van twee weken in Frankrijk de vouwwagen uitproberen!! we zijn er erg tevreden over alleen voelde ik tijdens de rit dat de wiellagers van de vw warm en bij de terugweg zelfs heeft werden. Ik wil dus graag de lagers en gelijk de remblokken vervange maar heeft iemand een idee welke lagers ik dan moet hebben en waar ik deze kan bestellen? zitten deze lagers geperst of kunnen ze er vrij makkelijk eruit gehaald worden?

groet,

bart

Hallo allemaal,

sinds vandaag zijn wij (vrouw, zoontje en ondergetekende) in het bezit van een roadmaster midi. We hebben deze overgenomen van vrienden en moeten dus de eerste keer vakantie vieren nog meemaken wel ben ikzelf al sinds mijn eerste levensjaar op vakantie geweest met mijn ouders en hun alpen kreuzer. Een vouwwagen in het algemeen is mij dus niet vreemd en het kamperen al helemaal niet. Ik hoop dat ik af en toe nog gebruik mag maken van jullie kennis bij vragen en/of problemen maar verder hoop ik veel plezier aan de vw te beleven. groet Bart
Gelogd

Van_looney

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 217
  • Merk: kampeermiddel : Combi-Camp Country
Re:Wie kampeert er ook met een roadmaster
« Reactie #35 Gepost op: september 21, 2011, 04:39:34 pm »

Onder welke condities zijn de velgen van de VW warm geworden? Als het bij het naar beneden rijden van de bergen was, is de oplooprem niet goed afgesteld.

Als het tijdens het rijden gebeurd, zijn de remmen niet goed afgesteld of de lagers aan hun eind. Ik zou het persoonlijk aan de vakman overlaten om de zaak eens goed na te kijken en te laten repareren.
Gelogd

BartdeLeeuw

  • Gast
Re:Wie kampeert er ook met een roadmaster
« Reactie #36 Gepost op: september 24, 2011, 12:56:45 pm »

Onder welke condities zijn de velgen van de VW warm geworden? Als het bij het naar beneden rijden van de bergen was, is de oplooprem niet goed afgesteld.

Als het tijdens het rijden gebeurd, zijn de remmen niet goed afgesteld of de lagers aan hun eind. Ik zou het persoonlijk aan de vakman overlaten om de zaak eens goed na te kijken en te laten repareren.

het is tijdens het "normale" rijden gebeurt en of het nou de remmen zijn of de lagers interesseert me niet zo veel behalve dan dat ik beide wil vervangen uit voorzorg en dat ik dat gerust zelf kan en niet door een "vakman" wil laten doen aangezien het een simpel klusje is. niemand die weet welke lagers het zijn en welke remblokken?

grt,
bart   
Gelogd

Richard

  • Gast
Re:Wie kampeert er ook met een roadmaster
« Reactie #37 Gepost op: september 24, 2011, 03:36:52 pm »

het is tijdens het "normale" rijden gebeurt en of het nou de remmen zijn of de lagers interesseert me niet zo veel behalve dan dat ik beide wil vervangen uit voorzorg en dat ik dat gerust zelf kan en niet door een "vakman" wil laten doen aangezien het een simpel klusje is. niemand die weet welke lagers het zijn en welke remblokken?

grt,
bart   

FF roadmaster bellen die weten het wel...zorg wel dat je je nummer van de vw bij de hand hebt..
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal