Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 »   Omlaag

Auteur Topic: Bij aflevering nieuwe vouwwagen demonstratie met eigen vouwwagen of niet  (gelezen 8302 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

BoneF

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 21
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Mercury 2017
Re: Bij aflevering nieuwe vouwwagen demonstratie met eigen vouwwagen of niet
« Reactie #30 Gepost op: juni 06, 2017, 04:31:36 pm »

2 weken geleden een nieuwe Mercury opgehaald bij Van Der Slik. Ook wij mochten een demo-model uitklappen. Reden hiervoor is dat ze te weinig ruimte hebben om de eigen wagen uit te klappen. Klopt wel, vouwwagen staat al te wachten op het buitenterrein welke vol staat met caravans en campers voor onderhoud en afleveren.

Bij thuiskomst alle onderdelen gecontroleerd en de dag erna voor een lang weekend opgezet.

Verder is de service prima bij Van Der Slik!
Gelogd

meeder

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.010
  • Aart Kok Zambezi River Lodge 2009
Re: Bij aflevering nieuwe vouwwagen demonstratie met eigen vouwwagen of niet
« Reactie #31 Gepost op: juni 06, 2017, 11:17:06 pm »

Dat is nog steeds geen excuus als je het mij vraagt.
Als je een vouwwagen ophaalt moet je gewoon de kans krijgen je eigen wagen op te zetten.
Gelogd

Hemertje

  • Goldmember 2024
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.794
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte-S 2018
Re: Bij aflevering nieuwe vouwwagen demonstratie met eigen vouwwagen of niet
« Reactie #32 Gepost op: juni 06, 2017, 11:38:56 pm »

mee eens, ik had hem laten staan, moeten ze maar voor een fatsoenlijke afleverruimte zoeken, bv een caradinges minder opstellen
achteraf is het jou woord tegen de zijne mochten ze moeilijk willen doen
Gelogd

BoneF

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 21
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Mercury 2017
Re: Bij aflevering nieuwe vouwwagen demonstratie met eigen vouwwagen of niet
« Reactie #33 Gepost op: juni 07, 2017, 07:02:43 am »

Ben ik wel met jullie eens, al is laten staan geen optie als je de dag erna wilt gaan kamperen en je je zoontje al hebt verteld hierover  :)

Maar tijdens het zoektraject naar een geschikte vouwwagen, hebben zij t meeste vertrouwen bij ons gewekt.

Gelogd

meneer Marnix

  • Gast
Re: Bij aflevering nieuwe vouwwagen demonstratie met eigen vouwwagen of niet
« Reactie #34 Gepost op: juni 07, 2017, 10:12:19 am »

Ik heb later nog eens telefonisch contact met ze opgenomen. Omdat ik tot twee keer toe per mail een uitnodiging ontving om ze online te beoordelen....

Bij een online beoordeling hadden ze bij het voortraject een dikke acht verdiend. Toen kregen we al een uitgebreide(re) demonstratie van een verhuurmodel. Ook het eindeloze geduld van de verkoper, de correctheid, diplomatie en antwoord op alle vragen waren gewoon goed. Vandaar ook hier de vouwwagen besteld.

De aflevering zou in de online beoordeling hooguit een magere drie of zelfs minder waard zijn. Niet alleen om het feit dat je niet je eigen vouwwagen kon proberen maar ook het niet volledig goed monteren van het disselslot, het niet zelf melden dat de achtertent ontbrak, het verkeerd voorlichten over het niet vastzetten van het kuipgrondzeil en het duidelijk beledigd zijn omdat we duidelijk lieten merken dat we dat alles toch een slechte zaak vonden.

In het telefoongesprek hebben ze aangegeven dat de kwestie van het disselslot daar extra aandacht krijgt in de werkplaats. Ook werd er gezegd dat als we echt onze eigen vouwwagen hadden willen proberen, dat dan toch uiteindelijk wel had gekund. Dat laatste dat klopt dan onsinziens absoluut niet, maar we laten het er maar bij. Ook wij moesten namelijk vier dagen later op vakantie.

Ik denk omdat de verkoper en degene die de afleveringen doet beiden van der Slik heten, ze meer zijn dan alleen collega's van elkaar. Dan val je elkaar wellicht wat minder af......
Gelogd

Baze

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 88
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Malawi 2.0 Royale
Re: Bij aflevering nieuwe vouwwagen demonstratie met eigen vouwwagen of niet
« Reactie #35 Gepost op: juni 07, 2017, 10:16:17 pm »

Ook wij hebben onze eigen wagentent mogen klappen bij aflevering.

Nieuwe Sunliner bij de Wit in Schijndel. Van tevoren ook a4-tje met een nette omschrijving bij de offerte gekregen met de gebruikelijke details van oplevering. (geen kinderen ivm werkplaats en aandacht, alleen wagentent uitklappen, eventueel rest zelf op terrein naast loods etc.)
Vond wel dat we goed geïnformeerd waren over de oplevering en wat we konden verwachten.
Bij uitklap demo uiteraard geen haringen geslagen. Alles nagelopen (zit alles erbij?) en een goede opzet instructie (volgorde, tips). Daarna mee ingeklapt en aangepikt. Ook verlichting gecontroleerd en plaat mee gemonteerd.
Alles bij elkaar een uurtje (zoals ook bij de opleveringsinfo was beschreven)

Best tevreden.
Gelogd

Polyidus

  • Gast
Re: Bij aflevering nieuwe vouwwagen demonstratie met eigen vouwwagen of niet
« Reactie #36 Gepost op: juni 08, 2017, 12:41:37 am »

Bij de ophaling van onze Kyte keurig onze eigen vouwwagen op kunnen zetten, terug inplooien. De ontbrekende wasbak in de keuken werd meteen geïnstalleerd bij een paar koppen koffie en een groot stuk taart. Prima (!) ervaring bij Holtkamper. Bert Holtkamp zelf kwam ook nog even een handje schudden en z'n Urbi er Orbi geven. De medewerker in Emmen had alle geduld om op onze vragen te beantwoorden, hielp met het koppelen aan de wagen, etc. Ik kan niet klagen. O, toch wel: ik had een cognacje gewild bij de koffie en het gebak.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Gelogd

Stiebe

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 176
  • Merk Vouwwagen: Campooz Lazy Jack Camping/Trekking
Re: Bij aflevering nieuwe vouwwagen demonstratie met eigen vouwwagen of niet
« Reactie #37 Gepost op: juni 23, 2017, 09:49:14 am »

Gisteren hebben wij onze Malawi 2.0 opgehaald bij de dealer in Zoetermeer. We konen kiezen uit een demonstratie tussen een showroom model of onze eigen nieuwe klapper. Uiteraard voor het laatste gekozen en op de parkeerplaats de boel gedeeltelijk opgezet. Na weken van prachtig weer vonden de weergoden het nu toch tijd om zich te laten zien. Het "spul" stond net toen het begon te regen! Alles weer vlug ingeklapt en het nog aardig droog kunnen houden. Ik miste toch wel een paar onderdelen. De panoramaluifel en de voorwand lagen niet in de bak. Na even navraag bleken deze niet geleverd en komen binnen een paar weken.... Ook ik heb een aantal stokken over. Verder heb ik er bijna 150 stuks haringen bij gekregen?! Ca. 100 pennen en 50 hoekharingen.....
In het doosje van het disselslot zaten nog 2 bouten die niet gemonteerd waren. Wanneer ik de luifel op ga halen vraag ik ze dit nog even te doen. Verder een prettige uitleg gekregen en na het aankoppelen als een speer naar huis. Dat was wel wat anders als een Adria van 6m ;-)
« Laatst bewerkt op: juni 23, 2017, 10:46:53 am door Stiebe »
Gelogd
Begonnen met een klein tentje, toen een bungalowtent, vervolgens een Tago Super Comfort, even afgedwaald naar een Adria 435PH, daarna een nieuwe Cabanon Malawi 2.0, en op dit moment een nieuwe Campooz Lazy Jack 2020 Camping/Trekking.

Koenta_kinte

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Berichten: 352
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Malawi deluxe (2014)
Re: Bij aflevering nieuwe vouwwagen demonstratie met eigen vouwwagen of niet
« Reactie #38 Gepost op: juni 23, 2017, 11:55:03 am »

Stiebe, kijk even in het topic van de Malawi en de Malawi 2.0. Stokken 'over' houden is normaal.
veel plezier er mee!
Gelogd

Drikusniet

  • Techneut in hart en nieren
  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.681
  • Merk Vouwwagen: Campwerk Family
  • Een happy kampeerder
Re: Bij aflevering nieuwe vouwwagen demonstratie met eigen vouwwagen of niet
« Reactie #39 Gepost op: juni 23, 2017, 08:01:31 pm »

In het doosje van het disselslot zaten nog 2 bouten die niet gemonteerd waren. Wanneer ik de luifel op ga halen vraag ik ze dit nog even te doen.
Kijk even of dit niet de bouten zijn die ze er uit hebben gehaald. Want bij diverse disselsloten moeten er langere  bouten in komen i.p.v. de standaard kortere bouten, en dan zitten in dit doosje waarschijnlijk de verwijderde bouten. Kan handig zijn als je het slot er weer af wilt halen.
Gelogd

Stiebe

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 176
  • Merk Vouwwagen: Campooz Lazy Jack Camping/Trekking
Re: Bij aflevering nieuwe vouwwagen demonstratie met eigen vouwwagen of niet
« Reactie #40 Gepost op: juni 23, 2017, 08:09:35 pm »

Kijk even of dit niet de bouten zijn die ze er uit hebben gehaald. Want bij diverse disselsloten moeten er langere  bouten in komen i.p.v. de standaard kortere bouten, en dan zitten in dit doosje waarschijnlijk de verwijderde bouten. Kan handig zijn als je het slot er weer af wilt halen.

De bouten die ik nog over heb, zijn voorzien van een gleufje waar het breekpennetje in moet Ik heb dus 2 bouten met gleufje en twee breekpennetjes in mijn koffertje zitten ;-)  Volgens de handleiding moeten deze twee bouten naast de bestaande bouten worden aangebracht. Vervolgens het breekpennetje aanbrengen en afbreken. Nu zit er een disselslot op maar de kogelkoppeling op de vouwwagen zou er er nu dus, met slot en al af kunnen halen en een andere koppeling kunnen bevestigen. Misschien is het wat ver gezocht, maar voor mijn verzekering moet ik een SCM gekeurd slot gebruiken. Wanneer deze 2 bouten niet zijn gemonteerd voldoet het slot dus niet aan de eisen van het SCM keurmerk....
Gelogd
Begonnen met een klein tentje, toen een bungalowtent, vervolgens een Tago Super Comfort, even afgedwaald naar een Adria 435PH, daarna een nieuwe Cabanon Malawi 2.0, en op dit moment een nieuwe Campooz Lazy Jack 2020 Camping/Trekking.

Baze

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 88
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Malawi 2.0 Royale
Re: Bij aflevering nieuwe vouwwagen demonstratie met eigen vouwwagen of niet
« Reactie #41 Gepost op: juni 23, 2017, 08:42:31 pm »

Volgens mij heb je gelijk. Ook bij mijn slot zaten andere bouten. Ik heb hem bij De Wit in Schijndel gekocht met dit slot erbij en inderdaad zijn die bouten gemaakt om het door jou geschetste grapje uit te halen. De kop breekt af bij montage zodat ze er niet meer zo uitgedraaid worden.
Door De Wit ook gemonteerd geleverd. Mijn boutjes zater er al in.
Gelogd

Drikusniet

  • Techneut in hart en nieren
  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.681
  • Merk Vouwwagen: Campwerk Family
  • Een happy kampeerder
Re: Bij aflevering nieuwe vouwwagen demonstratie met eigen vouwwagen of niet
« Reactie #42 Gepost op: juni 23, 2017, 09:31:03 pm »

De bouten die ik nog over heb, zijn voorzien van een gleufje waar het breekpennetje in moet Ik heb dus 2 bouten met gleufje en twee breekpennetjes in mijn koffertje zitten ;-)  Volgens de handleiding moeten deze twee bouten naast de bestaande bouten worden aangebracht. Vervolgens het breekpennetje aanbrengen en afbreken. Nu zit er een disselslot op maar de kogelkoppeling op de vouwwagen zou er er nu dus, met slot en al af kunnen halen en een andere koppeling kunnen bevestigen. Misschien is het wat ver gezocht, maar voor mijn verzekering moet ik een SCM gekeurd slot gebruiken. Wanneer deze 2 bouten niet zijn gemonteerd voldoet het slot dus niet aan de eisen van het SCM keurmerk....
Ja dan moeten ze hun werk nog even afmaken... ::)
Gelogd

Stiebe

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 176
  • Merk Vouwwagen: Campooz Lazy Jack Camping/Trekking
Re: Bij aflevering nieuwe vouwwagen demonstratie met eigen vouwwagen of niet
« Reactie #43 Gepost op: juli 05, 2017, 12:59:17 pm »

Gisteren hebben wij onze Malawi 2.0 opgehaald bij de dealer in Zoetermeer. We konen kiezen uit een demonstratie tussen een showroom model of onze eigen nieuwe klapper. Uiteraard voor het laatste gekozen en op de parkeerplaats de boel gedeeltelijk opgezet. Na weken van prachtig weer vonden de weergoden het nu toch tijd om zich te laten zien. Het "spul" stond net toen het begon te regen! Alles weer vlug ingeklapt en het nog aardig droog kunnen houden. Ik miste toch wel een paar onderdelen. De panoramaluifel en de voorwand lagen niet in de bak. Na even navraag bleken deze niet geleverd en komen binnen een paar weken.... Ook ik heb een aantal stokken over. Verder heb ik er bijna 150 stuks haringen bij gekregen?! Ca. 100 pennen en 50 hoekharingen.....
In het doosje van het disselslot zaten nog 2 bouten die niet gemonteerd waren. Wanneer ik de luifel op ga halen vraag ik ze dit nog even te doen. Verder een prettige uitleg gekregen en na het aankoppelen als een speer naar huis. Dat was wel wat anders als een Adria van 6m ;-)

Het wordt nog spannend! Inmiddels bijna 2 weken verder, donderdagnacht op vakantie, en nog steeds geen luifel en voorwand. Voor ons toch wel belangrijk omdat we de luifel als voortent willen gaan gebruiken. Inmiddels heb ik een stapje over geslagen en ben rechtstreeks aan het communiceren met de importeur. Die heeft beloofd dat alles donderdagmorgen bij mij thuis afgeleverd wordt! Een stukje service en communicatie wat ik bij de dealer miste.... Jammer dat we het niet meer op voorhand kunnen proberen met opzetten, maar dat moet wel lukken denk ik. We zijn al lang blij als alles toch nog geleverd wordt!
Gelogd
Begonnen met een klein tentje, toen een bungalowtent, vervolgens een Tago Super Comfort, even afgedwaald naar een Adria 435PH, daarna een nieuwe Cabanon Malawi 2.0, en op dit moment een nieuwe Campooz Lazy Jack 2020 Camping/Trekking.

Baze

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 88
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Malawi 2.0 Royale
Re: Bij aflevering nieuwe vouwwagen demonstratie met eigen vouwwagen of niet
« Reactie #44 Gepost op: juli 05, 2017, 01:34:14 pm »

Die luifel gaat jullie zekers lukken. De boogstok constructie is aardig foolproof. Hij moet er vermoedelijk ingeschoven worden, nadat de luifel is aangeritst. Zitten er meer stokken in de malawi 2 luifel?
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal