Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: tentdoek vervangen  (gelezen 4054 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JJJ

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1
  • Merk Vouwwagen: holtkamper
tentdoek vervangen
« Gepost op: november 01, 2020, 11:59:04 am »

Hallo allen,
Ik heb een oude holtkamper flyer in men bezit en daarvan moet eigenlijk het tentdoek in z'n geheel vervangen worden. Nu twijfel ik een beetje of dit nog de moeite waard is. Heeft iemand enig idee wat de kosten ongeveer zullen zijn. Kom ik weg met €2500? of toch beter naar een nieuwe vouwwagen gaan zoeken?
Gelogd

OhPeeCee

  • Ik ben te jong om me oud te voelen
  • Goldmember 2024
  • Klap prof
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.203
  • Merk Vouwwagen: HK Cocoon Aero
Re: tentdoek vervangen
« Reactie #1 Gepost op: november 01, 2020, 12:22:43 pm »

Altijd lastig, of het nu een auto, keuken of iets anders wat in de papieren loopt. Vervangen of vernieuwen. Tel op wat je niet kan missen aan de Flyer, wat niet vindt in andere merken en modellen. Tel op wat je mist aan de Flyer en wel vindt in de andere modellen of merken.
Is de wagenbak nog goed, geen rot, as en remmen OK. Ga zo door, dan zie je vanzelf of de 2500 euro voor tentdoek het waard is of niet.
Succes.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
Gelogd

muis

  • Gast
Re: tentdoek vervangen
« Reactie #2 Gepost op: november 01, 2020, 04:15:11 pm »

De nieuwe tenten liggen wel hoger dan 2500. Je kunt eens bellen met HKin Emmen,  die kunnen je precies vertellen wat het gaat kosten.
Je kunt het ook eens bij Kees Kampeert vragen.

Een andere optie is een 2e flyer kopen en de beste onderdelen behouden.

Bij de oudere flyers niet je ook goed kijken naar de wagenbak en naar de deksel.  De deksel werd eerst van hout gemaakt en is meer gevoelig voor vocht waardoor houtrot kan ontstaan. 
Gelogd

Albertine

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 154
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Flyer refurbished 2015
Re: tentdoek vervangen
« Reactie #3 Gepost op: november 04, 2020, 12:02:20 pm »

Bij mij hebben ze voorafgaand aan het voorstel het complete doek te vervangen gekeken naar de hardware. Absoluut geen spijt van de investering.
Gelogd

Borgje01

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 8
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper
Re: tentdoek vervangen
« Reactie #4 Gepost op: december 28, 2020, 04:09:50 pm »

goedemiddag Klapper.
wij hebben een komplete luifel vervangen van onze Kyte xl uit 2017, vanwege het niet goed laten drogen van het dubbele dak , hebben wij kleine grijze spikkeltjes op het doek gekregen ( schimmel).
het doek ligt nu al een paar maanden in de schuur (verwarmd) maar het ligt aardig in de weg, wellicht iets voor jullie .
doek is voor euro 200,- af te halen , luifel is dus het komplete dak van de hele Kyte .
Gelogd

muis

  • Gast
Re: tentdoek vervangen
« Reactie #5 Gepost op: december 28, 2020, 05:07:05 pm »

Dat is een flink stuk doek maar voor een complete tent van een Flyer zal het niet voldoende zijn. 

Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal