Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: jamet arizona 2011 ruilen tegen jamet jametic rondo  (gelezen 5895 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

vendome95

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Berichten: 137
  • Merk Vouwwagen: Jamet jametic rondo xl vervat outdoor special 2011
Re: jamet arizona 2011 ruilen tegen jamet jametic rondo
« Reactie #15 Gepost op: juni 17, 2014, 08:45:54 pm »

Bij een dealer ligt de prijs vaak een flink stuk hoger is mijn idee. Ten eerste wil hij er natuurlijk wat aan verdienen en daarnaast wordt er voor garantie ook nog behoorlijk wat gerekend.
En de vraagprijs vind ik ook vaak lastig, daar kan je niet goed aan afzien voor welk bedrag het nou eigenlijk verkocht is. Bij ons zat er bijvoorbeeld €1100 tussen de vraagprijs en het bedrag waarvoor wij de vouwwagen hebben gekocht. En dat is echt niet omdat wij zo krenterig waren, de vraagprijs was gewoon veel te hoog als we naar de nieuwwaarde keken en de luifelzijwanden die er volgens de advertentie bijzaten, bleken niet aanwezig te zijn.
Ik denk zelf altijd dat je het best een lagere vraagprijs kan aanhouden. Dan heb je misschien wel wat minder onderhandelingsruimte, maar waarschijnlijk heb je hem eerder verkocht. Mensen die serieus geïnteresseerd zijn weten vaak wel wat de werkelijke waarde ongeveer is.
Gelogd

faba

  • Gast
Re: jamet arizona 2011 ruilen tegen jamet jametic rondo
« Reactie #16 Gepost op: juni 17, 2014, 10:50:14 pm »

Ach ja, h staat nog maar enkele dagen te koop. Zakken kan altijd. Zijn de komende weken toch met vakantie  :**
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal