Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Inritsbaar Kuipgrondzeil: op reis gaan zonder...  (gelezen 3072 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JeroenGouda

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 165
  • Merk Vouwwagen: alpenkreuzer
  • ex- alpenkreuzer parade royal met panoramatent
Re: Inritsbaar Kuipgrondzeil: op reis gaan zonder...
« Reactie #15 Gepost op: augustus 18, 2017, 04:01:12 pm »

ik heb geen vast kuipzeil en werd deze vakantie wederom gestoord van de muizen die alles onder pissen en poepen in, onder en naast de vouwwagen. Daarom stappen we over op een tent met vast kuipzeil! Iets meer werk heb ik graag  over voor schone kleren  :>
Gelogd
alpenkreuzer parade royal met panoramatent 1996

FriedelP

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.386
  • Merk Vouwwagen: Raclet Safari 2016
Re: Inritsbaar Kuipgrondzeil: op reis gaan zonder...
« Reactie #16 Gepost op: augustus 18, 2017, 04:08:32 pm »

Hellaas houd een inritsbaar kuipzeil niet altijd de muizen buiten! Wij hadden dit jaar ook erg veel muizen en het hield het niet buiten. Ze beten ook een gat in het kuipzeil. Muizengif bleek daarin veel efficienter! Dat gaat nu standaard gaan mee gaan op reis en niet dat we het daar nog ergens moeten gaan zoeken.

Gelogd

linda75

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 799
  • Merk Vouwwagen: aart kok livingstone
Re: Inritsbaar Kuipgrondzeil: op reis gaan zonder...
« Reactie #17 Gepost op: augustus 18, 2017, 10:09:11 pm »



@Linda75
Waarom het kuipzeil steeds uit en in ritsen bij vertrek? Aan het begin van de vakantie ritsen wij het er in en pas aan het eind van de vakantie ritsen we het er uit.
Bij het opvouwen ligt dan ook vuil op vuil en is het minimaal schoon maken.
De laatste jaren hebben we het kuipzeil ook niet schoon hoeven maken. Ik denk dat we schone plekken hebben gehad  :). Onder het kuipzeil leggen wij eveneens worteldoek, zodat water weg kan lopen.
[/quote]

Dat is ook een optie :J mee inklappen op doorreis.. maar moet zeggen wij hebben tot nu toe alleen lange vakantie s ermee gehad dus nog geen ervaring mee.

wel luxe dat je het al een tijdje niet hebt hoeven schoonmaken. vorig jaar was hij bij ons heel vies en was ik er ff zat van. Dit jaar ging vele malen beter door het thuis te doen en viel de viesheid ook erg mee.. de slijklanden waren zo schoon
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal