Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Jamet 4x4 CP (BJ 2011) valt in de praktijk toch tegen  (gelezen 7817 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: Jamet 4x4 CP (BJ 2011) valt in de praktijk toch tegen
« Reactie #15 Gepost op: juli 22, 2012, 07:18:36 am »

Komt het water dan echt via de wielkast? Wij hebben een jametic @rondo, ook wij hadden na het rijden door de regen de inhoud van de bakken nat. Maar volgens mij is dit via de verlichting aan de voorzijde gekomen, als ik iig de lek sporen volg. Er zat ook iets speling tussen de lamp en de wagen, ik heb de lampen aan de binnenzijde zelf afgekit en volgens mij moet het nu opgelost zijn?
Bij onze Jametic 2010 kwam het via de wielkasten. Maar ook bij de lampjes voor zaten sporen van water. afgelopen jaar zat 1 lampje halfvol. dat heeft de dealer opgelost, was tensltte garantie. De wielkasten zijn overigens ook door de dealer opnieuw gekit en het jaar daarop geen last meer van water. Ondanks door plassen rijden. vorig jaar ook zat water gehad onderweg naar Hongarije.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

FiPe

  • Gast
Re: Jamet 4x4 CP (BJ 2011) valt in de praktijk toch tegen
« Reactie #16 Gepost op: juli 25, 2012, 08:05:26 pm »

Toch jammer dat Jamet dan die verkeerde kit blijft gebruiken. Onze 2010 had het ook al. Blijkbaar groot ingekocht en moet het eerst op. Je reservewiel hangt al aan een balkje onder de vloer. Dus al wat extra versteviging. Volgens mij hoef je het res. wiel niet te verwijderen. Slechts even er onder vandaan, paar balkjes ertussen en weer ophangen. De onze hangt overigens niet in een "kooi". Maar zit gewoon vast met een bout met een vleugelmoer met splitpen tegen losraken.
Een bedbodem plaat vindt ik ietwat overdreven. Wij hebben al 60 nachten gekampeerd en nog steeds geen plank van de lattenbodem stuk. Dus er lijkt toch iets te zijn met die latten.
Ik denk dat mijn lichaam gewicht (99+ kg) een heel belangrijke factor is. :o
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal